15 بهترین بازی با پشتیبانی از گیم پد برای آندروید

 این تصویر برجسته برای بهترین بازی های آندروید با گیم پد پشتیبانی
به بازار بازیهای پشتیبانی کنترل کننده در حال رشد است. اندیشه تلویزیون کنسول انویدیا سپر و سیستم های دیگر بازی با پشتیبانی از گیم پد را در خط مقدم قرار دادن و آنها را محبوب تر ساخت. گسترش اضافه، تنظیم یا و کنترل بلوتوث ساخته اند بازی بازی در تلفن همراه خود را با کنترل آسان تر از همیشه قبل از. چرا بعضی از بازی های خوب ماهواره با آن بازی کند؟ اینجا بهترین بازی با پشتیبانی از گیم پد برای آندروید. لطفا توجه داشته باشید که برخی از بازیهای قدیمی تر کنترل عالی پشتیبانی مانند ستارگان وجود دارد: داستان KOTOR و بارد. با این حال، بسیاری از کسانی که بازی های قدیمی تر کنترل نشده در سال به روز شده و ما تضمین نمی کند که آنها کار با نسخه های جدیدتر از کنترل کننده های جدیدتر آندروید یا دستگاه های جدید. شما می توانید کسانی که در معرض خطر خود را امتحان کنید.


یکی از بهترین بازی های خارج وجود دارد با پشتیبانی از گیم پد است. شما به عنوان راننده کامیون بین کهکشانی بازی. سری تاسف از حوادث کشور شما در یک سیاره بیگانه. هدف شما این است که به سادگی و مبارزه راه خود را از این سیاره است. نیز وجود دارد یک خط داستان با پسر بد. بیش از 500 مورد به پیشه وری، خود مدیریت موجودی، و مبارزه با مکانیک ساده وجود دارد. همچنین پشتیبانی از ابر صرفه جویی. این بدان معناست که شما می توانید بر روی دستگاه های متعدد و حتی بر روی کامپیوتر بازی. $4.99 با خرید در app هیچ است.



Evoland یکی از ترین منحصر به فرد franchises بازی در تلفن همراه است. هر یک سبک خاص و یا نوع استفاده از آن نیست. Evoland 2 آخرین بازی در سری, platformer جنگنده تیرانداز از بالا به پایین کارت های تجاری و آرپیجی مکانیک استخدام. بازی همچنین گرافیک آن بسیار کمی برای مطابقت با سبک بازی را تغییر می دهد. که آن یکی از تجربه های منحصر به فرد ترین در تلفن همراه می سازد. توسعه دهندگان پشتیبانی از اکثر انواع کنترل کننده های بلوتوث و پشتیبانی از Nvidia سپر به رخ کشیدن. Evoland اول نیز بسیار خوب است و کنترل سخت افزار نیز پشتیبانی می کند.


















اگر ما از دست رفته از بهترین بازی ها با پشتیبانی از گیم پد، ما در مورد آنها در نظرات بگویید! شما هم اینجا به اتمام آخرین نرم افزار آندروید و لیست بازی می توانید کلیک کنید!