بالا ویژگی های OxygenOS شما باید بدانید در مورد ویژگی های oneplus OxygenOS

 6

همراه با قیمت رقابتی، OxygenOS دلیل بزرگ طرفداران انتخاب OnePlus دستگاه است. پوست می رسد و بسیار احساسی سهام اندیشه، اما بسته در تن از ویژگی های مفید (بر خلاف مسابقه). پنج تن از بهترین آنهایی که شما باید بدانید اینجا.

قفل نرم افزار

برنامه قفل ایمن چشم برنامه های اطلاعات حساس خود را از کنجکاو. شما مجبور به استفاده از پین یا اسکنر اثر انگشت برای باز شدن برنامه، یعنی فقط شما می توانید آن را استفاده کنید. ویژگی را می توان برای هر برنامه را روی دستگاه خود فعال می شود.

از ویژگی های فوق العاده مفید است، به خصوص اگر شما دوستان فضول که عشق بازی با دستگاه شما است. شما آن را برای برنامه های بودجه بندی را حاصل کنید که هیچ کس می بیند اطلاعات مالی و یا برنامه های مانند مسنجر که مکالمات خصوصی بین شما و دیگران استفاده کنید. چون من نمی خواهم هر کسی که رفتن را از طریق تصاویر من من نیز برای گوگل عکس استفاده از آن.

رفتن به آن را راه اندازی، به تنظیمات امنیتی قفل صفحه > & > قفل نرم افزار و نوع پین کد خود را. سپس فقط گزینه “اضافه کردن برنامه های” شیر و انتخاب برنامه های شما می خواهید به قفل. ویژگی همچنین اجازه می دهد تا شما پنهان کردن اطلاع رسانی محتوا برای لایه اضافی امنیتی.


حرکات

 OxygenOS oneplus 6 حرکات نمایشی

OxygenOS پشتیبانی از هر دو در- و حرکات خارج از صفحه نمایش به شما کمک کند همه چیز دریافت سریع تر انجام می شود. بر روی صفحه نمایش حرکات استاندارد بالای صفحه در پایین صفحه نمایش (خانه پشت و چند وظیفه ای دکمه)، که به رابط کاربر یک نگاه پاک کننده جایگزین. هنگامی که فعال باشد, کنید تا از لبه پایین مرکز صفحه نمایش کنید تا از پایین راست لبه عقب خواهد رفت و تا پنجره چند وظیفه ای به ارمغان می آورد تا از لبه پایین مرکز کنترل می کشیدن و نگه داشتن انگشت خود را روی صفحه نمایش خواهد شد. طول می کشد عادت کردن به جز با این نسخهها کار مانند یک افسون.

خواندن بعدی: 5 دلیل شما باید خرید 6 OnePlus

خارج از صفحه نمایش حرکات کمتر پیچیده و حتی بیشتر مفید هستند. آنها اجازه می دهد شما را به قرعه کشی O V S M یا W بر روی صفحه نمایش زمانی که آن را به باز کردن یک برنامه انتخاب خاموش است. با این نسخهها کار بزرگ برای چراغ قوه و دوربین و هر app دیگر می خواهید به سرعت راه اندازی. وجود دارد همچنین حرکات برای کنترل موسیقی: کش رفتن دو انگشت پایین صفحه نمایش دو مکث/بازی یا قرعه کشی یا > شخصیت به حرکت قبلی یا بعدی پیگیری. [19659007] OxygenOS