هنگامی که شما بیش از $4.300 ارزش آموزش CompTIA صدور گواهینامه برای فقط 59 دلار

برای موقعیت آن، اولین چیزی که اکثریت قاطع استخدام کارکنان دنبال است [گواهینامههایتخصصی. آنها می خواهند بدانند که اگر شما در تلاش برای مطالعه برای آزمون قرار داده و از همه مهمتر، که شما را گذرانده ام.

آنها اهمیتی نمی دهند اگر شما در حال حاضر گورو آن. مهم نیست که چگونه بسیاری از شبکه، زرنگ و دانا چگونه شما را در لینوکس است تنظیم. آنها می خواهند گواهی. گواهی امن هستند.

اغلب آن را چه می دانید نمی آمد پایین; چند قطعه کاغذ شما جمع آوری شده است پایین می آید.

96 درصد از مدیران منابع انسانی به آن استفاده از گواهینامه های غربالگری یا معیارهای استخدام در استخدام.

در صورتی که یک حقیقت، سپس در اینجا است دیگر. 90 دقیقه CompTIA آزمونها به باید شناخته شده دشوار . اکثر مربیان توصیه مطالعه گسترده در تهیه و در گذشته این یا muscling از طریق کتاب چربی و یا استخدام یک معلم خصوصی معنای است.

خوشبختانه اینترنت آموزش و پرورش خود بسیار ساده تر با تشکر از شما به عنوان یک از دوره های آنلاین ساخته شده است. بسیاری از این است توسط جانبازان در زمینه تدریس.

خبر بد این است که سازندگان البته دقیقا می دانم است ارزش این اطلاعات ، بنابراین بیشتر وقت قیمت این دوره ها می تواند بسیار تند است. خبر خوب این است که چون تلاش بزرگ به تکرار در رسانه های آنلاین نیست که آنها گاهی اوقات بزرگ در قیمت خرده فروشی ارائه تخفیف است.

 CompTIA

مثال بهتر از کامل 2018 CompTIA صدور گواهینامه آموزش بسته نرم افزاری نمی آیند. این کیت آموزش گسترده شامل 12 سرپرستی دوره به شما آماده شدن برای امتحانات گواهینامه. بدون سنگ unturned است سمت چپ, و شما می توانید گرفتن تمام 12 برای کمتر از قیمت یک .

لیست کامل دوره های را زیر است و این حتی شامل پرطرفدار لینوکس CompTIA + دوره. این شما را به استاد همه چیز لینوکس و است ارزش $672 تنهایی صنایع دستی.

خط کامل CompTia اینجا است:


وجود دارد بیش از $4,300 ارزش آن آموزش به این بسته نرم افزاری پر شده، اما در حال حاضر شما می توانید تا دسترسی به مادام العمر برای فقط 59 دلار ناگهانی. که بزرگ افت قیمت 98% است.

حتی اگر شما تمام این دوره در واقع لازم نیست، حتی اگر شما فقط باید یکی از این دوره ها -هنوز یک معامله بسیار غیر قابل مقاومت است.

قربانی به پایان می رسد به زودی و تقریبا 1 میلیون آن موقعيت در ایالات متحده انتظار پر وجود دارد. اگر آنها را شما در قیمت بزرگ توسط دکمه زیر نداریم کسی را بزنیم.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!