بالاخره به نمایش مشخصات عمومی چت تصویری جدید فیلتر دوربین و بیشتر

ماه گذشته، نمایش مشخصات عمومی تعدادی از ویژگی های جدید ساخت راه خود را به نرم افزار، از جمله پشتیبانی برای چت تصویری صفحه نونما کردن و اثرات دوربین جدید اعلام کرد. روز سه شنبه، فیس بوک متعلق به شرکت اعلام کرد که این ویژگی های جدید شروع به نورد به همه.

قابل توجه ترین ویژگی های جدید در حال آمدن به پشتیبانی از ویدیو زمان واقعی نمایش مشخصات عمومی و در نمایش مشخصات عمومی مستقیم چت. این خبر می آید فقط چند ماه پس از اعلام Snapchat پشتیبانی از ویدئو چت. اما طبق معمول در قابلیت نمایش مشخصات عمومی احتمالا بهتر اجرا خواهد شد.

برای شروع یک چت تصویری به برگه مستقیم بروید، باز کردن موضوع پیام و از دست دادن آیکون دوربین در گوشه سمت راست. که در آن است! هنگامی که خود را دوست میدارد، شما می توانید ویدیو را به حداقل رساندن و چند کاره هستند اگر می خواهید در نمایش مشخصات عمومی.

شما چت با یک دوست و یا با گروه چهار نفر در یک زمان می تواند. شما می توانید ویدیو چت با افراد را مسدود و آنها نمی توانند فیلم شما چت. اگر شما نمی خواهید آنها به شما تماس با شما همچنین می توانید افراد لال.

بعدی, نمایش مشخصات عمومی جلوه های دوربین طراحی شده توسط آریانا گراند Buzzfeed لیزا Koshy آریل نوزاد و NBA به دوربین نمایش مشخصات عمومی جدیدی اضافه کردن است. به منظور دسترسی به این اثرات دوربین شما نیاز به هر یک از این اشتراک ها را دنبال کنید.

در نهایت, نمایش مشخصات عمومی در بخش اکتشاف لون ویژگی به نام کانال های موضوع است. وقتی برگه کاوش را باز می کنید، شما ببینید سینی در بالا با تعداد کانال های شخصی است که شامل هنر ورزش زیبایی مد و یک کانال “برای تو.” اگر شما یک کانال شما علاقه مند در ریزش در آن و شما بیشتر پست های مربوط به آن موضوع نشان داده شده است.

همه این ویژگی به کاربران آندروید و iOS امروز شروع نورد است.

اخیر به روز کاربران

بی صدا بدون آنها

26 ژوئن 2018 unfollowing: نمایش مشخصات عمومی معرفی ویژگی جدید به نام بی صدا. همانطور که شما ممکن است حدس زده, جدید تنظیمات نیشگون گرفتن و کشیدن اجازه می دهد تا شما سال اشتراک شما توسط muting خاص مردم و علامت های تجاری شما را دنبال کنید. شما هنوز پیرو افراد و نام های تجاری، اما آنها نخواهد شد مسدود کردن اشتراک خود را.

وقتی کسی شما را قطع شما هنوز هم از نظرات یا پست های شما را در برچسب هستند مطلع خواهید شد. اگر شخص به حساب خود را به “خصوصی”، شما هنوز هم قادر خواهید بود برای دیدن خود غذا. تنها چیزی که قطع کند آن شخص پست جلوگیری از ظاهر شدن در شخصی شما تغذیه است.

نمایش مشخصات عمومی بروز رسانی اجازه می دهد تا شما به خرید stuff بدون ترک app

3 مه تا سال 2018 : پرداخت ویژگی اجازه می دهد تا کاربران نمایش مشخصات عمومی اضافه کردن کارت های اعتباری یا بدهی خود را راه اندازی امنیت پین و خرید stuff بدون ترک app. یکی از اولین کسب و کار به پشتیبانی از قابلیت یخ شام رزرو برنامه Resy, نمایش مشخصات عمومی گفت: کسب و کار اضافی از ویژگی های بیش از زمان پشتیبانی می کند. در نهایت، شما قادر خواهید بود برای خرید چیزهایی مانند بلیط از طریق نمایش مشخصات عمومی.

نمایش مشخصات عمومی اجازه می دهد تا ارسال داستان های خود را همه در یک بار

24 آوریل تا سال 2018 : نمایش مشخصات عمومی نه به شما امکان آپلود چند عکس و فیلم به داستان خود را در یک بار. شما می توانید تا 10 عکس یا فایل های ویدیویی به داستان خود را و آنها را به داستان خود را دوباره سفارش. نمایش مشخصات عمومی به طور خودکار برچسب محل برای رسانه های داستان خود را با استفاده از مقایسه و منطقه جغرافیایی نشان می دهد.

نمایش مشخصات عمومی در حال حاضر اجازه می دهد تا پست های عمومی ‘regram’ به داستان شما

7 فوریه 2018: نمایش مشخصات عمومی کردن دسترسی به ویژگی های جدید regram نورد است. اساسا، شما می توانید به اشتراک بگذارید و اضافه کردن پست های عمومی فید از دیگر کاربران به داستان خود را. همانطور که می بینید از این ویدئو، نه تنها شما می توانید آن را تغییر اندازه، اما شما همچنین می توانید ویرایش آن در با افزودن تابلوچسبها یا نقاشی در آن قبل از ارسال. البته، شما باید گزینه برای غیر فعال کردن دیگران را از پست های خود را در تنظیمات این برنامه به اشتراک گذاری.

بعدی: چگونه به حذف حساب کاربری نمایش مشخصات عمومی خود