چگونه برای شروع با میز ایستاده

ایستاده میز بزرگ است. مسلما بهتر است برای سلامت خود را بهتر، آنها شناخته شده است به افزایش بهره وری و بهبود تمرکز. اما شما فقط نمی تواند حق را به استفاده از یک پرش–منحنی یادگیری و سازگاری فیزیکی را از طریق رفتن وجود دارد.

میز ایستاده واقعا ارزش آن را?

اجازه دهید واقعی در اینجا است: حد نشسته است نه برای سلامتی شما خوب حتی اگر شما به طور منظم ورزش. مطالعات مانند این یکی از ورزش و ورزش علوم بررسی نشان می دهد که منظم، طولانی مدت نشسته افزایش خطر مرگ تقریبا هر علت به خصوص کسانی که در ارتباط با چاقی و شرایط بی شمار است که سندرم متابولیک را تشکیل می دهند. و آن را نشان می دهد که “ نشسته حد ورزش بیش از حد کمی متفاوت از است.”

مطالعات دیگر نشان داده اند که نشستن بیش از حد می تواند به تضعیف ماهیچه های هسته ای خود را، که باعث می شود شما را slouch و به نوبه خود باعث مشکلات پاسچر است که می تواند مربوط به سردرد، گردن و شانه درد.

هنگامی که کار شما را در میز برای زندگی پس چگونه شما می توانید حل این مسئله؟ با تعویض به میز ایستاده. اما نکته: بیش از حد از چیزی برای شما بد است — این شامل ایستاده.

بنابراین در حالی که نشسته همیشه برای شما همه زمان ایستاده است هم بزرگ نیست. اگر شما با توجه به ساخت میز ایستاده جهش دو، به همین دلیل است که شما باید نگاهی به میز نشستن/ایستادن. به این ترتیب شما بهترین هر دو جهان–شما می توانید وقتی خسته اید نشسته یا ایستاده زمانی که شما نیاز به تغییر.

چگونه را بیشتر از شما وقت با میز ایستاده

اجازه بدهید مقدمه در اینجا با بعضی از جزئیات در مورد شخصی من تجربه با میز ایستاده. من میز نشستن/ایستادن برای چند سال در حال حاضر استفاده می کرده اید، بنابراین این نیست فقط دسته تصادفی “آمار” من خواندن در اینترنت — نوچ، همه این است که بر اساس استفاده از دنیای واقعی و چیزهایی که من در طول زمان با استفاده از میز ایستاده یاد گرفتم.

اینجا چیزهایی من را در طول مسیر کشف.

شما لازم نیست که به صرف مقدار زیادی پول برای گرفتن آغاز شده

وقتی که من اولین بار ایده استفاده از میز ایستاده علاقه وزن گزینه های من در همه–من می خواستم چیزی به من نمی دانستند که اگر من حتی می خواهم پول زیادی صرف! و اگر شما نگاه در میز ایستاده، شما می دانید آنها ارزان نه.

چرا من را برای یک راه حل موقت و ارزان زده. در به پایان رسید تا هزینه حدود 25 دلار در جدول سمت ارزان قفسه و چند براکت–اساسا این.

من که راه اندازی بالای میز من قرار داده و سپس قرار دادن لپ تاپ ها و صفحه کلید خارجی در آن. اولین روز در احتمالا بیش از 30 دقیقه ایستادن نیست. اما این چیز است: همانطور که در واقع هر چیز جدید، طول می کشد زمان.

اگر شما اتاق را برای جدول فوق العاده را در فضای کاری خود را ندارد یا اگر شما در دفتر که در آن شما نیاز به چیز نگاه کمی تمیز کننده راه حل های دیگر وجود دارد. جرقه (25 دلار) راه اندازی تاشو مقوا راه ارزان برای میز ایستاده را امتحان کنید و ببینید که اگر آن را برای شما است به شما در نظر گرفته شده است.

و البته، اگر شما می خواهید یک میز نشستن/ایستادن شیک تر است که آسان به کار را به محیط فعلی شما، شما می توانید همه در رفتن و چیزی شبیه میز VIVO ارتفاع قابل تنظیم (185$) یا VARIDESK (375) است که به طور گسترده ای در نظر کرم محصول برای نصب setups رومیزی قابل تنظیم.

مرتبط با: مختلف نوع از جایگاه میز (و که شما باید استفاده)

سهولت خودتان به آن

بزرگترین اشتباه مردم تمایل به هنگام تعویض به میز ایستاده که آنها بلافاصله می توانید فرض است ایستاده هشت ساعت در روز. که نیست مورد. خواهد شد کاملا کشتن پاها پاها پشت و هر چیز دیگری شما.

در عوض، به سرعت خودتان بهتر است. تا زمانی که شما احساس می کنم دیگر ایستاده، و سپس نشستن در حالی که ایستاده. هنگامی که شما به آن احساس، ایستاده به بالا. فقط این کار را در طول روز و گذشت زمان بر شما احتمال پایان دادن به بیش از شما ایستاده می نشستن.

دریافت یک غذای خوب

اگر یکی از چیزهایی که نیاز هر کاربر میز ایستاده آن غذای خوب برای ایستادن است. نه یک تشک یوگا 15 دلار یا حتی ژل “فوق العاده راحت” غذا از آشپزخانه شما. شما نیاز به مواد غذایی واقعی . بهتر است برای پای پاها و زانو است.

خوشبختانه، ما خواهر سایت بررسی گیک است خلاصه عالی بهترین تشک شما می توانید خرید. تشک های ارگونومیک با پشته ها است که اجازه شما استراحت پا و پا در راه های مختلف است. دیگران صاف است، اما ارائه cushioning کافی که شما آنها را پابرهنه می توانید استفاده کنید اما به اندازه کافی قدرت است که آنها می تواند ایستادن به کفش خود را.

بنابراین، آیا به نفع خودتان و تسویه حساب کردن پول برای خوب — شما خواهد بود خوشحال بود.

مدیریت کابل مهم با هر سیستم کامپیوتری اما حتی بیشتر را با تنظیم اختصاصی نشستن/ایستادن است مختلف که شما

مدیریت کابل ایستاده است. چرا? از آنجا که لازم است را در نظر میگیرد که میز خود را به حرکت می کند. بنابراین شما باید به ترتیب کابل در راه است که آنها را تمیز نگه می دارد، اما همچنین اجازه می دهد تا برای میز به بالا و پایین.

شما باید برای راه اندازی کامل خود را در نظر اینجا — احتمالا مهم ترین نقطه که در آن شما محل برج کامپیوتر است. اگر شما آن را در کف قرار دهید، زیرا کابل به اندازه کافی طولانی برای رسیدن به موقعیت ایستاده ممکن است. اگر میز خود به اندازه کافی بزرگ است، آن ساده ترین فقط برج را در بالا قرار داده باشد. به این ترتیب آن را همراه با میز حرکت می کند.

ارگونومی است فقط به عنوان مهم با میز ایستاده

اگر می خواهید به ارگونومی مناسب، شما باید کمی بیشتر کار با میز ایستاده–به خصوص اگر شما یک کاربر لپ تاپ تمام وقت. هنگامی که نشسته بودیم باید به شیب سر خود را به نگاه صفحه نمایش لپ تاپ که در حال حاضر برای گردن شما بد است.

اما هنگامی که شما ایستاده, حتی بدتر است. سر خود احتمال هنگامی که ایستاده است در روابط به صفحه لپ تاپ خود را، بنابراین شما به بیشتر خم کردن گردن خود را به پایین را جبران کند. دستور غذا برای فاجعه است.

همین دلیل است که توصیه می شود گرفتن مانیتور خارجی برای لپ تاپ شما. و یا حداقل، خارجی کلید بنابراین شما می توانید صفحه نمایش لپ تاپ خود را به سطح چشم بالا می برد. در هر صورت شما به گردن خود مراقبت. پس از همه، نقطه ایستاده باشد سالم است، اگر شما فقط به آسیب گردن شما چیست؟

اعتبار تصویر: مایک تمرکز / Shutterstock. com; یان Dyball / Shutterstock. com; elenabsl / Shutterstock. com