فایرفاکس خواهد شد به زودی بگویید شما هنگامی که شما اید شده Pwned

خواهد شد از ویژگی های فایرفاکس آینده زمانی که نشت اطلاعات شما به شما هشدار و 1Password کاربران دسترسی به یکی از ویژگی های مشابه حال حاضر است.

در Pwned شده است سایت توسط تروی شکار امنیت متخصص، که در آن شما می توانید آدرس ایمیل خود را وارد و پیدا کردن اگر هر یک از حساب های خود هستند به خطر بیافتد. مشکل: شما باید به طور فعال به سایت به منظور استفاده از آن، معنی آن فقط واقعا موثر است اگر شما بازگشت به طور منظم چک کنید.

موزیلا اعلام کرد این هفته نظارت فایرفاکس که متصل به هنگامی که حسابی به خطر بیافتد باید در پایگاه داده شده Pwned به اطلاعیه فشار برای کاربران فایرفاکس. کاربران 250.000 test دسترسی به ویژگی هفته آینده دریافت کنید، اما آن باید نهایت تبدیل به بخشی از فایرفاکس. ما به شما می دانم زمانی که اتفاق می افتد که اجازه.

مرتبط با: چرا شما باید استفاده از مدیر رمز عبور و نحوه

شروع 1Password, مدیریت رمز عبور در حال حاضر اضافه شده این نوع ادغام و شما الان در ویندوز، مک و نسخه وب می توانید آن دسترسی خدمات.

اگر یک حساب کاربری به خطر بیافتد نیاز به تغییر رمز عبور خود را و اگر شما استفاده از کلمه عبور دوباره نیاز به تغییر رمز عبور خود را برای هر حساب. این خدمات به شما در چنین حالتی، که احتمال هر کسی انجام کاری را با حساب های نابکار باید کاهش پیدا کردن کمک می کند.

شما می توانید خواندن بیشتر در مورد این ویژگی های در وب سایت تروی شکار. دفعات بازدید: جالب است.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.