ما خواسته شما به ما گفت: بازی با کارایی بالا است نصف شما

نظرسنجی این هفته خواسته بازی های 3D با عملکرد بالا به شما، و

دولت بازی است در سخت افزار با بورس آخرین موتورسواری و اتوموبیلرانی، خواستار اغلب شده چقدر مهم است یا RPGs پرتاب هر نوع خواسته های گرافیک فوق العاده در داخلی پردازنده CPU و RAM. و ارزش آن، آن را کاملا قابل توجه بازی گوشی چقدر خوب نگاه PUBG همراه Riptide و آسفالت و بازی و چقدر بخواهند از شما دستگاه دستی کوچک است. به خصوص نسبت به برج های کامپیوتر قدیمی ما را به خود در 90s و 00s استفاده می شود!

در حال حاضر، همه گوشی فوق العاده قادر است و هر کس یدکی کنسول و یا PC که ساعت است. پس برای برخی از مردم با داشتن یک تلفن است که قادر به اجرای این نوع بازی همه چیز است. برای دیگران، آنها خیلی بیشتر اختصاص یافته به خود راه اندازی انجمن و در حالی که موبایل بازی سرگرم کننده هستند، آنها بسیار تجربه همان بازی در راه اندازی تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر نیست. مقاله مرتبط

اما هنوز هم قابل توجه است که بیشتر در اواسط-به بالا پایان تلفن های این عنوان بدون دردسر, با تشکر از weaponised مثلث-تولید-پردازش از gpu ها خواستار به اجرا. یکی از داغترین مناطق توسعه و بازو را GPU های مالی G76 جدید، که در کنار پردازنده قشر A76 اعلام شد نشان می دهد نسل بعدی پردازنده گرافیکی ما.

بازوی reckons که GPU جدید مالی G76 تقریبا دو برابر به عنوان قدرتمند به عنوان G72 مالی و همچنین 30 درصد بیشتر انرژی کارآمد است. این بدان معناست که تلفن به حتی بیشتر فشرده گرافیک بازی را اجرا کنید و آخرین حتی دیگر قادر خواهد بود. کاملا قابل توجه است که شست ما را رانندگی چنین دستگاه قدرتمند است و به همین دلیل است که ما شاهد ویژه گوشی های هوشمند اختصاص داده شده دو صفحه نمایش بازی بزرگتر، پورت های بیشتر برای شارژ، و غیره.

اما فقط چند نفر از شما هستند به کارایی بالا بازی های موبایل خوب، ما خواسته و شما ما و نتایج در سراسر همه جا ما فرار نظرسنجی نشان داد بسیاری از کبیرِ گفته:

اینجاست چه جالب است: که در آن ما قادر به اجرای بیش از دو گزینه های نظرسنجی، دیدیم یکی در چهار را از شما می گویند آن است که بسیار برای شما مهم است. سپس uptick درصد فقط کمی بیشتر گفت: آن را که در مجموع بیش از نیمی از شما در حال بازی 3D و کارایی بالا به معنی بازی زیادی یا کمی تا حدودی مهم است.

سپس گروه دیگر کمتر نیمی که حدود 45 درصد بیشتر یا کمتر که درست سيماى آن مهم است. و این عادلانه enough-some ترین بازی های محبوب یا چالش های بسیار ساده، 2D بازی هستند یا مانند تالار رفتن است که ترکیبی از عناصر 3D و ساده بازی، اما دقیقا گرافیکی.

Niantic

اما زمانی که ما در حال حاضر شما فقط دو گزینه، مانند فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی، این زمانی است که همه چیز رو کمی عجیب و غریب. تعداد IG همسان گزینه های کلی، بیشتر نسبت به غیر از بازی در حالی که نتایج فیس بوک بسیار اریب بودند. شما میتوانید به راحتی به خاموش کردن تئوری چرا که ممکن است.

نظرات ما دریافت مخلوط خوب نگرشی چرا بازی ممکن است شما چرا شما ممکن نیست و برخی از نظرات را در حالت بازی موبایل نیز بودند. اوه، و بسیاری از شبیه ساز موبایل و PUBG نظرات بیش از حد. انتخاب اینجا است:

  • من نیست خود کامپیوتر performant بنابراین نیاز در گوشی خوب قادر به لذت بردن از بازی برخی از .
  • تعداد کمی از بازی های آندروید است که اعتیاد آور [and demanding] وجود دارد اما از PUBG آمد بیرون، همه چیز تغییر . حالا من می خواهم 3d بازی با کارایی بالا، فقط برای موبایل PUBG.
  • بسیاری از بازی در PS4 من انجام می شود. در تنها wasters مصرف زمان بازی در گوشی من…
  • آن چیزی در مراقبت در مورد است اما آن تأملی کوچک در انتخاب گوشی زیرا پردازنده های بسیار سریع تر از نرم افزار آنها را تحت فشار بالغ است تبدیل شده است.

در حال حاضر برای موبایل-بازی-بازار–شکسته است نظرات (و نیز به عنوان خوانده شده: هری پاتر و زندانی microtransactions)

 هری پاتر هاگوارتز در رمز و راز

  • من در مورد بازی موبایل تا آنجا که من می خواهم به مراقبت نیست به دلیل خراب چگونه آن را در حال حاضر است. اکثریت قریب به اتفاق از بازی وجود دارد این است که از مدل “freemium” است. بازی های موبایل می تواند خیلی بیشتر از این اما احساس EA حرص همه را آلوده است.
    • به علاوه پاسخ: این است که حرص نیست، آن را نتیجه مخاطبان است که کاملا حاضر به پرداخت برای بازی جلو …  ناشران بازی موبایل مسموم چاه قبل از زمان بازار واقعا هرگز خاموش .

با تشکر از همه برای رای دادن و برای ارائه بینش قوی در خود موبایل را ببینید شما هفته آینده بازی!