6 نکته برای مبارزه با DDoS حملات


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای فروشندگان امنیت فناوری اطلاعات

دانستن نحوه حمله DDoS به توقف به سرعت می تواند تفاوت بین سازمان خود را پر رونق و بیرون رفتن کسب و کار. که اثر یک حمله DDoS موفق می تواند ویرانگر، ساخت سازمان خود ناپدید می شوند از اینترنت و قادر به ارتباط برقرار کردن با مشتریان است.

سازمان شما باید تلاش قابل توجهی برای جلوگیری از حمله DDoS از زیرساخت های خود را به تاثیر در همه متعهد و که موضوع مقاله بعدی در این مجموعه چگونه به جلوگیری از DDoS حملات .

اگر قربانی را به یک حمله DDoS سقوط شما تنها نیستید. شامل مشخصات بالا قربانیان حملات DDoS در سال 2018 سازمان عنوان گوگل و آمازون و پلی استیشن، Agonized باقی مانده و GitHub که در پایان دریافت بالاترین حجم حمله DDoS همیشه شاهد بود.

میدارد ما را برای فروشندگان DDoS بالا را ببینید و خواندن نقد های کاربران در DDoS راه حل

شامل پایه انکار سرویس (داس) حمله بمباران یک آدرس IP با مقدار زیادی از ترافیک. اگر آدرس IP به سرور, سپس آن (و یا روتر بالادست از آن) غرق شود ممکن است. عنوان مشروع ترافیک برای وب سایت و سرور خواهد شد قادر به تماس با آن و سایت دسترس خارج می شود. سرویس رد شد.

توزیع رد حمله سرویس (DDoS) نوع خاصی از رد حمله خدمات است. اصل همان است، اما ترافیک مخرب در تولید شده از منابع مختلف-اگر چه از یک نقطه مرکزی ترتیب دادند. این واقعیت که منابع ترافیک توزیع اغلب-جهان–باعث حمله DDoS بسیار سخت تر برای جلوگیری از یک منشاء از آدرس IP.

درباره انواع مختلف حملات DDoS حملات DDoS

تبدیل شدن مکرر DDoS

حال حملات در تبدیل شدن به طور فزاینده ای عادی یادگیری با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط شبکه Corero امنیت در پایان 2017. DDoS روند و تجزیه و تحلیل گزارش های آن که در بر داشت تعداد حملات افزایش 35% بین Q2 Q3 2017 و 2017.

یکی از دلایل افزایش شیوع آنها است افزایش تعداد دستگاه های اینترنت چیز (IoT) نا امن است که در حال آلوده و استخدام به botnets ها مانند ماشین درو.

حجم داده هایی را که قربانیان حمله DDoS نیز قابل توجهی، تا حد زیادی به تقویت حملات مانند memcached تقویت تکنیک حمله رفته. اوایل سال جاری cybercriminals برخی از حملات 15.000 memcached با حمله به GitHub که maxed بیرون در شگفت آور 1.35 Tbps.

هنگامی که بازیگران مخرب می تواند بیش از 1 Tbps که سرورهای شما تقریبا غیر ممکن است راه اندازی یک حمله DDoS جلوگیری از جمله راه اندازی شد ، و این بدان معناست که این مهم بیش از همیشه به درک چگونه برای جلوگیری از حمله DDoS پس از آن را به تاثیر عملیات خود را آغاز کرده است. شش نکته برای متوقف کردن حمله DDoS اینجا.

چگونه برای جلوگیری از حمله DDoS

1. اگر شما به سرور خود را اجرا و سپس شما باید قادر به شناسایی هنگامی که شما تحت حمله شناسایی حمله DDoS اوایل

. این است زیرا هر چه زودتر شما می توانید ایجاد که “مشکل با وب سایت خود را به دلیل حمله DDoS، هر چه زودتر شما می توانید جلوگیری از حمله DDoS.

باید در یک موقعیت برای انجام این کار، این ایده خوبی به خود آشنا با مشخصات معمول ترافیک ورودی است; بیشتر می دانید درباره چه ترافیک عادی خود را، آسان تر است برای زمانی که نقطه شبیه آن تغییرات در مشخصات. شروع اکثر حملات DDoS به عنوان خوشه تیز در ترافیک، و قادر به تفاوت بین افزایش ناگهانی بازدید کنندگان مشروع و شروع یک حمله DDoS مفید است.

این نیز ایده خوبی به نامزد رهبر DDoS را در شرکت خود مسئول است که برای اقدام شما باید آمد مورد حمله قرار.

2. پهنای باند overprovision

آن به طور کلی حس به پهنای باند بیشتر برای وب سرور در دسترس از شما تا به حال فکر می کنم شما به احتمال زیاد به نیاز است می کند. به این ترتیب موج ناگهانی و غیر منتظره در ترافیک است که در نتیجه از کمپین تبلیغاتی پیشنهاد ویژه و یا حتی اشاره ای از شرکت شما در رسانه ها می تواند می تواند جای.

حتی اگر شما overprovision درصد شهر 100 یا 500 درصد–که احتمال یک حمله DDoS را متوقف نخواهد شد. اما آن ممکن است شما را به چند دقیقه اضافی به عمل قبل از منابع خود را کاملاً تحت الشعاع.

3. دفاع از که محیط شبکه (در صورتی که شما اجرا خود را سرور)

وجود دارد چند اقدامات فنی است که می تواند به کاهش تا حدی اثر حمله به خصوص در اولین دقیقه–گرفته شده و برخی از این بسیار ساده است. به عنوان مثال، شما می توانید: محدودیت تعداد

  • روتر شما به وب سرور شما مانع از ضعف
  • اضافه کردن فیلتر به روتر خود را به رها کردن بسته های اطلاعاتی از منابع آشکار از حمله
  • تایم اتصالات نیمه باز تر [spoofedقطره19659029] یا ناقص بسته
  • مجموعه کاهش بینایی مینویسد و UDP سیل آستانه قطره

اما حقیقت این است که در حالی که این مراحل در گذشته موثر بوده است، که حملات DDoS معمولا بیش از حد بزرگ برای این اقدامات باید قادر به توقف در حال حاضر حمله DDoS به طور کامل. دوباره, بیشتر شما می تواند برای است که آنها شما زمان کمی به عنوان رمپ حمله DDoS خرید.

4. تماس ISP یا ارائه دهنده خدمات میزبانی

گام بعدی این است که تماس ISP (یا ارائه دهنده خدمات میزبانی اگر شما خود را سرور میزبان نیست)، به آنها بگویید که شما تحت حمله هستند و درخواست کمک. بنابراین شما می توانید این را به سرعت انجام تماس های اضطراری برای ISP یا ارائه دهنده خدمات میزبانی به راحتی در دسترس نگه دارید. بسته به قدرت حمله ISP یا سرفه ممکن است در حال حاضر باید شناسایی آن-و یا آنها ممکن است خود شروع به حمله غرق شود.

شما ایستاده شانس بهتر رشد کرده حمله DDoS اگر سرور وب در مرکز میزبانی از شما به آن اجرا خودتان اگر واقع شده است. که چون مرکز داده آن احتمال داشته باشد مراتب بالاتر لینک های پهنای باند و روترهای ظرفیت بالاتر از شرکت شما و کارکنان خود را احتمالا بیشتر تجربه برخورد با حملات است. داشتن وب سرور شما واقع با سرفه نیز به خاطر ترافیک DDoS را با هدف در وب سرور کردن شبکه شرکت شما تا حداقل آن بخشی از کسب و کار از جمله ایمیل خود و احتمالا صدای بیش از IP (VoIP) خدمات-به طور معمول در طول حمله کند.

اگر حمله DDoS به اندازه کافی، بزرگ اولین چیزی است به احتمال زیاد به میزبانی شرکت و یا ISP “صفر مسیر” نتایج ترافیک که خود را در بسته های وب سرور کاهش یافته است که قبل از رسیدن آنها به مقصد است.

“آن می تواند بسیار پر هزینه برای شرکت میزبانی وب به دلیل آن تعداد زیادی از پهنای باند را مصرف DDoS بر روی شبکه خود را اجازه می دهد و می تواند مشتریان دیگر را تحت تاثیر قرار، بنابراین اولین چیزی که می کنیم ممکن است سیاه و سفید شما را برای مدتی، سوراخ” لیام Enticknap گفت: ، مهندسی عملیات شبکه میزبانی 1 نظیر آن.

تیم پت Dufficy شركت ServerSpace شما موافقت مدیرعامل ISP و میزبانی. “اولین چیزی که ما انجام هنگامی که ما یک مشتری را مورد حمله قرار است بر روی روتر ما وارد شوید و جلوگیری از ترافیک بر روی شبکه ما گرفتن،” او می گوید. “که به انتشار جهانی BGP (پروتکل دروازه مرزی) با استفاده از حدود دو دقیقه طول می کشد و سپس ترافیک خاموش می افتد.”

اگر که پایان داستان بود، حمله DDoS هنوز موفق خواهد بود. به وب سایت به آنلاین ISP یا شرکت سرویس میزبانی خود ترافیک به “اسکرابر،” قبل از مشروع دیر درخواست به سرور وب هستند که در آن بسته های مخرب را می توان حذف پیامگیر.

گفت: “ما استفاده از تجربه ما و ابزار های مختلف، به درک چگونه ترافیک به سایت شما از چه بود آن را قبل از دریافت تغییر و بسته های مخرب شناسایی” Enticknap. او می گوید: همکار 1 ظرفیت را مالش دادن و ارسال در سطح بسیار بالایی از ترافیک، اما با سطح ترافیک قابل مقایسه با کسانی که تجربه Github، حتی این تلاش شستشو می احتمال غرق.

5. تماس DDoS متخصص کاهش

برای حملات بسیار بزرگ، این احتمال است که شما بهترین شانس ماندن آنلاین این است که استفاده از یک متخصص DDoS کاهش شرکت. این سازمان های بزرگ زیربنایی و استفاده از انواع فن آوری، از جمله داده ها، برای کمک به حفظ وب سایت خود را آنلاین. شما ممکن است نیاز به تماس با شرکت کاهش DDoS به طور مستقیم و یا ارائه خدمات و یا شرکت ممکن است قرارداد مشارکت با یکی دو دسته بزرگ حملات.

“اگر مشتری نیاز به کاهش DDoS و سپس ما ترافیک خود را به (شركت روشهاي DDoS) منحرف لوتوس سیاه” Dufficy گفت. “ما این BGP، با استفاده از تنها چند دقیقه طول می کشد تا انجام دهد.”

لوتوس سیاه و سفید مرکز شستشو می تواند سطوح بسیار بالا از ترافیک و می فرستد در ترافیک تمیز به مقصد مورد نظر خود را عمل می کنند. این نتایج در پنهانی بالاتر برای کاربران وب سایت، اما جایگزین است که آنها قادر به دسترسی به سایت در همه.

پس از آن به شما که آیا شما می خواهید به پرداخت آنلاین ماندن یا ضربه و منتظر حمله DDoS فرو نشست قبل از ادامه به انجام کسب و کار DDoS کاهش خدمات رایگان، نیست. اشتراک در خدمات کاهش DDoS بر اساس مداوم ممکن است چند صد دلار در ماه هزینه. با این حال، اگر شما صبر کنید, شما نیاز به یک انتظار به پرداخت بیشتر برای خدمات و انتظار طولانی تر قبل از شروع به کار.

DDoS کاهش متخصصان شامل:

Akamai DDoS کاهش

زیرمجموعه Verisign DDoS حفاظت خدمات

Radware DDoS حفاظت

Cloudflare DDoS حفاظت

آربور NetScout

Nexusguard

داس دستگیری حفاظت DDoS

F5 DDoS حفاظت

Neustar SiteProtect NG

Imperva Incapsula اطلاعات بیشتر در مورد s D olutions

6. راهکار DDoS

ایجاد بهترین راه برای اطمینان حاصل شود که سازمان شما به سرعت واکنش نشان داده و به طور موثر به عنوان ممکن است به جلوگیری از DDoS حمله است برای ایجاد یک راهکار است که هنگام حمله تشخیص داده شده در جزئیات اسناد هر مرحله پاسخ از پیش برنامه ریزی شده.

این باید شامل اقدامات مشروح بالا، با تماس با نام و شماره تلفن از همه کسانی که ممکن است نیاز به عمل به عنوان بخشی از راهکار طرح آورده شود. DDoS کاهش شرکت با این حمله DDoS شبیه سازی شده، در حال اجرا امکان به منظور توسعه و محدود کردن روش سریع شرکت های بزرگ برای واکنش به یک حمله واقعی کمک کند.

بخش مهمی از پاسخ های برنامه ریزی شده خود را به یک حمله DDoS است که نباید نادیده گرفته شود چگونه ارتباط مشکل به مشتریان است. حملات DDoS می تواند به مدت 24 ساعت گذشته و ارتباطات خوب تضمین می که هزینه کسب و کار شما کوچک شده است در حالی که شما تحت حمله باقی می ماند. 

پل روبنس آن امنیت برای بیش از 20 سال پوشش شده است. در آن زمان او را برای انگلستان پیشرو و نشریات معتبر بین المللی از جمله اکونومیست، این بار، بار مالی، پروکسی، رایانه و ServerWatch نوشته شده است.

این مقاله نوشته منتشر شده در 30 آوریل 2013 و به روز شده در تاریخ 25 ژانویه سال 2016 و 26 ژوئن سال 2018.

.