پرداخت به عنوان کمی تا $1 2 تسخیر کامل پشته

 برنامه نویسی پر پشته جمع کردن! جمع کردن! آن پرداخت-چه-می-می خواهم هم! مقدار PWYW در پر پشته وب توسعه بسته نرم افزاری در انجمن مهاجرت ما حصیر یا فرش جلو صبح، و آن را یک فرصت بزرگ شدن واقعی برنامه نویسی رسد .

‘پشته کامل’ نمی مطنطن برسد اما از لحاظ برنامه نویسی واقع متنوع ترین رویکرد را است. پشته کامل فقط بدان معناست که شما عمل تمام جنبه های توسعه نرم افزار و یا وب سایت . جبهه پایان، پایان، پایگاه داده، اشکال زدایی، و غیره. تو رفتگی در دیوار را ندارد; شما همه باشگاه ها در کیسه خود را داریم.

پر پشته وب توسعه بسته نرم افزاری شامل هشت جداگانه آموزش کیت دو قالب شما به این رمز گذار jack-of-all-trades. اما درست است چرا که تمام جنبه های یادگیری، به این معنا نیست شما فقط پا خود را در هر یک فرو بردن هستیم. بیش از 122 ساعت آموزش تعاملی و آموزش و دو دیده می شود که.

 پر پشته

شما جامد درک از در زبان های مختلف و برنامه نویسی، محیط های از جمله جاوا اسکریپت، ReactJS، JQuery، شار، جاوا، پی اچ پی، روبی در ریال و بیشتر دریافت کنید. نگران نباشید اگر برای تلفن های موبایل مانند لهجه خاص، این همه ابزار تنها برای کمک به شما در تهیه وب سایت زیبا و کاربردی در حال حاضر.

آیا شما را در بسته نرم افزاری به عنوان یک سرگرمی و یا چشم انداز اشتغال سودآور ، شما رفتن به انتهای دیگر با تخصص قابل توجهی می آیند.

پشته کامل و مفید اینجا است:


$476 ارزش خرده فروشی است، اما اگر همه مثل پنوماتیک شما احساس می کنید شما می توانید پرداخت کمتر از $1 . هر چه شما را پرداخت، پروژه در HTML5 که 49 دلار ارزش دوره را دریافت کنید. اگر شما راه دور با که شما پناهگاه ‘ تی بد انجام می شود.

سپس شما دریافت بسته نرم افزاری تمام اگر شما ضرب و شتم متوسط قیمت فعلی (و بنابراین شما نیازی به حدس زدن آن، نمایش داده می شود). به همين سادگی. در زمان نوشتن به طور متوسط تنها بیش از $10 است. ارزان به نظر می رسد دیوانه، اما اگر آنها آن را به مردم 10.000 فروش آنها فضل خود را بیش از حد. که زیبایی رسانه های دیجیتال است.

یک چیز دیگر: قرعه کشی برای سادگی حماسه” اگر شما ضرب و شتم رهبر فعلی می کنم حتی می شود در . به نظر می رسد چیزی تکه epicness به رمز و راز است که در این مرحله، بنابراین ما نمی تواند به توصیه شما اگر آن را به ارزش برنده است. اگر شما خوش شانس احساس بستگی دارد.

ماهیت این معاملات به معنی متوسط قیمت به تدریج بالا می رود. پس پرش در اوایل به دست آوردن بهترین معامله . قربانی را از طریق دکمه زیر پیدا کنید.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!