Chromebook مسن تر ممکن است دریافت نظرات P اندیشه

  • در نقطه کروم گرت دو Chromebooks قدیمی تر گرفتن نیست اندیشه ص
  • کسانی که Chromebooks قابلیت هسته 3.14 یا مسن تر و شامل پیکسل Chromebook گوگل 2015 است.

با توجه به نظرات در بررسی کروم کد است که XDA توسعه دهندگان خال خال، پیکسل Chromebook 2015 در گوگل یا هر دستگاه به طور مشابه قدیمی تر سیستم عامل کروم دریافت کنید ص اندیشه

حفظ در ذهن که این P حس پشتیبانی آندروید نیست که Chromebooks نسخه کامل آندروید اجرا می شود. هنگامی که شما نرم افزار دانلود از بازی بزرگ، به عنوان مثال بلکه اندیشه P به عنوان زمینه برای استفاده شود.

براساس نظرات هر Chromebook هسته 3.14 یا قدیمی تر اجرا می شود که نه اندیشه ص دریافت کنید بررسی دستگاه شما هسته نسخه chrome://system را در نوار آدرس تایپ کنید. کلید را وارد کنید و سپس فشار دهید CTRL + F برای جستجوی uname .

این بدان معنا نیست Chromebook دریافت به روز رسانی دیگر خواهد شد. بسیاری از این Chromebooks پیش 3.18 هنوز در پنجره پنج سال نسخه های به روز سقوط پس دستگاه شما برای آینده قابل پیش بینی امن باقی خواهد ماند.

در عین حال چه، اگر هر کدام، ضربه وجود در اندیشه خواهد تجربه به علت عدم پشتیبانی از آندروید P نیز، ما نمی دانیم.

نظر در مورد گریت کروم قطعا باید با یک دانه نمک گرفته شده است. اگر درست باشد، این می خواهم برابر سابقه قدیمی تر دستگاه های دانه های به روز شده دریافت.

در پایان روز، این نهاد به صاحبان دستگاه که چهار راه بی دست و پا. آنها انجام ارتقاء ماشین آلات خود را هنوز هم قادر به خاطر اندیشه P و یا انجام آنها بر روی دستگاه های خود را نگه دارید و زندگی بدون اندیشه P?