چگونه به بازیابی شما فراموش کردن کلمه عبور رمز عبور نمایش مشخصات عمومی

اگر شما یک مدیر رمز عبور استفاده نکنید، این کلمات عبور پیچیده بسیار سخت است به خاطر داشته باشید می تواند باشد. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده ام, نمایش مشخصات عمومی شما واقعا نمی تواند بازیابی که همان رمز عبور است، اما به اندازه کافی آسان برای بازیابی حساب توسط است چیزهایی به چیزی جدید مراجعه.

آیا رمز عبور خود را, نمایش مشخصات عمومی را فراموش کرده اید و یا شخص دیگری آن را بدون اجازه شما تغییر داشته اند نمایش مشخصات عمومی ارائه می دهد راه بسیار ساده برای بازیابی. و اگر شما کاملا رمز عبور خود را فراموش کرده ام آنچه ما در حال صحبت کردن در مورد اینجا حساب خود را بازیابی است. تغییر رمز عبور نمایش مشخصات عمومی کمی متفاوت است — این زمانی است که کلمه عبور فعلی تان را می دانم اما فقط می خواهم به آن را به یک تغییر دهید.

تنظیم مجدد رمز عبور خود را از سایت

اول, سر بیش از نمایش مشخصات عمومی در وب سایت, و سپس کلیک بر روی لینک “ورود به سیستم در” نزدیک به پایین صفحه.

در صفحه بعد زیر زمینه ورود لینک “فراموش کردن کلمه عبور” را کلیک کنید.

بعد، نوع نام کاربری و ایمیل یا شماره تلفن هنگام تنظیم حساب شما را به استفاده. پس از بررسی امنیت، دکمه “تنظیم مجدد کلمه عبور” را کلیک کنید.

یک پیام ایمیل به آدرس فایل که شامل پیوند برای تنظیم مجدد رمز عبور ارسال خواهد شد. وقتی پیام دریافت می کنید، دکمه “تنظیم مجدد کلمه عبور” را کلیک کنید.

رمز عبور جدید را تایپ کنید (و آن را به یک قوی)، نوع آن را دوباره به تایید و سپس کلیک کنید “بازیابی رمز” یک زمان نهایی.

شما سپس می بسپار و تغییر مسیر به نمایش مشخصات عمومی خود را تغذیه.

تنظیم مجدد رمز عبور خود را از App

چیزهایی که رمز عبور شما را از نرم افزار نمایش مشخصات عمومی است به آسانی تنظیم مجدد. ما با استفاده از نسخه آندروید برای مثال ما در اینجا، اما کار می کند بسیار بسیار مشابه در آی فون یا آی پد.

نرم افزار نمایش مشخصات عمومی آتش و سپس لینک “دریافت کمک به ثبت نام در” در صفحه ورود به سیستم را ضربه بزنید.

نوع نام کاربری و ایمیل یا شماره تلفن شما استفاده می شود زمانی که شما خود حساب ایجاد کرده و سپس دکمه “بعدی” را ضربه بزنید.

بعد، شما می توانید یک ایمیل نمایش مشخصات عمومی شما یا ارسال پیامک یا شما می توانید ورود با استفاده از یک حساب فیس بوک مرتبط اگر شما که تنظیم نموده اید. ما در حال رفتن به در با استفاده از یک پیام ایمیل به اینجا نگاه کنید اما با استفاده از گزینه پیام کوتاه بسیار شبیه است. اگر شما انتخاب می کنید پیام کوتاه به شما متن را با کد است که شما می توانید به برنامه تایپ می کنید. شما پس از آن قادر خواهید بود برای تنظیم رمز عبور جدید و نشانه اید

پس از انتخاب گزینه های پست الکترونیکی, شما یک پیام ایمیل آدرس شما به ثبت نام با نمایش مشخصات عمومی استفاده کنید.

در این پیام، دکمه “ورود به عنوان ” را ضربه بزنید. متناوبا، شما می توانید لینک “بازنشانی رمز نمایش مشخصات عمومی خود را” شیر. هر دو شما را به صفحه تنظیم مجدد رمز عبور را.

رمز عبور جدید را تایپ کنید (به یاد داشته باشید به آن قوی، یکی امن), و سپس دکمه “تنظیم مجدد کلمه عبور” را ضربه بزنید.

شما سپس می بسپار و تغییر مسیر به نمایش مشخصات عمومی خود را تغذیه.