تازه در ویندوز 10 روز Redstone 5، ویندوز موجود پاییز 2018

10 ‘s Redstone 5 روز رسانی برنامه ریزی شده برای انتشار در پاییز سال 2018. این مهم ارتقاء شامل تاریخ کلیپ بورد است که بین دستگاه های خود را و تم تیره مدتها syncs برای فایل اکسپلورر. به زبانه به تمام برنامه های خود را در اصل مجموعه ای بود اما این قابلیت برش را ممکن است.

این مقاله شامل ویژگی های اضافه شده در تاریخ 27 ژوئن سال 2018 منتشر از طریق ساخت خودی پیش نمایش ویندوز 17704 10.

با تاخیر: “مجموعه” زبانه به ارمغان می آورد به هر نرم افزار

ویژگی های مجموعه جدید بزرگترین تغییر در Redstone 5 بود. تقریبا هر پنجره بر روی دسکتاپ شما، هم نوار زبانه بود و شما می تواند ترکیب بندها از چندین برنامه مختلف در همان پنجره.

این به این معنی بود ویندوز نهایت زبانه فایل اکسپلورر، اما مجموعه بسیاری ارائه شده بیش از آن. به عنوان مثال، شما می توانید پنجره سند مایکروسافت ورد مایکروسافت لبه صفحه وب و برگه فایل اکسپلورر را. شما می توانید بکشید و رها کردن این زبانه ها بین ویندوز و میانبر های صفحه کلید مانند Ctrl + ویندوز + Tab را برای تعویض بین آنها وجود دارد.

مجموعه آثار با تقریبا هر نرم افزار رومیزی سنتی هر برنامه جهانی و حتی مایکروسافت دفتر برنامه های کاربردی مانند ورد و اکسل و پاورپوینت. برنامه های کامپیوتری است که بارها عنوان دلخواه خود مجموعه را پشتیبانی نمی کند. به عنوان مثال، برنامه های کاربردی گوگل کروم موزیلا فایرفاکس، iTunes، و بخار نمی مجموعه زبانه.

متاسفانه، این ویژگی از ساخت 17704، که در تاریخ 27 ژوئن سال 2018 منتشر شد حذف شد. مایکروسافت می خواهد زمان بیشتری برای مجموعه لهستانی و می گوید آن در بروز رسانی آینده بازگشت خواهد شد بنابراین مشخص نیست که آیا مجموعه می کنند پشته Redstone 5 به روز رسانی است — اما احتمالا نمی خواهد. انتظار برای دیدن آن را در 6 Redstone, که به احتمال زیاد در بهار 2019، جای آن منتشر خواهد شد.

مرتبط با: نحوه استفاده از مجموعه در تاخیر ویندوز 10 به سازماندهی برنامه ها را در زبانه ها

: Alt + Tab حاضر را نشان می دهد زبانه ها، بیش از حد

همراه با معرفی ویژگی مجموعه مایکروسافت نیز تغییر کرده راه Alt + Tab آثار. هنگامی که شما فشار دهید Alt + Tab مجموعه زبانه ها و حتی زبانه مرورگر مایکروسافت لبه کنار پنجره های باز خود را ظاهر می شود. شما می توانید بازیابی قدیمی Alt + Tab رفتار اگر می خواهید برای دیدن فقط ویندوز هنگامی که دوست شما Alt + بند

این تغییر تحت تاثیر قرار نیست به برنامه های گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس است که استفاده از نوع سفارشی خود را از بند. اگر تا کنون فعال کردن پشتیبانی برای زبانه های مجموعه کروم و فایرفاکس، با این حال، آنها زبانه در قدیمی به نظر می رسد + تب سیستمهای، بیش از حد.

به عنوان مجموعه حال حاضر حذف شده، “تا زمانی که آن را می گرداند. Alt + Tab دیگر تب ها نشان می دهد

مرتبط با: ویندوز 10 است تغییر چگونه Alt + Tab آثار، در اینجا آنچه شما باید بدانید

تاریخ کلیپ بورد و همگام سازی

5 Redstone دستاوردهای قدرتمند ایمیل پیشرفتهای جدید نیز هست. در حال حاضر تاریخ ایمیل است که شما می توانید با فشار دادن ویندوز + V دسترسی داشته باشید. شما به صورت اختیاری می تواند همگام سازی این تاریخ کلیپ بورد بین دستگاه های خود را, دادن به شما ایمیل است که خود را بین رایانه های شخصی خود را همگام می کند. شما همچنین دستی با کلیک روی نماد را در پنجره ایمیل ویندوز مانع برای همگام سازی اطلاعات بالقوه حساس مانند رمز عبور و شماره کارت اعتباری را همگام کنید.

در آینده مایکروسافت پشتیبانی از ایمیل آزمایشی به خود SwiftKey صفحه کلید برای آندروید و آیفون و آی پد اضافه کنید. شما قادر خواهید بود به کپی و چسباندن بین گوشی و یا قرص و کامپیوتر ویندوز.

مرتبط با: با استفاده از ویندوز 10 ایمیل جدید: تاریخ و همگام سازی آزمایشی

تم تیره برای فایل اکسپلورر

10 ویندوز در حال حاضر شامل تم تیره برای فایل اکسپلورر. با فعال سازی تم تیره سیستم گسترده ای از تنظیمات آن را به طور خودکار فعال > شخصی > رنگ.

Microsoft قادر به اضافه پشتیبانی از تم تیره در فایل اکسپلورر چهار چوب منوها، از جمله منویی که ظاهر می شود زمانی که شما کلیک راست روی کامپیوتر خود است. تم تیره جدید برای پیش فرض باز کردن و ذخیره فایل محاوره ای ویندوز وجود دارد.

مرتبط با: مایکروسافت افزودن تم تیره دو فایل اکسپلورر در ویندوز آخرین به روز رسانی 10

SwiftKey به 10 ویندوز

می آید مایکروسافت خریداری شده صفحه کلید SwiftKey در سال 2016. Swiftkey هنوز برای گوشی های آندروید iPhones و iPads در دسترس است و هم اکنون به 10 ویندوز آینده.

صفحه کلید لمسی ساخته شده است در حال حاضر “شده توسط SwiftKey”. در حال حاضر، این تنها هنگام تایپ در انگلیسی (ایالات متحده) انگلیسی (پادشاهی متحده) فرانسوی (فرانسه) آلمان (آلمان) ایتالیایی (ایتالیا) اسپانیایی پرتغالی (برزیل) و روسی موجود است.

به عنوان مایکروسافت آن “SwiftKey شما دقیق تر autocorrections و پیش بینی سبک نوشتن شما آموزش می دهد.” نیز ارائه می دهد ضربه تند وشدید زدن به نوع پشتیبانی شما امکان تایپ شده توسط انگشت خود را از یک نامه به نامه به جای بهره برداری هر حرف کنید.

جستجو در منوی شروع

پیش نمایش منوی شروع جستجو ویژگی که به Cortana قابلیت جستجو، جستجو پیش نمایش در حال حاضر است. هنگامی که شما شروع به نوشتن برای جستجوی چیزی ویندوز در حال حاضر شما صفحه پیش نمایش را با کسب اطلاعات بیشتر در مورد نتیجه خود را نشان می دهد.

اگر منوی شروع جستجو در وب بهترین نتیجه برای شما جستجو است، به عنوان مثال، بینگ نتایج جستجو سمت راست وجود دارد در منوی “آغاز” می بینید. اگر جستجو برای یک برنامه کاربردی شما گزینه های مانند “سنجاق شروع به” برای آن برنامه را ببینید. اگر ویندوز سند خاصی بر روی کامپیوتر شما بهترین نتیجه تصمیم شما همچنین پیش نمایش سند کنید.

هنگامی که جستجو برای یک برنامه کاربردی شما “برو به دریافت” دکمه را در صفحه پیش نمایش به جستجو است که شما مستقیم به صفحه دانلود آن را ببینید.

همراه با این تغییر آن دیگر ممکن به غیر فعال کردن وب جستجو در منوی شروع از طریق سیاست های گروه است.

تصویر سودمند با حاشیه ای ابزار جدید

10 ویندوز در حال حاضر دارای نرم و صاف کردن جدید صفحه ش ابزار. شما آن را به تصویر یک بخش از صفحه شما یک پنجره یا کل صفحه نمایش خود را استفاده کنید. پس از تصویر را گرفته ام ابزار صفحه طرح جدید اجازه می دهد که در آن قرعه کشی و اضافه کردن حاشیه نویسی از جمله فلش و برجسته.

ابزار برش این به نظر می رسد هنگامی که شما فشار Windows + Shift + S آن را باز کنید. با این حال، تنظیم تنظیمات هست > سهولت دسترسی > صفحه کلید است که ابزار جدید به نظر می رسد زمانی که شما کلید Print Screen روی صفحه کلید خود فشار دهید.

اگر شما راه اندازی ابزار Snipping قدیمی در عوض، شما خواهید دید یک پیام گفت “ابزار Snipping حذف خواهد شد در آینده به روز رسانی است.” مایکروسافت در حال حاضر نه به حذف ابزار Snipping Redstone 5 برنامه ریزی است، اما ممکن است در Redstone 6 حذف شود.

مرتبط با: با استفاده از ویندوز 10 ابزار تصویر جدید: کلیپ و حاشیه نویسی

لبه به روز رسانی مرورگر مایکروسافت

مایکروسافت است انجام دسته کار در لبه، بیش از حد. لبه ی “…” منو و تنظیمات صفحه را دوباره طراحی شده است. منوی جدید فرمان های رایج مانند “برگه جدید” و “پنجره جدید” دکمه های بزرگتر را می دهد و پس از آن آسان تر برای پیدا کردن تنظیمات خاص صفحه تنظیمات جدید شکسته است به دسته.

لبه در حال حاضر ویژگی های گزینه “رسانه پخش خودکار” را در تنظیمات > پیشرفته، نیز هست. شما می توانید کنترل کنید کدام وب سایت ها به طور خودکار بازی فیلم مجاز است. “اجازه” به طور پیش فرض، و اجازه می دهد تا وب سایت های پخش فیلم زمانی که شما بند “محدود” تنها اجازه می دهد تا سایت های بازی خاموش نمایش فیلم شما نخواهد شد با صدای شگفت زده. تا زمانی که شما ارتباط برقرار کردن با محتوای رسانه “بلوک” autoplaying فیلم در سایت های مسدود.

رابط کاربری مرورگر لبه می شود برخی از امکانات مفید دیگر بیش از حد. در حال حاضر سایت های بالا خود را در لیست”پرش” می بینید که به نظر می رسد زمانی که شما لبه به میانبر در نوار وظیفه خود را یا در خود منوی شروع راست کلیک کنید. مشاهده در “برگه شما کنار گذاشته ایم”، قابل دسترس با کلیک کردن روی دکمه در گوشه بالای چپ پنجره لبه، شما هم اکنون برچسب دو گروه از زبانه ها ذخیره شده اختصاص می تواند. در صفحه دانلود شما می توانید بارگیری برای پیدا کردن گزینه های مانند “نمایش در پوشه” کلیک راست کرده و “لینک کپی”.

وب تأیید اعتبار پشتیبانی به لبه است که استفاده از کلیدهای امنیتی FIDO U2F و دیگر سخت افزار تأیید اعتبار در حالی که ورود به وب سایت ها اجازه می دهد آمده است. امیدوارم, این یک روز قادر به از بین بردن رمز عبور خواهد بود.

لبه است با بیشتر بروز نیز شده “مسلط به طراحی” لمس، و در حال حاضر ویژگی های نوار پنجرههای جدولبندیشده بهینه سازی با اثر عمق جدید. وقتی لبه به عنوان بیننده پی دی اف پیش فرض استفاده می کنید، شما نیز آیکون جدید برای فایل های PDF در فایل اکسپلورر ببینید. آیکون جدید فقط لوگوی قرمز “پی دی اف” در آن است و به عنوان یکی از قبلی نشان لبه آبی را شامل نمی شود.

در نهایت، لبه مرورگر در حال حاضر لوگوی جدید “بتا” در خودی های ایجاد شده از ویندوز 10 جلب توجه به این واقعیت است که شما با استفاده از نسخه ناپایدار لبه.

پیشرفت های پهن باند تلفن همراه

مایکروسافت به چارچوب “خالص آداپتور” درایور جدید در ویندوز گذار است. آیا سیم کارت و یا مودم های USB استفاده می کنند این قابلیت اتصال برای رایانه های شخصی با پهنای باند تلفن همراه (LTE) را بهبود بخشد.

این درایور جدید درایور پیش فرض از ساخت 17677، بهبود چگونه ویندوز دسته داده های تلفن همراه قابلیت اتصال به اینترنت نیست.

برای رایانه های شخصی با اتصال داده تلفن همراه، تنظیمات شبکه اینترنت > & > داده استفاده روی صفحه نمایش در حال حاضر نشان می دهد میزان اطلاعات شما استفاده می شود در حالی که رومینگ، بیش از حد. این درایور جدید نیاز ندارند.

حاشیه پنجره مخفی و بیشتر اکریلیک طراحی

مایکروسافت اکنون downplaying حاشیه پنجره ویندوز 10 است. به جای حاشیه رنگی پنجره شما، هم حاشیه خاکستری پنجره است که به آرامی به هر یک از پنجره سایه محو کنید. اگر می خواهید رنگ کمی بیشتر با این حال، شما هنوز حاشیه رنگی پنجره دوباره می توانید فعال کنید.

مرتبط با: چگونه به سفارشی کردن حاشیه پنجره و سایه ها در 10 ویندوز

این تغییر بصری مایکروسافت جدید “روان” گرافیکی سبک طراحی، که در آن درخواست شده استبه آرامی اجرای در ویندوز از بروز رسانی پاییز 10 سازندگان. بیشتر هندسه اکریلیک سبک طراحی در سراسر ویندوز، از جمله در نرم افزار امنیتی ویندوز، در جدول زمانی و در نوار زبانه مجموعه را ببینید.

ایمیل نادیده شما پیش فرض مرورگر

مایکروسافت در حال حاضر “آزمایش تغییر” که باعث می شود پست نرم افزار باز کردن لینک در مرورگر مایکروسافت لبه حتی اگر شما کروم, فایرفاکس, یا مرورگر وب دیگری جای پیش فرض ساخته شده مرورگر شما را انتخاب کنید.

این است تنها بخشی از روند بزرگتر است که مایکروسافت هل دادن لبه در سراسر ویندوز را می بیند. به عنوان مثال، لینک شما را در منوی شروع جستجو ویژگی در لبه های مایکروسافت در حال حاضر همیشه باز کلیک کنید. شما می توانید نرم افزار شخص ثالث به ترفند ویندوز به جای باز کردن Chrome یا مرورگر دیگری استفاده کنید.

ویندوز مدافع ویندوز امنیت می شود

برنامه مرکز امنیت مدافع Windows در حال حاضر است به نام به سادگی “ویندوز امنیت”. تحت حفاظت ویروس تهدید & “تهدید کنونی” بخش در حال حاضر نشان می دهد همه تهدید بالقوه است که نیاز به عمل, اگر هر یک.

تحت ویندوز امنیت ویروس تهدید حفاظت > & > مدیریت تنظیمات شما می توانید هم اکنون فعال کردن گزینه “بلوک رفتارهای مشکوک”. مایکروسافت می گوید این ویندوز مدافع بهره برداری گارد “حمله کاهش سطح تکنولوژی,” که کمک به حفاظت از کامپیوتر خود را از سوء استفاده را فعال خواهد شد.

در صورت استفاده از ویژگی های کنترل دسترسی به پوشه برای محافظت از فایل های خود را از ransomware در حال حاضر اجازه می دهد تا راحت تر به تازگی برنامه های دسترسی به فایل های خود را مسدود است. سر به ویندوز امنیت ویروس تهدید حفاظت > & > مدیریت تنظیمات > Ransomware حفاظت > اجازه می دهد نرم افزار از طریق کنترل دسترسی به پوشه > تازگی مسدود شده نرم افزار برای دیدن برنامه های اخیرا مسدود شده و به سرعت به آنها دسترسی را.

صفحه جدید است که شما دیگر برنامه های آنتی ویروس, antimalware فایروال و امنیت را در دستگاه خود را نشان می دهد وجود دارد. برای مدیریت تنظیمات ویندوز امنیت سر >> ارائه دهندگان آنها را ببینید. از اینجا، شما به راحتی می تواند باز کردن برنامه های وابسته خود یا مشاهده اطلاعات مربوط به مشکلات گزارش شده.

نصب فونت برای همه

نسخه های قدیمی تر از ویندوز فقط اجازه کاربران با دسترسی های اداری نصب فونت و فونت آن سپس برای تمام کاربران سیستم گسترده نصب شده بود. ردستون 5 را بهبود می بخشد در این و هر کس توانایی نصب فونت. هنگامی که شما با کلیک راست فایل فونت را در فایل اکسپلورر شما می توانید انتخاب کنید یا نصب”به نصب آن فقط برای حساب کاربری خود و یا”نصب برای تمام کاربران”آن را برای همه کاربران بر روی سیستم نصب”. تنها گزینه دومی نیاز به مجوز سرپرست.

در حالی که مشاهده پیش نمایش پرونده قلم پس از دوبار کلیک کردن روی آن دکمه “نصب”، هم نوع خط فقط برای کاربر فعلی نصب خواهد کرد.

جزئیات استفاده در مدیر وظیفه

قدرت مدیر وظیفه ویندوز در حال حاضر شامل دو ستون جدید در زبانه پردازش اصلی. این ستون کمک به درک که برنامه ها و خدمات در سیستم شما بیشترین قدرت مصرف شده طراحی شده اند. آنها را به حساب پردازنده GPU و فعالیت استفاده دیسک برآورد چقدر قدرت استفاده از هر یک از فرایند که شما بگویید چه بد هر فرآیند برای عمر باتری است.

ستون “استفاده از قدرت” روند استفاده از قدرت فعلی که این لحظه نشان می دهد. بنابراین می بینید فرآیندهای است که استفاده از بسیاری از قدرت، حتی اگر آنها آن را در حال حاضر استفاده نمی ستون “روند استفاده از قدرت” استفاده از قدرت بیش از دو دقیقه گذشته نشان می دهد. شما می توانید به مرتب سازی بر اساس هر ستون به فرآیندهای بیشتر تشنه قدرت.

متن بزرگتر

را 10 ویندوز اجازه می دهد تا شما را افزایش اندازه متن در سراسر کل سیستم از جمله در منوی شروع فایل اکسپلورر و در تنظیمات حدود

برای انجام این کار، به تنظیمات سر > سهولت دسترسی > صفحه نمایش. “همه چیز بزرگتر را” لغزنده برای افزایش متن به اندازه مورد نظر خود را تنظیم کنید.

بازی جدید نوار ویژگی های

نوار بازی که دوباره طراحی شده است در آوریل سال 2018 به روز رسانی, برخی از ویژگی های جدید مفید است. آن ساخته شده کنترل صوتی است که اجازه شما دستگاه خروجی صوتی پیش فرض را انتخاب کنید و یا کنترل حجم برنامه های کاربردی دیگر بر روی سیستم شما وجود دارد.

بنابراین می بینید شما بازی فریم در ثانیه (فریم در ثانیه), آن همچنین عملکرد تجسم ویژگی های ارائه می دهد استفاده از پردازنده GPU VRAM استفاده و استفاده از رم سیستم با گذشت زمان.

همچنین آمارهای “Dedicate منابع” در نوار بازی وجود دارد. این را قادر می سازد گزینه حالت های بازی جدید است که قادر به بهبود عملکرد بازی بر روی رایانه های شخصی با بسیاری از وظایف پس زمینه در حال اجرا خواهد شد.

بی سیم طرح کنترل

در حالی که طرح ریزی روی صفحه نمایش خود را بی سیم، شما هم اکنون دید نوار در بالای صفحه–درست مثل زمانی که با استفاده از کنترل از راه دور دسکتاپ. این نوار را نشان می دهد که شما متصل شده اید و یک راه آسان برای قطع یا وصل را فراهم می کند.

Windows چندین “حالت” شما می توانید در حالی که بی سیم، طرح ریزی بیش از حد فعال. در حالت “بازی” صفحه پنهانی را برای تجربه بهبود یافته بازی در حالی که بی سیم طرح ریزی کوچک شده است. پوشیدگی صفحه نمایش در حالت “تصویری” برای اطمینان از نقش ویدئویی هموار افزایش می یابد. حالت “بهره وری” به طور پیش فرض، و فراهم می کند تعادل پوشیدگی برای اطمینان از تایپ کردن پاسخ به نظر می رسد و که بیش از حد بسیاری از اشکالات گرافیکی در حالی که فیلم نیست.

برای نرم افزار ویندوز 10 می شود بروز بزرگ از جمله تم های قابل تنظیم، طرح جدید برای مخاطبین خود و توانایی سفارشی کردن تماس گروه “بوم” اسکایپ بزرگ روز

اسکایپ کشیدن مردم اطراف می شود را انتخاب کنید که می خواهید برای دیدن روی صفحه نمایش. مایکروسافت همچنین به شروع به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود را در طول تماس آسانتر است.

دفترچه یادداشت پشتیبانی از لینوکس و مک انتهای خط

دفترچه یادداشت در نهایت پشتیبانی از پایان یونیکس به سبک شخصیت های خط (EOL). به طور خاص، دفترچه یادداشت، هم پشتیبانی از انتهای خط یونیکس/لینوکس (LF) و مک انتهای خط (CR.) این بدان معنی است شما می توانید فایل متنی ایجاد شده بر روی لینوکس یا مک و در دفترچه یادداشت باز — و مانند آن قرار است به آن را در واقع نگاه! پیش از این، فایل جای همه jumbled، نگاه کنید.

شما حتی می توانید ویرایش فایل در Notepad و ذخیره آن و دفترچه یادداشت به طور خودکار به انتهای خط مناسب حال فایل اصل استفاده کنید. دفترچه یادداشت هنوز فایل را با ویندوز خط (CRLF) پایان دادن به طور پیش فرض ایجاد کنید. اگر شما آن را فعال کنید با کلیک کردن روی مشاهده نوار وضعیت نشان می دهد که چه نوع از انتهای خط استفاده می شود برای فایل فعلی > نوار وضعیت.

مرتبط با: مایکروسافت بالاخره دفترچه یادداشت پس از 20 سال به بی کفایتی

رفع رونوشت و جای گذاری میانبر های صفحه کلید برای زدن

گرافیک ویندوز برای لینوکس هم زدن و دیگر اجرا می شود خط فرمان لینوکس محیط پوسته مبتنی بر لینوکس توزیع اوبونتو، فدورا لینوکس و دبیان بر روی ویندوز می خواهم. در صورت استفاده از هم زدن بر روی ویندوز شما در حال گرفتن یکی از ویژگی های بسیاری از مردم را برای درخواست شده: صفحه کلید میانبر برای کپی و چسباندن.

شما می توانید، هم راست نوار عنوان پنجره کنسول و انتخاب “خواص” برای پیدا کردن یک گزینه است که Ctrl + Shift + C و Ctrl + Shift + V برای کپی و چسباندن. این میانبر های صفحه کلید پیش فرض برای سازگاری غیرفعال می شوند.

این میانبر های صفحه کلید در تمام محیط های کنسول در دسترس هستند، اما آنها بسیار مفید در محیط های مبتنی بر لینوکس پوسته که در آن کنترل + سانتیگراد و کنترل + پنجم میانبر دیگر نگاشت شده اند و تابع به عنوان کپی و پیست نکنید.

مرتبط با: نحوه فعال کردن رونوشت و جای گذاری میانبر های صفحه کلید در ویندوز 10 دست پاچه نمودن پوسته

راه اندازی لینوکس شل از فایل اکسپلورر

در حال حاضر به طور مستقیم پرتاب پوسته لینوکس در مشخص پوشه از فایل اکسپلورر. برای انجام این کار، کلید Shift را پایین نگاه دارید و سپس پوشه داخل فایل اکسپلورر کلیک راست کنید. شما می توانید گزینه “شل لینوکس باز در اینجا” کنار گزینه پیش فرض PowerShell باز پنجره”اینجا” مراجعه کنید.

جستجو با بینگ در دفترچه یادداشت

دفترچه یادداشت هم اکنون دارای قابلیت “جستجوی با بینگ” — چرا که نه?

برای استفاده از آن، برخی از متن را در سند دفترچه یادداشت را انتخاب کنید و سپس یا ویرایش را کلیک کنید > با بینگ جستجو و یا فشار دهید Ctrl + بهبود نمایشگر اطلاعات تشخیصی ب

مایکروسافت اول نمایشگر اطلاعات تشخیصی در معرفی ویندوز 10 ‘s رسانی آوریل سال 2018. باید از طریق فروشگاه مایکروسافت نصب شده است، اما نشان می دهد که دقیقا چه تشخیصی و تله متری داده ویندوز 10 به سرورهای مایکروسافت ارسال است.

Redstone 5, نمایشگر اطلاعات تشخیصی هم اکنون نیز “گزارش های مشکل.” نشان می دهد در هنگامی که برنامه های کاربردی تصادف یا موضوع دیگری را تجربه و مایکروسافت می دهد این تولید — یا توسعه دهنده نرم افزار — اطلاعات مورد نیاز برای رفع این مشکل ممکن است.  شما می توانید اطلاعات در مورد زمانی که گزارش مشکل ایجاد شده بود وقتی که دیر می شد و چه برنامه مشکل ایجاد می شود.

برنامه نمایشگر اطلاعات تشخیصی در حال حاضر برخی از ویژگی های فیلتر اضافی شما می توانید مرتب سازی بر اساس اطلاعات تشخیصی را از طریق بیش از حد است.

مرتبط با: نحوه ببینید چه شما ویندوز 10 است ارسال دو مایکروسافت

مفید بیشتر امکانات و تغییرات جالب

به طور معمول، مایکروسافت ساخته شده کاملا چند تغییر کوچک بهبود و رفع دو ویندوز 10. برخی از آنهایی که جالب ترین:

  • بلوتوث سطح باتری در تنظیمات : شما در حال حاضر خواهید دید درصد باتری بلوتوث در تنظیمات > دستگاه های دیگر دستگاه های بلوتوث > & روی صفحه نمایش. این فقط کار با دستگاه هایی که از این ویژگی پشتیبانی — مانند مایکروسافت سطح بسیار، به عنوان مثال خود را. هنگامی که یکی از این دستگاه ها کم باتری است شما همچنین اعلان دید.
  • اعلان های حریم خصوصی : اگر تنظیمات حریم خصوصی خود جلوگیری از دسترسی به میکروفون خود را در برنامه، شما پاپ اطلاع رسانی اطلاع رسانی شما از این ببینید. این اعلان تنها اولین بار برنامه را متوقف کرده است از دسترسی به میکروفون می رسد.
  • بهبود کمک تمرکز : کمک به تمرکز در حال حاضر به طور خودکار برای کاهش مزاحمت شما هنگامی که شما بازی روشنبازی جدید تمام صفحه. پیش از این، این ویژگی تنها پشتیبانی از DirectX بازی های تمام صفحه.
  • تنظیم بر اساس نور ویدئو : گزینه جدید “بر اساس تنظیم ویدیو در روشنایی” تحت نرم افزار پخش ویدئو وجود دارد >. در صورت فعال بودن ویندوز 10 سنسور روشنایی دستگاه خود را به تنظیم خودکار پخش ویدئو آن بیشتر قابل رویت در نور اطراف شما را استفاده می کند. اگر شما در حال مشاهده در اتاق بسیار روشن به عنوان مثال، آن صحنه های تاریک روشن تر ممکن است.

  • ذخیره سازی حس پیشرفت : ویندوز در حال حاضر به طور خودکار OneDrive “فایل ها بر روی تقاضا” حذف می توانید شما پناهگاه ‘ تی باز دولت در حالی که از کامپیوتر خود را به آزاد کردن فضای. هنگامی که شما آنها را دوباره باز کنید آنها دوباره بارگیری کنید. به فعال کردن این تنظیمات سر >> سیستم ذخیره سازی، ذخیره سازی حس را قادر می سازد “چگونه ما را خالی کردن خودکار کلیک کنید و انتخاب کنید زمانی که می خواهید حذف فایل های OneDrive زیر”محتوا ابر محلی موجود است.”
  • تنظیمات صدا : تنظیمات > صفحه نمایش صدا حاضر است “ویژگیهای دستگاه” لینک برای تغییر نام خود را از دستگاه های صدا و انتخاب تنظیمات صدا فضایی.
  • HEIF در حال ویرایش پشتیبانی : شما در حال حاضر می تواند چرخش HEIF تصاویر و ویرایش فوق داده را در فایل اکسپلورر بعد از نصب HEIF پشتیبانی از طریق فروشگاه. فقط سمت راست تصویر را کلیک کنید و سپس انتخاب “چرخش راست” یا “چرخش چپ” به آن می چرخند. فراداده با کلیک راست روی تصویر و انتخاب فرمان “خواص” و سپس کلیک کردن روی جزئیات ایمنی بند
  • صندوق امانات حذف gpu ها خارجی در دسترس است: در حال حاضر “تجربه حذف امن” برای gpu ها خارجی متصل به کامپیوتر شما را از طریق وجود دارد رعد 3. “با خیال راحت حذف سخت افزار و خارج کردن رسانه ها” برای بیرون آوردن دیسک در حال حاضر کارت خارجی سخت افزار پردازش بیش از حد نشان می دهد. انتخاب GPU برای آن را خارج کنید. اگر برنامه هایی که در حال حاضر با استفاده از آنتی ویروس خود را و آن را با خیال راحت شود غیرفعال، شما که برنامه های کاربردی شما نیاز به بسته قبل از سعی مجدد مطلع می شود — درست مثل زمانی که با خیال راحت حذف USB درایو.

  • پس از به روز رسانی تنظیمات : پس از به روز رسانی, شما در حال حاضر جدید صفحه نمایش راه اندازی است که اطلاعات در مورد ویژگی های جدید در ویندوز و گزینه های شما ممکن است بخواهید پیکربندی را ببینید.
  • تنظیمات محلی : شما در حال حاضر به تنظیمات سر می > ساعت > & زبان منطقه و جایگزینی مختلف تنظیمات منطقه ای به عنوان ارز مورد نظر خود، اولین روز هفته در تقویم و تاریخ قالب.
  • نصب بسته زبان : بسته های زبان از فروشگاه در حال حاضر سرفصل دو تنظیمات می توان با نصب > ساعت >> & اضافه کردن زبان زبان ویندوز نمایش با محلی تجربه بستههای زبان.
  • جستجو در تقویم : شما در حال حاضر حوادث در نرم افزار تقویم جستجو کنید. بله، به دلایلی، نرم افزار تقویم هنوز قابلیت جستجو ندارد. متاسفانه، جستجو فقط برای حساب های چشم انداز Hotmail Live و Office 365 کار می کند. آن را با اکسچنج سرور و جی میل و یاهو یا دیگر تقویم IMAP کار نمی کند.

  • نوشتن بینش : ویندوز (میلی لیتر) را به کمک واژه های autocomplete و تصحیح املا یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI) استفاده می کند — وقتی شما با صفحه کلید لمسی، برای مثال. شما هم اکنون می توانید مشاهده اطلاعات مربوط به این از تنظیمات > دستگاه > تایپ > مشاهده تایپ بینش.
  • Cortana نشان می دهد که من : مایکروسافت یک “Cortana به من نشان بده” برنامه است. این پیش فرض در حال حاضر نصب نشده است، اما شما می توانید آن را نصب کنید و می گویند چیزهایی مانند “Cortana، چگونه به روز رسانی ویندوز را به من نشان دهید” به Cortana شما نشان می دهد که چگونه برای تغییر تنظیمات مختلف. اگر خوب کار می کند، مایکروسافت ادغام ممکن است این ویژگی به ویندوز.
  • ذره بین پیشرفت : در حال حاضر گزینه های تنظیمات > سهولت دسترسی > ذره بین به نگه داشتن ماوس خود را در روی صفحه نمایش. ذره بین برخی از سطح زوم جدید و 5% یا 10% زوم می تواند بیش از حد.
  • راوی پیشرفت : کشتی های راوی با چیدمان صفحه کلید جدید طراحی شده برای کاربران خواننده روی صفحه نمایش. همچنین شامل بسیاری از ویژگی های جدید، مانند قابلیت جستجو برای متن روی صفحه خود را با استفاده از ویژگی های جدید پیدا کنید.
  • راوی سريع : در آموزش “سریع” جدید است که به نظر می رسد هنگامی که شما شروع به راوی است. این طراحی به شما تدریس پایه راوی به سرعت.
  • واقعیت مخلوط پیشرفت : مایکروسافت تغییرات زیادی به آن مخلوط واقعیت بستر واقعیت مجازی، از جمله توانایی به جریان صوتی به هدست واقعیت مخلوط و بلندگوهای کامپیوتر در یک زمان ساخته شده است.

دیگر تغییرات Geeky

در اینجا هستند برخی از پیشرفت های دیگر که تنها انجمن توسعه دهندگان و مدیران سیستم نیاز به دانستن در مورد: دیوار آتش

  • برای لینوکس فرآیندهای : فایروال ویندوز مدافع همانطور که شما می توانید برای فرآیندهای ویندوز، هم تعريف قواعد دیوار آتش برای هر زیر سیستم ویندوز برای لینوکس (WSL) روند کند. اگر شما راه اندازی SSH سرور و یا سرویس دهنده وب، به عنوان مثال، فایروال اعلان درخواست اگر شما می خواهید برای باز کردن پورت برای اتصال های خارج می بینید — فقط به عنوان اگر شما راه اندازی شد همان سرور بر روی ویندوز.
  • محافظت از فرآیندهای برای نرم افزار آنتی ویروس : برنامه های آنتی ویروس باید در حال حاضر استفاده از “فرآیند محافظت” به ثبت نام خود را با ویندوز مرکز امنیت. اگر آنها نمی, آنها در امنیت ویندوز رابط کاربر ظاهر نمی شود و مدافع Windows فعال کنید طرف توسط طرف با آنتی ویروس نرم افزار باقی می ماند. این باید تشویق به توسعه دهندگان آنتی ویروس به فرآیندهای محافظت شده. فرآیندهای حفاظت شده تنها اجازه می دهد کد مورد اعتماد به بار و بنابراین این امنیت سیستم عامل را بهبود بخشد بهتر در برابر حملات محافظت.
  • ویندوز مدافع برنامه گارد پیشرفت : ویژگی است که اجازه می دهد تا کاربران حرفه ای و رایانه های شخصی شرکت مایکروسافت لبه در محفظه حفاظت شده اجرا WDAG بهبود یافته است. آن در حال حاضر سریع تر راه اندازی شد. مدیران سیستم همچنین می تواند تنظیمات مقررات گروه است که کاربران مرورگر لبه حفاظت شده برای دانلود فایلها به میزبان فایل سیستم اجازه می دهد قادر می سازد.
  • نصب درایور وب مایکروسافت : مایکروسافت وب درایور نصب نرم افزار تست خودکار از وب سایت ها در لبه مایکروسافت است، هم از طریق سیستم ویندوز 10 “ویژگی در خواست”. سر به تنظیمات > واژهنامه & ویژگی های اختیاری >> اضافه کردن امکانات مدیریت یکی از ویژگی های آن را نصب کنید. هنگامی که شما توسعه دهنده حالت، بیش از حد فعال آن را به طور خودکار نصب شده است. این به این معنی که ویندوز آن را آسان به نصب نسخه مناسب برای دستگاه شما و ویندوز به طور خودکار به روز نگه داشتن آن خواهد شد.
  • نصب RSAT : ابزارهای مدیریت سرور از راه دور در حال حاضر به عنوان “ویژگی در تقاضا،” می باشند. آنها از برنامه تنظیمات نصب آسان و به طور خودکار توسط Windows به روز نگه داشته شود.

ما شنیده ایم که شایعه است که مایکروسافت اجازه خواهد داد که هر کاربر ویندوز 10 به سوئیچ در داخل و خارج از ویندوز 10 s حالت Redstone 5 اما ما ندیده این ویژگی هنوز به نظر می رسد.

مرتبط با: 10 ویندوز در حالت S چیست؟

ما زیر 5 Redstone روند توسعه به اقامت در بالا از ویژگی های جدید و تغییرات قبل از انتشار آن را زمانی در پاییز سال 2018 نگه دارید.

مایکروسافت گفت: ساده است روند نامگذاری با ویندوز 10 آوریل سال 2018 به روز رسانی. اگر Redstone 5 در ماه اکتبر یا نوامبر منتشر می شود، بنابراین، ما احتمالا این نام به بروز رسانی ویندوز 10 اكتبر نوامبر سال 2018 می توانید انتظار 2018 یا به روز رسانی.

تصویر های اعتباری: مایکروسافت، مایکروسافت، مایکروسافت، مایکروسافت، مایکروسافت، مایکروسافت، مایکروسافت