فکر می کنم شما می تواند آینده تی اس تو یاد بگیرید چگونه به دوره دی جی دی جی

 ما فکر شما ممکن است مانند چیزی کمی متفاوت خوانندگان امروز طوری ما قربانی فوق العاده در همه جانبه دوره دی جی در بر داشت. اگر شما دنبال آن هستید برای تلفن جدید ، یا فقط می خواهم به سر و صدا است, این هفته این حرفه ای به رهبری شهریه فقط 29 دلار می توانید.

موسیقی قدرت الهام بخش است. آماتور آن مانند DJing تنها با شروع یک لیست پخش بر روی کامپیوتر شما، اما در واقع artform است می تواند نگاه به. آموزش دی جی می تواند سرگرم کننده و پاداش. هر کسی به آینده Avicii یا Skrillex باشد اما حداقل شما تاثیر گذار جدید استعدادهای درخشان دریافت خواهد شد.

‘ دی جی است ستارگان راک ‘-تی اس تو

این راهنمای تصویری عمیق توسط منجر کهنه کار دی جی و موسیقی تولید کننده دیوید Pezza . دیوید 15 سال تجربه در صنعت، بازی مکان های باشگاه بالا متعدد و انجام ریمیکس برای سراسر جهان ثبت شرکت های بزرگ کار می کنند. تخصص خود را در سطح جهانی هستند و او به در پاپ و سبک ساده را دوست دارد.

این دوره آموزشی دی جی است که فقط در نحوه تولید موسیقی بالا یا متوقف می کند. را پوشش می دهد تمام جنبه های DJing ، از جمله روش بازی به مخاطبان و حتی نحوه پرداخت می شود.

دوره های دی جی در یک نگاه: یادگیری

  • تاریخ DJing.
  • کشف دنده میکسر و دیگر ابزار نیاز به دی جی.
  • بحث در مورد اصول اولیه ضرب و شتم مطابق روش های حلقه, با استفاده از و….
  • آشنایی با خاراندن دریافت و تکنیک های پیشرفته.
  • درک نور پردازی, صدا نصب setups & و روش بازی برای مخاطب.
  • یاد بگیرید چگونه به پول به عنوان یک دی جی.

این دوره معمولا retails برای $399 ، اما برای چند روز آینده فناوری شما می پردازد که دسترسی برای می توانید یک سال در هزینه فقط $29. به عادلانه آن نیست صدا مانند آقای Pezza نیاز به پول.

زمان برای سرمایه گذاری های جدید هیجان انگیز است؟ آمار دکمه زیر برای چک کردن قربانی.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!