7 بزرگ کمری بالشتک برای حمایت از خود را در حالی که شما کار بررسی گیک

وقتی نشسته، مهم است که نگه داشتن خود را به خوبی پشتیبانی. پس از همه، یک بخش اساسی از بدن و ساختار اسکلتی است. یک راه بسیار خوبی برای حفاظت از آن از طریق استفاده از بالش کمری پشتیبانی است. در اینجا این است که تراکم های بالا ما.

همه به آسان به پشت شما مسلم و بی توجهی به وضعیت خوب است–به ویژه هنگامی که ساعت های طولانی کار و یا ورود تنبل شب بازی بازی های مورد علاقه خود را.

خوب پشتیبانی کمری به نسبت به تراز ستون فقرات خنثی و سالم نگه دارد. نیست در حالی که برخی از صندلی های کارمندی و حتی خودرو صندلی پشتیبانی کمری ساخته شده ترین ویژگی — و حتی زمانی که آنها آن را شامل نمی شود بسیاری از مردم ترجیح می دهند یک بالش کمری بزرگتر است که گسترده بلندتر، نرمتر، و یا همه موارد فوق.

با توجه به آن، ما نوشته های مورد علاقه برای افزودنی پشتیبانی کمری از هر کجا که شما به آن نیاز دارید در اینجا است: شما مبلمان، اتومبیل خود را حتی روی نیمکت خود را.

جاودانه راحتی 100% خالص حافظه فوم پشت کوسن ($ 24)

ساخته شده از 100% حافظه فوم راحتی جاودانه 100% خالص حافظه فوم پشت کوسن به قالب اطراف خود را کاملا مطمئن است. این طراحی ارگونومیک، اطمینان حاصل کرد که ساختارش contoured شما آب و هوا محل آن امتداد پشت پشتیبانی صندلی برای گردن بالا، وسط قفسه سینه یا پشت پایین تر کمک. آن را کاملا به عنوان اصلاح وضعیت دو برابر، به شما بهتر از قبل از.

پس از آن ساده است که شما استفاده از آن به آن محکم به پشت صندلی خود را بدون هیچ گونه خطر از لغزش در سطح عملی کوسن دو تسمه قابل تنظیم. بند فرمت برای زمانی که می خواهید به آن متصل به صندلی ماشین نیز وجود دارد. نرم و راحت, مطمئن شوید که به مسائل مربوط به ستون فقرات شما کمک است.

Xtreme تسلی حافظه فوم به پشتیبانی کوسن (35)

یکی از pricier گزینه های اینجا, Xtreme تسلی حافظه فوم به پشتیبانی کیسه نمونه ای از “می کنید آنچه شما برای پرداخت” است. تشک معمولی فوم حافظه 100 ٪ حمایت از خود را به عقب وجود دارد اما علاوه بر تنفس hypoallergenic بامبو زنان قابل پوشش که نه تنها چیزهایی که باعث راحت تر است اما نیز معنی آن آسان است به بازی شیر یا خط در شستن ماشین وقتی مورد نیاز.

بند الاستیک کمک می کند تا شما به صندلی و صندلی با اطمینان، با دو نقطه 4 نگه داشتن سیستم کوسن امن در تمام اوقات ضمیمه آن. نیز وجود دارد کیسه محافظ حمل برای هر زمان که شما نیاز به حمل کیسه خود را در اطراف با شما. این است همه دور برنده.

استراحت پشتیبانی بالش کمری (30 دلار)

Smaller از ترین، آرامش پشتیبانی بالش کمری ایده آل است اگر شما می خواهید چیزی کمی سبکتر است که شما می توانید متناسب با دقیقا جایی که شما به آن بیشتر نیاز است. بنابراین شما می توانید به راحتی نیشگون گرفتن و کشیدن آن و حرکت آن در اطراف صندلی خود را به درست و مناسب کارها بالش کوچک تسمه قابل تنظیم است.

ساخته شده از فوم حافظه و با پوشش قابل شستشو، آن اندازه کامل به هنگام سفر است. اگر شما نوع شخصی است که نمی خواهند به پشتیبانی بیش از حد دلپذیری اما بیشتر علاوه بر آرام به پشت این بالش برای شما است.

Duro-با کمری به پشتیبانی (13 دلار)

اگر شما در بودجه و یا به دنبال پشتیبانی شرکت کوسن، حافظه فوم خوب است. در عوض, سعی کنید چیزی شبیه به Duro-کوسن با کمری به پشتیبانی. از فوم ارتوپدی محکم است که اتلاف گرما بهتر از فوم حافظه سنتی ارائه می دهد ساخته شده است. پوشش قابل شستشو همراه با بند تراز وجود دارد بنابراین شما می توانید چیزهایی صف درست و مناسب.

در پیچ اضافی نیز انجمن پشتیبانی کمری چوبی است که شما می توانید در داخل کیسه هنگامی که مورد نیاز برای شرکت تا صندلی موجود در پشت وارد وجود دارد. این کوسن برای شما اگر شما به دنبال حمایت محکم تر از بیشتر است.

میز سوارکار اسب دوانی شدن پایین پشت کمری پشتیبانی کوسن ($ 24)

Eschewing سیاه و سفید همه دیگر گیر اینجا، میز سوارکار اسب دوانی شدن پایین پشت کمری پشتیبانی کیسه رنگ خاکستری متمایز با بیرونی فلر است که نگه می دارد آن را دنج است و شیک. نسبت به دیگران بسیار بیشتر شبیه کیسه معمولی به نظر می رسد اما این به مراتب بهتر از آن است.

داخل فوم حافظه 100% آن و پوشش قابل شستشو ماشین آن کار admirably کند. تسمه قابل تنظیم است که آن نیز قابل تمدید است، همراه با کیسه ذخیره سازی و سفر برای زمانی که شما دور با آن سفر است. پایگاه، در حالی که برش را پوشش میدهد.