5 تنظیمات شما باید تغییر در دوم سلام

از جعبه دوم سلام واقعا خوب کار می کند و وجود ندارد واقعا زیادی نیاز به تغییر برای استفاده منظم. با این حال، چند تغییرات تنظیم شما حداقل باید در نظر گیری وجود دارد.

تبدیل دوربین روشن و خاموش خودکار

دوم سلام دوربین روشن و در دسترس 24/7 اکثر مردم به احتمال زیاد را می خواهم اما وجود دارد برخی از شرایط که ممکن است لازم بود. بنابراین، شما می توانید دوربین به طور خودکار براساس چند چیز روشن و خاموش.

مرتبط با: دوم سلام نصب: 3 چیز شما باید بدانید

راه یکی به دوربین در اینکه شما خانه یا نه، روشن و خاموش است که آن را با استفاده از ویژگی منطقه جغرافیایی خود تلفن می کند. در تنظیمات برای خود لانه سلام شما می توانید فعال “خانه/دور کمک” برای تبدیل دوربین های زمانی که شما به ترک خانه خود و زمانی که شما صفحه اصلی دریافت.

شما می توانید تنظیم نیز فقط بر اساس زمان برنامه دوربین خود را در زمان مشخصی خاموش و سپس در آن زمان دیگر بازگشت. شما می توانید این سفارشی را تحت “برنامه” در تنظیمات برای شما دوم سلام.

تنظیم کیفیت ویدیو

سلام دوم بالقوه می توانید استفاده کنید تا مقدار زیادی از پهنای باند و داده ها. اگر سرویس دهنده اینترنتی شما در کلاه داده است، شما ممکن است بخواهید به تن کردن کیفیت فیلم سلام خود که آن را تا یک تکه از داده های ماهانه خود استفاده نمی کند.

مرتبط با: در مقابل حلقه دوم سلام در مقابل SkyBell HD: Doorbell ویدیو که باید به شما خرید?

شما می توانید این کار را با بهره برداری از گزینه “کیفیت و پهنای باند” در منوی تنظیمات و سپس حرکت نوار لغزنده برای تنظیم “کم”. پیش فرض مجموعه متوسط است که دوم می گوید تنها حدود 120 GB در ماه استفاده کنید. با این حال، محیط کم تنها با استفاده از حدود 30 GB.

همچنین، داشتن دوربین در زمان های خاص (به عنوان مورد بحث در بخش قبلی) خاموش شما داده های اضافی نجات دهد.

سفارشی کردن اعلان ها

شما قطعا می خواهید برای تنظیم نوع اعلان دریافت می کنید از شما دوم سلام، به خصوص اگر شما دان ‘ t به طور مداوم با آنها را اذیت می خواهم.

در قسمت “اعلان” در منوی تنظیمات, چند چیز شما می توانید تنظیم وجود دارد. خاموش, چه نوع از اعلان های شما می خواهید برای دریافت اولین می توانید — اعلان های فشار به طور مستقیم بر روی تلفن خود یا اعلان های ایمیل.

مرتبط با: چگونه به گوگل صفحه اصلی شما اطلاع زمانی که کسی حلقه سلام لانه خود

و شما می توانید به نشود، تنها زمانی که شما خانه به جای همیشه بودن مهم نیست چه هشدار داده است.

شما همچنین می توانید سفارشی چه نوع هشدار در وهله اول دریافت می کنم. شما می توانید یا نه برای دریافت هر دو نوع تصویر، موسیقی، و یا فقط یکی یا دیگری را از دوم سلام بین فرد و حرکت عمومی شناسایی افتراق می توانید انتخاب کنید. من شخصا از آن زمان در زندگی در خیابان مشغول شوم بسیاری از مردم نادرست است که با حرکت عمومی هشدار، بنابراین من این اعلان ها غیر فعال.

در نهایت، شما می توانید انتخاب کنید یا نه برای دریافت اطلاعیه ها وقتی صدای بلند شناسایی شده است. بنابراین آنها واقعا دوباره، در خیابان شلوغ زندگی شما اينگونه هشدارها دائما، دریافت خواهید کرد تنها بزرگ اگر شما به زندگی می کنند آرام منطقه. شما نیاز به روشن کردن اول “ضبط صوتی” قبل از اینکه شما می توانید دریافت این نوع هشدار (بیشتر در پایین زیر).

خاموش کردن نور وضعیت

در واحد دوم سلام، کوچک سبز LED وضعیت نور دوربين. به صورت پیش فرض، این تبدیل هر زمان آن است ضبط ویدئو.

این است که واقعا بزرگ نیست معامله و یا هر چیزی، اما اغلب بی فایده است و آن را distracts از ظرافت. دوم سلام را طراحی. خبر خوب این است که شما با بهره برداری از گزینه “وضعیت نور” در منوی تنظیمات و تیک تاک سوئیچ تبدیل می توانند آنرا است.

فعال کردن صوتی ضبط

میکروفون در دوم سلام پیش فرض فعال است، اما ضبط صدا نمی باشد. این یکی از ویژگی های شما ممکن است مفید است.

مرتبط با: شما باید Doorbell کلیپ خرید?

داشتن اجازه می دهد که میکروفون فعال شما گوش دادن به صدا هنگام مشاهده خوراک زنده اما هر زمان که آن چیزی را گرفتن است داشتن های ضبط صدا فعال دوم سلام دو ضبط صدا همراه با ویدیو اجازه می دهد تا. با این عملکرد غیر فعال, سلام تنها سوابق ویدیو.

این تنظیمات شما باید فعال کنید اگر می خواهید اعلان دریافت هنگامی که صدای بلند در تشخیص داده است.