7 عالی فوق سبک پتو هوا سفر، سفرهای جاده ای و بررسی بیشتر ماهواره

که آیا شما در سفر فاصله کوتاه و یا در سفر مسافت طولانی شما می خواهید به راحت, حق? با هزاران پتو مسافرتی را انتخاب کنید، ما تنگ چیزهایی به 7 پتو مسافرتی فوق سبک های مورد علاقه ما.

در هر مورد ما چگونه راحت احساس چقدر خوب نگاه و چه عملی هستند و در مورد با شما را ارزیابی کرده اید — درخواست سفر خود را با هواپیما و قطار یا خودرو.

بنابراین توصیه می شود بنابراین شما می توانید جمع کردن پتو خود را و آنها را فشرده سازی فضایی خرید کیف محافظ با وجود اینکه نور فوق العاده پتو منظمی بسته بندی کمی مشکل می تواند باشد. RoomierLife سفر فضایی محافظ کیف نیازی به پمپ فانتزی، شما فقط هوا بیش از حد فشار می تواند. آنها فقط به اندازه مناسب برای ذخیره سازی یک پتو و یا حتی در بالش و شما دان ‘ باید به نگرانی در مورد استفاده از جارو برقی خود را به انجام این کار. آنها راه عملی فوق العاده را در حال حاضر سبک پتو و واقعا smoosh آن پایین برای بسته بندی آسان.

اینجا ما پتو فوق سبک های مورد علاقه برای زمانی که شما باید بپرسید cosier در سفر خود را.

همانطور که از نام پیداست، پس زدن دهنه اسب پتو کیسه خواب پتو کیسه خواب و بالش (28)

پس زدن دهنه اسب و بالش نیست، فقط یک پتو آن است یک دسته کوچک موسیقی جاز بسته با بالش و پتو ساخته شده از پشم گوسفند وجانوران دیگر فوق العاده گرم و نرم. بالش تورم است هنگامی که آن را استفاده کنید، بنابراین با وجود اندازه کامل آن محکم بسته.

توانایی به باد بالش معنی می توانید چیزهای سفت یا نرم که شما آن را دوست دارم. پتو پشم گوسفند وجانوران دیگر بقیه کار سخت شما باز بطور دنج قرار گرفتن به عنوان اشکال می کند در حالی که سفر می کند. پوشش نمی خواهد تمام بدن شما مگر اینکه شما بسیار کوچک اما این قیمت کوچک برای پرداخت هزینه برای راحتی. بعضی اوقات، شما با بسیاری از بدن خود را که شما بخواهید اندام خود را تحت پوشش فقط خوشحال می شود.

جهان بهترین دنج جامد میکرو پشم سفر پتو ($ 11)

نگه داشتن چیزهای ساده، جهان بهترین دنج جامد میکرو پشم گوسفند وجانوران دیگر پتو مسافرتی به طور موثر پتو شما استفاده کنید بر روی نیمکت خود و همچنین در حالی که سفر. ساخته شده از 100 ٪ پلی استر پشم بافته آن بسیار راحت قابل شستشو است.

بنابراین باید آن را خوب است برای اکثر نیازهای, بیشتر در چند رنگ مختلف در دسترس است آن دو 50 × 60 unrolls. مورد یا ویژگی های اضافی به این پتو وجود دارد، اما این است که که در آن کیسه محافظ فضای ما پیشنهاد بالا به بازی درست می آیند?

سفر باقی مانده 4-در-1 برتر کلاس پتو مسافرتی با پاکت پی سی (30)

آیا دوست خود پتو به عنوان فن آوری خود را? تمام ویژگی های? سپس سفر بقیه 4 در 1 برتر کلاس پتو مسافرتی با جیب پتو برای شما است. پتو با این نسخهها کار به عنوان یک پتو معمولی اما آن نیز دو برابر به عنوان پانچو که شانه های خود را کاملا بدون لغزش پایین پوشش می دهد.

علاوه بر این، پتو با این نسخهها کار به عنوان بالش سر گردن یا منطقه کمری, به راحتی له به مناطق کلیدی حمایت از ستون فقرات خود را و یا به سادگی با نگه داشتن سر خود را در هواپیما پشتیبانی. کیف حمل ساخته شده با تسمه به راحتی حمل و نقل آن به اطراف، در حالی که همچنین پاک نگه دارد. حتی جیب برای ذخیره سازی بیت حیاتی و قطعات وجود دارد. بسیار متنوع است و از همه مهمتر، خیلی راحت به گرفتن با.

Cabeau برابر ‘Ñ رفتن سفر پتو & مورد (20 دلار)

Cabeau برابر’ ñ رفتن سفر پتو & مورد ترکیب شیک جای بالش و پتو است. ساخته شده از microfibers راحت و پشم آن 60 اینچ 36 اینچ است که مناسب برای نیازهای بسیاری از افراد باید اقدامات. ماشین قابل شستن است اگر شما نگران به گرفتن کثیف، بیش از حد که حل شده است به اندازه کافی سریع است.

علاوه بر به فرم له بالش کمری پشتیبانی، آن نیز پایین به 12 اینچ 7 اینچ با 4 اینچ سفر مورد با قانون با دوام است که می سازد ساده برای حمل کنار توشه خود را می توان به خورده. به سادگی آن را پشت سر خود و یا برای لذت بردن از برخی از پشتیبانی بسیار مهم در حالی که در حالت استراحت قرار. مناسب برای پرواز است.

پیله CoolMax پتو ($ 37)

نورد به نوعی شبیه کیسه خواب، پتو CoolMax پیله کمی گران برای پتو اما بسیار راحت است. از midweight CoolMax ویژه بافته که به معنای گرم اما تنفس است ساخته شده است. بنابراین شما نمی خواهد عرق آن رطوبت را از بدن خود را نگه می دارد. شما فقط مناسب راحت احساس.

با تشکر از آن کیسه ذخیره سازی آسان به را به عنوان قطعه دیگری از دست بنه و یا فقط در ماشین برای زمانی که شما نیاز به گرم کردن بازی شیر یا خط است. بزرگترین پتو وجود دارد بنابراین تنها انتظار آن را به یک نفر، اما این فقط حق مسافر تنها نیست.

لوئیس N کلارک با شکوه سفر پتو ($ 19)

با بند به طور خاص طراحی شده برای لغزش بر روی فروشگاه توشه، سخت به سوی لوئیس N کلارک با شکوه پتو مسافرتی بلافاصله endeared شود است. خوب، فوق العاده نرم طراحی شده است و بیش از حد گرم.

آن منظمی آن اصرار نمی کردن میان توشه خود را (و یا شما همیشه می تواند فضای کیسه محافظ استفاده کنید)، رول و به اندازه کافی راحت است که مسافران دیگر به انتخاب خود را از پتو حسادت به نظر می رسد. اقدامات 62 x 37 تا آن بسیار پتو یک نفر است اما فقط خوب برای زمانی که شما در هواپیما برای مدت طولانی نشسته است.

Forestfish پشم گوسفند وجانوران دیگر پرتاب پتو (16 دلار)

Forestfish پشم گوسفند وجانوران دیگر پتو پرتاب طراحی شده است برای افرادی مثل من — مردم وحشتناک است که قرار دادن همه چیز به دقت پشت به جمع و جور جیب یا حمل موارد. پتو کیسه طناب کشی برای ذخیره آن در، شامل معنی شما می توانید آن را در پرتاب و بیشتر آن را به جمع و جور با کدو. مطمئنا برای مسافت های طولانی توصیه می کنیم با استفاده از کیسه محافظ فضا عوض اما اگر شما به سادگی جایی در حال رانندگی و راحتی اضافی برخی از این ایده آل است.

مواد دستگاه قابل شستشو، مقاوم قرص و گرم مجزا و و دنج، بنابراین شما مطمئن برای شاد بودن به هر کجا که شما استفاده از آن است. بیش از حد در سه سبک های مختلف در دسترس است.