ویندوز گیک Ultrabooks بررسی Best Windows-Powered

هنوز محکوم، قوانین غوغا از نظر کاربران کامپیوتر و ابزار. اگر شما به دنبال لپ تاپ نازک و سبک جدید (و macOS و کروم فقط آن را قطع نمی)، این بهترین امروز در دسترس هستند.

“Ultrabook” چیزی از مدت لبخند اول معرفی شده توسط اینتل برای لپ تاپ برتر با مواد بالا پایان و فریم های نازک توصیف است. برای اهداف این لیست ما آن عنوان هر صفحه ویندوز لپ تاپ که صفات دنبال تعریف هستیم:

  • در طول سه چهارم اینچ ضخامت
  • بالا پایان پردازنده (متضاد پردازنده های ارزان تر مانند سری M اینتل)
  • سرعت SSD () به جای هارد دیسک مکانیکی)
  • حداقل 8 GB از حافظه.

همچنین توجه داشته باشید که اگر چه ما نمی کنید آنها را در این لیست ویندوز متمرکز از جمله، همه لپ تاپ های مک می تواند اجرا ویندوز از طریق بوت کمپ، اما نیاز به خرید سیستم عامل اضافی.

بهترین کلی Ultrabook: دل XPS 13 ($ 1099)

دل حیرت جهان رایانه با طراحی مجدد XPS 13 خود فوق العاده svelte بازگشت در سال 2015 و مدل در بالای بازار ویندوز از زمان بوده است. طراحی پوسته بیرونی آلومینیومی ترکیبی با الیاف کربن عرشه صفحه کلید و صفحه تیغ نازک ناهنجاری های نگه داشتن کل رد پای کوچک برای لپ تاپ 13 اینچ. آخزین ثجدید نظر چند لمس مدرن مانند 8 نسل اینتل پردازنده های Core ترکیب قدرت در/ویدئو کردن پورت USB C و گزینه های رنگ بیشتری را اضافه می کند.

کلید نشانگر قدرت از ویژگی های به خصوص متفکر است: اجازه می دهد تا شما باقی مانده باتری سطوح بدون روشن کردن دستگاه را مشاهده کنید. طراحی تنها ضعف بی دست و پا قرار گرفتن وب کم در زیر صفحه نمایش است، اما foible است که آسان به این ببخش با توجه به بقیه کیفیت ماشین و چگونه به ندرت شما وب کم در همه استفاده کنید. نسخه کمی قدیمی تر می تواند برای کمتر از 800 دلار بود اما توصیه می شود پله 2018 1099 $ تجديد نظر با پردازنده Core i5-8250U و 8 GB از RAM. (این به عنوان مدل شماره “9370” در وب سایت دل را و فروشندگان دیگر ذکر شده است.) کشش قوی تر مدل گذشته علامت $2500 با 4 صفحه نمایش لمسی k به همراه پردازنده و رم ارتقا. دل XPS طراحی در گونه های تبدیل و 15 اینچ نیز ارائه می دهد.

بهترین تبدیل Ultrabook: خیر یوگا 920 خیر ($ 1199)

بخش بزرگی از موج اولیه مدرن تبدیل نوت بوک, که در خود برای نمایش “روشن” دستی در فضاهای تنگ یا استفاده از قرص سبک تلنگر بود. در حالی که دیگران دو لولا طراحی اولیه یوگا خود را کپی شده، خیر است تکرار و بهبود آن با لولا “باند دیده بان” قابل انعطاف. با بهبود مکانیزم تبدیل و بدنه تمام آلومینیومی مدل 920 ادعای میسازد به بهترین تجربه های قابل تبدیل در بازار است.

دو USB ج ورزشی، یکی که دو برابر به عنوان جک قدرت و که هر دو ارائه کردن ویدیو، مفید است اگر شما در حال حاضر آغاز شده ارتقاء دستگاه های تلفن همراه خود هستند. پایه مدل 1200 دلار هیچ دولا دولا راه رفتن، با 8 نسل Core i5 پردازنده حافظه 8 GB و 256 GB درایو حالت جامد است. همه گزینه های آن را ارتقا هستند و صفحه نمایش 14 اینچ از 1080 p به وضوح 4 k (با قابل توجه در عمر باتری) bumped شود می تواند. بیشتر 100 دلار در وب سایت خود، خیر بالا گوریل شیشه ای به جای آلومینیوم با یکی از چهار الگوهای طراحی شیک زیر چاپ شده اما ما ترجیح می دهند دوام مدل غیر ارتقا می دهد.

بهترین بازی Ultrabook: MSI G65 مخفیکاری نازک ($ 1799)

ultrabooks اکثر کارت گرافیک یکپارچه است که همراه با پردازنده خود را که تنها دسته بازی نور وظایف می توانید استفاده کنید. یک ضرورت است و به این ترتیب: هر چیزی به طور کلی نیاز به یک ماشین beefier به قدرت و حرارتی مورد نیاز اداره. اما سیستم خنک کننده پیشرفته دو جداره و 82 وات ساعت باتری، G65 مخفیکاری نازک از MSI NVIDIA GTX 1060 یا 1070 GPU و 8 نسل پردازنده Core i7 به قاب است که فقط سنگین وزن crams. 69 اینچ بالا.

ویژگی های دیگر است که با دقت به بالا پایان بازی طراحی شده است: 15.6 اینچ صفحه نمایش با استفاده از تنها رزولوشن 1080 p، اما آن فوق العاده سریع نرخ تجدید 144 Hz برای بازی های چند نفره فوق العاده است. مارک SteelSeries صفحه کلید روشنایی RGB در هر کلید را ارائه می دهد و ماژول بی سیم و اترنت توسط متخصص شبکه بازی قاتل ارائه شده اند. اختصاص یافته در میکروفون و خروجی پورت HDMI آن را آسان به قلاب به مانیتور برای جلسات طولانی بازی بدون هیچ تطبیق دهنده اضافی.

یک ظاهر طراحی شده طلا در سیاه تر subdued از برخی از نوت بوک بازی است — تغییری نیاز به استفاده از آن برای کار، بیش از حد — و پیش فرض 16 GB RAM کافی برای بازی و سنگین وب گشت و گذار و یا جریان است. که 1800 مدل پایه کمال تعجب زیادی برای تکنولوژی داخل است اما کسانی که با برخی از اتاق اضافی در بودجه خود را ارتقاء 256 GB ذخیره سازی دو بهتر حفظ آن کتابخانه ها بخار عظیم.

بهترین Ultrabook بودجه: اسوس نگاهی نزدیک UX330 ($ 699)

این اسوس مدل sleekest یا قوی ترین Ultrabook در لیست نیست. اما این فقط 699 $ با 8 نسل پردازنده Core i5 8 GB از RAM و شاسی آلومینیوم کامل، آن به راحتی نسبت دلار به ویژگی بهترین بسته بندی است. قیمت آن نیز شما محترم 256 گیگابایت SSD, خواننده اثر انگشت ساخته شده است دارای نور پس زمینه صفحه کلید کنید (متاسفانه هنوز هم نمی حتی که این محدوده قیمت داده)، و یک پورت USB و سی تک.

13 اینچ صفحه نمایش شما با حل آن 1080ص ضربه نمی، اما عجیب و غریب مات بسیار مفید برای هر کسی که دوست دارد به یک بار در حالی که کار خود را در خارج از. اگر شما به دنبال ارتقاء جامد بالا نوت بوک نوعی پلاستیک سالم بودجه این آن است.

بهترین 4 k Ultrabook رسانه: HP Spectre لمسی x 360 15 ساعت (دلار 1220)

این دستگاه پرینتر ندارد قدرت خام چند ضلعی هل دادن بازی MSI مدل بالا, اما اگر شما به دنبال یک تجربه فوق العاده بالا تعریف رسانه این انتخاب بهتر است. 15-4 k اینچ صفحه لمسی و لولا تبدیل و 8 نسل Core i7 جیفورس MX150 شامل پردازنده گرافیکی دسته کوچک موسیقی جاز است به اندازه کافی بلند به اداره محلی و یا جریان فیلم k 4. (و شاید کمی Overwatch یا Fortnite در صفحه است.)

جوانب مثبت رسانه قدرت همراه با قلم خازنی رایگان قلم قدردانی شد. دلار 1220 قیمت بیش از معقول برای مشخصات گنجانده شده است و کسانی که می خواهند بیشتر قدرت حافظه یا فضای ذخیره سازی با گزینه های انعطاف پذیر خوشحال خواهد شد. کاربران قدرت می تواند به i7 حتی سریعتر Radeon RX وگا M GPU 16 GB RAM و SSD کامل ترابایت برای مو بیش از 1800 دلار ارتقاء — معامله قطعی. حال تکرار قبلی از این مدل همان مسائل تضمین کیفیت، اما آنها را به آخرین ارتقا خطاب به نظر می رسد.