Huawei می خواهد به یکی از اولین سازندگان تلفن است که 5 g’s مروارید وار گیتس Huawei

  • Huawei گفت آن خواهد شد راه اندازی 5 g آماده راه حل ها و تراشه در مارس 2019.
  • این شرکت همچنین گفت که آن گرم آماده 5 گوشی های هوشمند راه اندازی در ژوئن 2019.
  • هر چند احتمال بعدی اشتراک تلفن خواهد شد اولین Huawei نمی بود گفت که تلفن 5 g پشتیبانی می کند.

با نسل شبکه های تلفن همراه ظاهر در اطراف گوشه، Huawei می خواهد به یکی از اولین در درب با تراشه های تلفن همراه و گوشی های هوشمند خوش آمد می گوید.

با توجه به DigiTimes ، Huawei دوار و صحبت مدیر عامل اریک Xu در MWC شانگهای 2018 اقدام و این شرکت گفت راه حل های تجاری 5 g و 5 g تراشه برای گوشی های هوشمند در 2019 مارس انتخاب خواهد کرد. Huawei نیز 5 g سازگار با گوشی های هوشمند در 2019 ژوئن راه اندازی خواهد شد.

این rollouts به نظر می رسد نه تهاجمی به خصوص از آنجا که حامل هنوز در روزهای اول تست 5 گرم است. Huawei rollouts سریع نسبت به راه اندازی 3 نسل همکاری پروژه (3GPP) مشخصات انتشار 16 است که به گفته این شرکت خواهد شد سرعت توسعه شبکه های 5 g و خدمات.

Huawei نه می گویند که گوشی های 5 g آماده خواهد بود. پنجره انتشار 2019 ژوئن یعنی گوشی های هوشمند سری P واجد شرایط خواهد بود. در عوض، خوراک سری گوشی های هوشمند ممکن است نامزد مناسب تر و قبل از پایان 2019 قابل دسترسی خواهد بود. مقاله مرتبط

زمانی که مصرف کنندگان به استفاده از 5 گرم کنید ما نیز نمی دانیم. در ایالات متحده، ورایزون برنامه ای برای استفاده در منزل مورد نظر در تعداد انگشت شماری از بازارهای پایان سال. T-Mobile در همین حال، برنامه ای برای راه اندازی شبکه 5 g خود را در 30 شهر تا پایان سال 2018.

با حداکثر سرعت دویدن ممکن است نیاز به زحمت با 5 گرم از آن “ادغام” با T-Mobile به احتمال زیاد از طریق خواهد شد. در نهایت، AT&T برنامه ای برای راه اندازی 5 g در مکان 12 پایان سال 2018 و مکان های اضافی در 2019.

Huawei در روابط با برخی کشورها در مهم تر از شرکت جلوگیری می کند از به طور کامل تحقق آن جاه طلبی های 5 g? استرالیا، به عنوان مثال، ممنوعیت 5 g Huawei فکر است.

در همین حال، دولت آمریکا گفت: این شرکت موفق به ارائه اطلاعات کافی در مورد ارتباط آن با دولت چین. تعداد انگشت شماری از نمایندگان حتی برای گوگل به ارتباط آن با Huawei تجدید نظر نامیده می شود. در حداقل Huawei موفق به دریافت اروپا برکت و راه اندازی 5 g ایستگاه های پایه در قاره.