فیس بوک به ارمغان می آورد “مطلب” اشتراک عکس برنامه را انتخاب کنید

 نمایش مشخصات عمومی بازار کمی در بازی بزرگ.

  • آن را اگر چه راه اندازی محدود در حال حاضر نمایش مشخصات عمومی کمی در گوگل بازی بزرگ، فرا رسیده است.
  • نرم افزار ارائه می شود بیشتر از هسته ویژگی نمایش مشخصات عمومی اما ارسال ویدیو و DMs در حال حاضر از دست رفته است.
  • نرم افزار برنامه های کوچک/رفتن از فیس بوک و گوگل و اسکایپ و توییتر و Uber می پیوندد.

از فیس بوک به Google Maps, ما خوشحال برای دیدن نسخه سبک برنامه محبوب ضربه بزرگ بازی. در حال حاضر, نمایش مشخصات عمومی کمی حزب پیرایش چربی خاموش اصلی نمایش مشخصات عمومی حدود

برنامه بی سر و صدا در فروشگاه بازی (h/تی: r/اندیشه)، ارائه ترین ویژگی در برنامه اصلی نمایش مشخصات عمومی ظاهر شده است. این بدان معناست که ارسال عکس ارسال عکس برای نمایش مشخصات عمومی داستان توانایی پخش داستان، و قابلیت کشف همه حاضر و درست دارد.

اگر چه این شرکت متعلق به فیس بوک می گوید آنها “به زودی می آیند.” نمایش مشخصات عمومی مطلب ویدیو آپلود و یا پیام های مستقیم فقط رتبهدهی نشده است, پشتیبانی نمی کند هنوز لیست قابل توجه ویژگی های یک برنامه است که وزن آن 573 کیلوبایت با توجه به بازی بزرگ است (اندازه آن می تواند یک برنامه مترقی وب نشان می دهد).

چه در مورد در دسترس بودن

اعضای تیم ما در کرواسی آلمان، اسلوونی آفریقای جنوبی کره جنوبی و بریتانیا گزارش آنها قادر به نمایش مشخصات عمومی به صورت کمی. در همین حال، بد کاربران در هند و ایالات متحده می گویند بیش از حد برای آنها در دسترس است. ما نمایش مشخصات عمومی را نمایندگان برای روشن شدن در دسترس بودن و دیگر جزئیات تماس است.

با این حال، در برنامه محبوب بازی بزرگ، پیوستن به Uber مطلب، فیس بوک به مطلب، مسنجر مطلب، توییتر به مطلب، مطلب اسکایپ و گوگل مجموعه گسترده ای از برنامه های رفتن ضربه را سبک آخرین نشانه.

امید به مطلب نمایش مشخصات عمومی خود را در بازار موجود است؟ سپس شانس خود را از طریق دکمه زیر را امتحان کنید.