توسعه اندیشه ماهانه: استودیو آندروید 3.2 بتا، GitHub و پله، آه من!

 توسعه اندیشه اخبار

سلام و خوش آمدید به قسط سوم اندیشه توسعه دهنده ماهانه! این پست به اشتراک گذاری اخبار در خبرنامه.

این ماه نسخه بتا آندروید 3.2 استودیو fallout از Google I/O خرید مایکروسافت GitHub، مقدار زیادی از مطالب جدید dev اینجا دیدم که AndroidAuthority.com و بیشتر. هرگز لحظه کسل کننده!

شما می توانید همه چیز شما نیاز به حق در اینجا و همچنین انتخاب معمول آموزش پروژه های منبع باز بحث و راهنمایی پیدا کنید. آن را داشته باشد.

در حال توسعه برای آندروید Android VR

نحوه ایجاد یک برنامه VR برای آندروید در فقط 7 دقیقه-VR آن جای پا پیدا است اما با این وجود به را بر روی آندروید در آینده نزدیک آماده است. ویدیو و سابقه.

ساخت اقدام خود را به گوگل دستیار این پست توضیح می دهد که چگونه برای اضافه کردن اقدامات و ویژگی های دستگاه گوگل صفحه اصلی. محدود فقط تخیل شماست!

اندیشه P دوربین چند API اجازه می دهد برای خلاق نرم افزار دوربین از devs-یکی از ویژگی های جدید اعلام کرد که گوگل در ورودی/خروجی پشتیبانی از دوربین های متعدد و یا لنز است. یادگیری آنچه بدان معناست که برای کاربران و devs.

ریشه اندیشه: همه چیز شما باید بدانید! -دستگاه شما ریشه به شما امتیازات کاربر فوق العاده به حذف bloatware استفاده از برنامه های دانلود و اطلاعات بیشتر شما این امکان را به من بدهید. به خصوص اگر شما برنامه ریزی در ساختمان برنامه ریشه این مفهوم مفید برای رسیدن به grips با به عنوان یک برنامه نویس است!

پس زمینه وظایف با Jetpack را عمل WorkManager پس زمینه وظایف برنامه ریزی بخش مهمی از برنامه های آندروید طراحی شده است. راههای بسیاری برای این کار وجود دارد، اما WorkManager گزینه جذابی ارائه دلایل بسیاری.

کاوش در برش اندیشه P: ایجاد تعاملی و پویا برش دیگر ویژگی جدید هیجان برای آندروید devs به grips با: برش قطعه از محتوای برنامه که خارج از برنامه ایجاد تعداد زیادی از امکانات جدید نمایش داده می شوند.

سلام جهان در اندیشه توسعه: شما اولین پروژه برنامه (واقعا آسان)-برای مبتدیان مطلق: اولین چیزی که شما نیاز به انجام است که یادگیری هر جدید برنامه نویسی زبان و یا پلت فرم، ایجاد یک برنامه است که “سلام جهان” را به صفحه نمایش چاپ می کند. چرا? سنت است که به همین دلیل است. یاد بگیرید چگونه به ادامه گفت: سنت در اندیشه اینجا.

نحوه فعال کردن گزینه های پاسخ در خود دستگاه اندیشه یک اساسی ترین ترفندهای شما نیاز به یادگیری اگر شما را در تبدیل شدن به توسعه اندیشه طرح!

استودیو 3.2 بتا-توسعه دهندگان اندیشه می توانید هم اکنون دانلود آندروید استودیو 3.2 بتا، که به تعدادی از چیزهای جدید به ارمغان می آورد به جدول, عمدتا اطراف کسانی گردان ویژگی های اندیشه P نشان داد گوگل در ورودی/خروجی. که شامل قالب بسته نرم افزاری آندروید App اندیشه Jetpack و بیشتر.

 مایکروسافت به دست آوردن Github

مایکروسافت به دست آوردن GitHub برای $7.5 میلیارد – شما احتمالا شنیده در حال حاضر اما اوایل این ماه مایکروسافت بسته معامله برای خرید GitHub. وبلاگ شرکت البته این است که فرصت بسیار خوبی برای سرعت بخشیدن به رشد GitHub است و ‘قدرت دادن به توسعه دهندگان’ رنگ.

رقبای Github هجوم کد بعد از مایکروسافت خریداری–در این حال، توسعه دهندگان همان کسانی که در حال حرکت به سیستم عامل های دیگر مانند GitLab را مشاهده کنید. هر چند این کاملا خروج دسته جمعی نیست که برخی به شما اعتقاد داشته باشد.

آن گمشده برای مایکروسافت خرید GitHub گوگل اذعان می کند- و ظاهرا گوگل هم هیچ-خیلی-خوشحال است.

راه اندازی شتاب دهنده بازی Indie در بازی آسیا کمک به راه اندازی پیدا کردن موفقیت در توسعه دهندگان بازی گوگل بازی مستقل از کشور را انتخاب کنید در سراسر آسیا دعوت می شود درخواست برای گوگل جدید مستقل بازی های شتاب دهنده ابتکار. شرکت کنندگان موفق به حضور در دو بازی همه هزینه پرداخت bootcamps دعوت که دفتر گوگل آسیا و اقیانوس آرام در سنگاپور، به علاوه موارد بیشتر. برنامه های کاربردی باید ساخته شده توسط 31 خیابان ژوئیه سال 2018.

ساختمان فرم ورود ساده و موثر در اندیشه یک آموزش برای ایجاد فرم های ورود جذاب و موثر با استفاده از نمایش های سفارشی.

اندیشه مصاحبه سوال ورق تقلب کردم مصاحبه برای اجرای برنامه نویس آندروید آمدن? این ورق تقلب کمک خواهد کرد که شما به آن آس. شما همچنین می توانید قسمت 2 اینجا.

 یادداشت اندیشه استودیو P

به روز رسانی- و در آخر، کمی برنامه نویس موبایل طنز از XKCD…

کد

NiceImageView یک کتابخانه برای ایجاد آیکون از تصاویر و مخاطبین که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در برنامه های چت و جاهای دیگر.

تنبل یک صفحه کلید امنیتی صفحه کلید که به شما پیاده سازی سه نوع طرح اجازه: حروف اعداد یا علامت. برای وارد کردن رمز عبور و غیره

جادو در یک برنامه نوشته شده Kotlin است که مشخصات بصری از خود GiHub!

شروع به توسعه خود را امروز App آندروید!

در اندیشه برنامه توسعه قدرت اندیشه

به آکادمی DGiT در حال حاضر مفتخر است گواهی: بیشتر دقیق و جامع دوره پوشش هر جنبه ای از توسعه نرم افزار آندروید اجرا توسط سیمز گری خود ما. اگر شما مبتدی مطلق با صفر برنامه نویسی دانش و یا برنامه های کهنه این دوره شما از طریق فرایند ساختمان زیبا، کاربردی آندروید نرم افزار و راهنمای شما به سرعت در آخرین امکانات اندیشه و استودیو اندیشه را.

این بسته شامل بیش از 6 ساعت فیلم با کیفیت بالا و بیش از 60 درس های مختلف. Reams اعم از عمق واژه نامه و منابع بسیار دقیق آموزش نوشته شده است و دسترسی منحصر به فرد به گروه اسلاک خصوصی ما که در آن شما می توانید کمک به طور مستقیم از گری و ما توسعه دهندگان دیگر نخبگان.

قلمی خوانندگان اضافی 50% امروز شوم. که پس انداز بیش از 120 دلار است. ادعای خود را تخفیف در حال حاضر با استفاده از کد promo منحصر به فرد: HALFOFF. این بلیط خود را به آینده ای پر سود در اندیشه برنامه توسعه است.

شروع یادگیری، هم