7 بهترین بودجه دفتر صندلی برای هر نیاز و بررسی گیک

راه اندازی دفتر راحت و عملی نیاز حیاتی به سطح بهره وری است. اگر راحت پس از همه، چگونه شما کارآمد کار می کند؟ در اینجا این است که ما تراکم بالا برای قیمت زیر 200 دلار و صندلی.

ممکن است که به صرف هزاران دلار در مبلمان و مطمئن, آنها بسیار ویژه — بسیاری به صندلی supremely قابل تنظیم با تمام ارگونومیک زنگ ها و whistles را گفته باشد. هر کس که نوع پول برای نجات، هر چند، بنابراین ما تمرکز بر 200 دلار یا کمتر را به عنوان هدف ما بودجه برای مقرون به صرفه اما صندلی های راحت است.

در هر صورت ما نگاه کرد که سطح راحتی ویژگی های عملی مانند ارمرستس یا کمری پشتیبانی هر کنترل های اضافی و البته سبک. ما نمی توانیم وعده داده شما نگاه مثل یک دفتر کار را در فیلم فیلم کار می کنند اما مقدار زیادی از مش و منحنی به دور است.

انتخاب ما را از این دسته اینجا است که آن را به قیمت زیر 200 دلار و صندلی می آید.

بهترین راه حل برای ویژگی های چند: زنده باد بالا بازگشت مش اجرایی مبلمان ($ 188)

با تنوع از ویژگی های مختلف، زنده باد بالا بازگشت مش اجرایی مبلمان مناسب برای کسانی که نیاز به چند گزینه اضافی است. کنترل ارتفاع صندلی قابل تنظیم پنوماتیک, پشتیبانی زیرسری قابل تنظیم و همچنین ارمرستس است. علاوه بر این، شما می توانید تغییر شیب تنش از طریق مربوط زنده و سه موقعیت های عمودی مختلف را قادر می سازد.

مواد صندلی مخلوطی است از پلی پروپیلن و نایلون با مش در بازگشت برای جلوگیری از بدن گرما و رطوبت ساخت تا. که همان مش یعنی خیلی راحت احساس که قالب آن را به پشت خود را بیش از حد. شما مطمئن هستید برای خنک ماندن در حالی که بر روی آن برای مدت طولانی نشسته، به علاوه مش می سازد آن را بسیار با روح در دفتر خود.

بهترین راه حل برای حمایت از اواسط پشت: Alera Elusion سری مش اواسط پشت مفصل گردنده/شیب صندلی ($ 139)

کمی پایین آید به پشتیبانی Elusion Alera سری مش صندلی هنوز هم ارائه می دهد که همه مهم تنفس مش بازگشت. آن کار بزرگ نگه داشتن حرارت کردن پشت خود را در حالی که هنوز هم جذاب دنبال کند “.

در جای دیگر, این پشتی صندلی contoured برای ارائه حداکثر راحتی با اثاثه یا لوازم داخلی پارچه اطمینان برای تمیز کردن آسان است. لبه آبشار سبک فشار خارج ران شما کمک می کند. عمق صندلی تنش شیب و ارتفاع تنظیم مقدار عادلانه از سفارشی سازی برای قیمت بودجه را ارائه می دهند. رنگ های مختلف نیز در دسترس است، اگر شما احساس می کنید چیزی متفاوت از معمول نگاه سیاه و سفید هستند.

بهترین راه حل برای بودجه: AmazonBasics اواسط پشت صندلی اداری ($ 65)

AmazonBasics طیف وسیعی از موارد خیلی خوب که ارائه تنها آنچه شما نیاز دارید اما چیزی بیشتر از آن. صندلی اداری اواسط پشت خود را اگر شما در بودجه و فقط چیزی نسبتا راحت خواهید ایده آل است.

صندلی اداری صندلی خالی وبهلسترد در چرم سیاه و سفید باند پس از آن فوق العاده راحت اما دقیقا ایده آل است که نگه داشتن عرق کردن پشت شما است. ارتفاع صندلی را می توان از طریق کنترل های پنوماتیک تنظیم، و شما همچنین می توانید شیب صندلی عقب یا جلو بسته به آنچه برای شما.

این صندلی به شما آخرين سال پس از سال است؟ احتمالا نه، اما به عنوان یک انتخاب بودجه آن گزینه خوب به دنبال و شما مقدار زیادی از زمان برای ذخیره برای صندلی با زنگ بیشتر را از دست بدهد و سوت (یا تصمیم می گیرید که صندلی بودجه فقط برای نیازهای شما خوب هستند).

بهترین راه حل برای فوم حافظه: حافظه فوم VANBOW بالا پشت چرم مبلمان (180$)

حافظه فوم جام مقدس از آسایش است. قالب به لب به لب و پشت VANBOW بالا بازگشت حافظه فوم چرم مبلمان راحتی حق بیمه ارائه می دهد که قیمت مقرون به صرفه. حرکت نزولی? فوم حافظه نیز برای جذب گرما پس شما قطعا احساس بیتی toasty در این صندلی از شما در یک مش حمایت بدنام است.

با این حال، این مبلمان بسیار راحت است. پشت آن بالا به شما می دهد حداکثر پشتیبانی و لبه گرد صندلی فشار در پشت پاهای خود را حذف می کند. بسیاری از تنظیمات می تواند بیش از حد با سیستم قفل است که اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن زاویه مناسب برای تا زمانی که لازم است ساخته. اگر کردی که انگار شما ارمرستس تلنگر می تواند ‘ تی می خواهید به استفاده از آنها بیش از حد. رسد فوق العاده است که فقط می آید تحت بودجه 200 دلار است.

بهترین محل استقرار بودجه سطل: Furmax دفتر صندلی (63$)

Touting خود را به عنوان صندلی بازی و همچنین به عنوان صندلی اداری، مبلمان Furmax به نظر می رسد نوع مانند چیزی است که شما ممکن است در بازی ها و یا حتی یک ماشین را مشاهده کنید. آن است که در راه است که هر دو برای شما, بسته به خود شکل کامل یا کمی عجیب و غریب قصد تولیدات. این چیز مورد صندلیهای است — آنها به شدت متکی به طرح بدن خود را.

برای بودجه قیمت هر چند، آن است ارزش چک کردن. ارمرستس، پایه های راحت و بالا پشت خالی است و به راحتی عقب و جلو درآورد می تواند. در حالی که دیگران تنها تمایل به وزن در بیش از 200 پوند بر خلاف برخی از دیگر صندلی اینجا این ظرفیت حداکثر حدود 280 پوند. جمع آوری بیش از حد آسان است. اگر دوست دارید طراحی و ویژگی های این بودجه را انتخاب کنید (و شما مایل به صرف کمی بیشتر) بررسی ما از مشابه اما بیشتر از ویژگی های غنی بازی صندلی اینجا بررسی کنید.

بهترین راه حل برای کاربران بزرگتر: بیان مش ارگونومیک Modway مبلمان ($ 126)

به دنبال جای شیک، بیان Modway ارگونومیک مش دفتر صندلی تمام جعبه های مبلمان با کیفیت خوب کنه. این پشتیبانی مش اواسط پشت به اطمینان حاصل شود که هوا پشت خود می رسد و خطر عرق کردن 6 پشتی صندلی مش ضخیم است که هدفش انجام مشابه و ارمرستس قابل تنظیم ارتفاع را کاهش می دهد.

تنظيم ارتفاع صندلی لمسی یک امکان صرفه جویی شما بدون هیچ زحمتی از دائما چیزها، تنظیم و سیستم شیب و قفل برای آن زمان که می خواهید به جلو خم وجود دارد. همچنین تا 331 پوند وزن حمایت کنید و فوق العاده شیک به نظر می رسد. با قیمت بسیار عالی است.

بهترین برای: حرفه ای سبک فضای AirGrid ($ 161)

فضای صندلی حرفه ای AirGrid تاریک پشت و خالی سیاه اکو چرم صندلی صندلی سبک بیش از صندلی دیگر اینجا نگاه ممکن است اما این بدان معناست که فقط آن راه اندازی دفتر مینیمالیستی نسبت به دیگران با توجه کنید. آن هنوز مطمئن است با تشکر راحت به آن مش نگه داشتن به عرق کردن می شود و کنترل لمسی یک مؤثر بر تنظیم ارتفاع صندلی. که, کنترل شیب قابل تنظیم است و زاویه قابل تنظیم ارتفاع اسلحه.

طراحی آن است همه چیز در مورد پشتیبانی ارگونومیک، اما همچنین به نظر می رسد بسیار بزرگ. به جای بزرگ طبیعت معمولی صندلی های بسیاری از این یکی کاملا چشم نواز برای قیمت است. این نمایشگاه کمی بیش از آنچه شما در واقع برای آن پرداخت هزینه قطعا میرسد.