به نظر می رسد مانند X یافتن آن آمدن به ایالات متحده

 X یافتن آن

  • آن دو را تایید کرد اندیشه قدرت که X پیدا نمی خواهد در آن ایالات متحده
  • راه اندازی بود نه مشخص کنید چرا این تصمیم نه پیدا کردن X در [ایالاتمتحدهراهاندازی19659003] چون آن اعلام کرد دسترسی پیدا X برای شمال امریکا، تلفن هنوز در مکزیک و کانادا راه اندازی کند.

حتی اگر آن اعلام کرد که X پیدا بصری خیره کننده خود در شمال امریکا راه اندازی، دو تایید کرد که شرکت است اندیشه اقتدار که تلفن در ایالات متحده

PCMag پرتاب خواهد شد Sascha Segan ابتدا شکست اخبار در توییتر پیدا کردن X در هنوز راه اندازی در اروپا گفت. برای نظر رسیده اخبار آن را تایید کرد و گفت: آن “در بازار ما در حال حاضر، از جمله اروپا وارد تمرکز است.”

آن با جمله بندی آن دقیق شد و گفت: آن ندارد قصد دارد وارد ایالات متحده “برای حال حاضر.” که درب باز برای راه اندازی بالقوه در آینده، هر چند جزئیات در اگر برگ یا که می تواند اتفاق بسیار باریک هستند.

دلایل متعدد که چرا X پیدا نمی بخواهید آن را درمان اول در بازار گوشی های هوشمند آمریکا می تواند وجود دارد. پس از ورود به ایالات متحده با $1.000 گوشی های هوشمند حرکت درخشان ممکن است شرکت تصویری در رادار در غرب است. مقاله مرتبط

مهم تر آن ممکن است به طور کامل آگاه از Huawei و ZTE در تجربه های اخیر در ایالات متحده پنج امور خارجه این کشور به تازگی گوگل برای تجدید نظر در رابطه خود با Huawei, در حالی که ZTE با ممنوعیت عرضه است که آن را به «موقتا slapped شد خواسته عملیات متوقف شود.

ZTE در ممنوعیت در حال برداشته شدن است اما آب و هوای فعلی در ایالات متحده هنوز آن آسان برای تولید کننده چینی بزرگ مانند آن برای موفقیت را.

که ما را با سوال که در آمریکای شمالی X پیدا خواهد شد راه اندازی در برگ. داوطلبان شامل کانادا و مکزیک و امریکا مرکزی و کارائیب، هر چند تنها زمان نشان خواهد داد که کشور تلفن دریافت کنید.