“Dasd” و به همین دلیل آن در حال اجرا در سیستم من چیست؟

برخی از فرآیند به نام “dasd” در حال اجرا بر روی مک خود را. نگران نباشید: ماست، و بخشی از macOS. اما آنچه در آن است?

این مقاله بخشی از سری مداوم ما توضیح پروسه های مختلف موجود در نظارت بر فعالیت مانند kernel_task ب mdsworker installd، WindowServer، blued شده launchd پشتیبان opendirectoryd و بسیاری دیگر است. نمی دانم چه این خدمات هستند? بهتر شروع به خواندن!

مرتبط با: این فرایند چیست و چرا از آن است در حال اجرا در سیستم من?

امروز در فرآیند dasd، دوئت شبح زمانبندی فعالیت است. که همه چیز را توضیح می دهد، پس با تشکر برای خواندن همه!

فقط شوخی: بدیهی است رمزی است، بنابراین اجازه دهید کمی عمیق تر نگاه کنید. شبح زمینه پردازش است. این شبح های خاص پس زمینه دیگر فرآیندهای مدیریت. به قول صفحه راهنما برای dasd:

dasd شبح برای پس زمینه فعالیت های برنامه ریزی.

پس برنامه ریز فعالیت دونفری کمک می کند تا مدیریت فعالیت های پس زمینه, اما چگونه؟ پست در شرکت نور التقاطی توضیح می دهد چگونه macOS برنامه های پس زمینه اجرا می شود. آنچه اینجا است می گوید: برنامه ریز فعالیت دونفری

(داس) حفظ فهرست گل سابقه فعالیت های که معمولا متشکل از بیش از هفتاد مورد. به صورت دوره، آن هر قلم در فهرست خود بر اساس معیارهای مختلف مانند آن است که آیا در حال حاضر به علت انجام شود یعنی ساعت زمان در حال حاضر در زمان دوره در آن متمرکز وظیفه برنامه ریزی (CTS) محاسبه بعدی باید اجرا شود rescores.

شما می توانید تمام پست برای اطلاعات بیشتر را بخوانید، اما خلاصه است که حفظ dasd لیست فرآیند پس زمینه است که مک خود را به زودی باید اجرا شود. این مسائل است که اکثر کاربران مک هرگز به فکر داشته باشد اما شما Googled روند و در حال حاضر شما می دانید است. تبریک! تو واقعا سرد و ما مدتی قطع باید. نیست هفته بعد پس از آن، اما روزی شاید من مشغول.

شما می توانید dasd با استفاده از بسیاری از منابع سیستم متوجه نباید — کار خود را بسیار روشن است. اگر این مشکل احتمالا با سابقه کار است، بنابراین بررسی برای دیدن دیگر فرآیندهای زیادی منابع با استفاده از و به آنها نگاه کنید.

عکس های اعتباری: guteksk7 / Shutterstock. com