چه تونن با داده های خود را?

 با استفاده از wifi عمومی بدون VPN است خبر بد

A شبکه خصوصی مجازی (VPN) یکی از ابزارهای امنیتی بهترین و به طور فزاینده ای حیاتی برای محافظت از حریم خصوصی شما و اطلاعات شما است.

آیا برای دسترسی به جریان ویدئو صفحات وب را در کشور شما مسدود شده و یا به استفاده از وب بیشتر ایمن در عمومی Wi-Fi در حالی که, شبکه اختصاصی مجازی ارائه می دهد مقدار زیادی از ارزش.

اما همه نمی تونن برابر خلق شده اند–برخی کاملا مشکوک است. دانشگاه های استرالیا با کمک کشورهای مشترک المنافع علمی و صنعتی تحقیقات سازمان (CSIRO)، مطالعه 283 واژهنامه اندیشه VPN و 38 درصد تزریق تروجان یا malvertising نتیجه طرز حیرت انگیزی بد برای نرم افزار برای محافظت از شما معنای — و این فقط بازیگران بد است.

18 درصد بیشتر از ترافیک کاربران رمزگذاری غریب نیست که همه کاربران ترک در معرض. حال با وجود این، گزارش یافت به کمتر از 1 درصد از کاربران “امنیت و یا حریم خصوصی نگرانی های خود را درباره این برنامه ها.”

این جنگل وجود دارد و یکی از ترسناک است که که.

دان ‘ ŧ نگرانی. ما در اینجا برای کمک به شما در فهمیدن چگونگی استفاده از VPN و امنیت و ویژگی های حفظ حریم خصوصی را توضیح دهد.

اگر شما می خواهم برای شروع با درک چگونه کار می کند VPN، اتمام ویدیو مقام اندیشه خود گری سیمز. درس ارزشمند در چگونه کار می کند VPN است.

دو جدی حریم خصوصی VPN خود را, سر بیش از به ipleak.net به عنوان نقطه شروع اساسی بررسی. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید ابزار و تکنیک های از آزمایشگاه خصوصی ExpressVPN را مرور کنید.

شما هیچ حریم خصوصی اگر شما استفاده از حریم خصوصی رایگان VPN

و VPN رایگان فقط نمی رفتن با هم اند. تونن رایگان اگر شما از جان گذشته است، اما ما هرگز توصیه با استفاده از یکی خوب ممکن است نگاه. داده های شما هزینه استفاده است و می توان آن را حتی بدتر از آن هم.

سلام VPN رایگان محبوب است. مسیریابی داده ها از طریق شبکه نظیر به نظیر, به جای استفاده از سرور های خود کار می کند. در صورت استفاده از خدمات آن افراد دیگر داده ها از طریق روتر محلی شما و آی پی آدرس مسیر. اگر شما می خواهید به عمل مانند شما از استرالیا، اما اگر کسی راه داده های خطرناک را از طریق اتصال شما, شما ممکن است ملزم به پرداخت هر گونه عواقب بزرگ است. تقریبا غیر ممکن است سعی کنید یک خارجی بررسی اتصال شما این نیست که از شما آمده است.

دیگر قطعا غیر اخلاقی “رایگان” VPN مدل ارائه سرویس رایگان است که بررسی تمام اطلاعات شما را در گوشی خود استفاده کنید. این است که چگونه فیس بوک جنگ در Snapchat برپا است. رسانه های اجتماعی نیروی عظیم منهدم کننده خریداری شده Onavo شرکت VPN مبتنی بر تل آویو که app برای آندروید و iOS قضا به نام محافظت، که ما در اینجا لینک نمی خواهد، که جمع آوری داده ها از کاربران است که آن را نصب کنید. این اطلاعات شامل چقدر برنامه Snapchat در حال استفاده است.

گزارش وال استریت جورنال، فیس بوک می دانستند مورد Snapchat را کاهش کاربر رشد “ماه قبل از” اطلاعات عمومی فاش شد.

نقض باور نکردنی اعتماد است; دانلود VPN به ماسک خود را داده و محافظت از حریم خصوصی شما و در عوض دست که تمام اطلاعات را در فیس بوک. البته حریم Onavo کمک هزینه برای این ساخته شده اما مقدار کاربرانی که تنها استفاده از نرم افزار پس از خواندن سیاست حفظ حریم خصوصی آز باشند اندک است.

اینها فقط چند نمونه از چگونه رایگان vpn ها می تواند مشکل ساز. اگر در همه جدی در مورد حفظ حریم خصوصی و حفاظت داده ها، تونن رایگان سازگار نیست.

درست مثل تونن آزاد خصوصی و تونن پرداخت

، هستند بسیاری از گزینه های پرداخت شده و می توانید آن را دقیقا آنچه شما نیاز دارید و آنچه شما در حال گرفتن چالش. قيمت هم يكي از عوامل موثر بر البته است.

اغلب ما با معاملات و یا ارائه جمعه سیاه swayed هستند اما بیشتر به آن از آن وجود دارد. انتخاب VPN شما در صفحه اصلی با آنچه شما می خواهید آن را برای و vpn ها که این بازی.

Torrenting حتی از نظر قانونی انجام شده توسط خدمات شناخته TunnelBear غیر فعال شده است.

 TunnelBear VPN بهترین نرم افزار امنیتی برای اندروید

TunnelBear ذکر شده نیست نمی توانید تورنت استفاده کنید، اما اگر شما فقط به مرورگر از یک کشور دیگر می خواهم، که ممکن است یک مسئله.

دیگران ممکن است تمام اطلاعات خود را، که می تواند مضر باشد اگر شما در محل با سانسور زندگی می کنند، یا خدمات تهاجمی است که تلاش برای گرفتن پول از شما برای به اشتراک گذاری فایل وارد شوید.

چکار می توانید یک شبکه اختصاصی مجازی با داده های خود را به سیاست های کسب و کار خود که همیشه آشکار نیست و اغلب نیاز به خواندن از نزدیک شرایط سیاست حفظ حریم خصوصی و خدمات آن شرکت پایین می آید. برجسته اروپا مقررات حفاظت اطلاعات عمومی (GDPR) آورده برخی از تحول به عنوان بسیاری از کسب و کار آنلاین برای به روز رسانی سیاست های حفظ حریم خصوصی را مجبور — و نه فقط کشورهای اروپایی.

ملاحظات کلیدی است که پدیدار از اعماق شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی در اینجا.

چه اتفاقی می افتد زمانی که نشت اتصال VPN و یا قطره خارج است؟

اگر شما در حال و اتصال VPN نشت کاهش یا قطره، شما را در معرض خطر است.

چکرز نشت نیز مهم است زیرا آنها را برای مشکلات مانند نشت DNS یا WebRTC نظارت داشته باشند. بهتر تونن همچنین ابزار برای شما بررسی کنید اگر تمام اطلاعات خود را رفتن را از طریق تونل VPN ارائه شده ارائه خواهد شد. دو جدی حریم خصوصی VPN خود را, سر بیش از به ipleak.net به عنوان نقطه شروع اساسی بررسی. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید ابزار و تکنیک های از آزمایشگاه خصوصی ExpressVPN را مرور کنید.

برای اتصال اتفاق می افته، بهتر تونن پیشنهاد تغییر”کشتن” یا شبکه مانیتور به طور مداوم اتصال خود را بررسی کنید و اگر اتصال VPN کاهش یافته است لامع تمام داده ها. کشتن سوئیچ الزامی است و بهتر تونن کشتن قابل تنظیم پیکربندی سوئیچ برای ریز تنظیم عملیات ارائه خواهد شد.

شما VPN سوئیچ کشتن قربانی باید، در غیر این صورت خواهد شد را قطع می کند ترک بدون امنیت

چرا این مهم است؟ با توجه به روزانه هیولایی ، هکر بدنام معروف به Guccifer 2.0 به عنوان کار از روسیه (نه از رومانی به عنوان مدعی) قرار گرفت، زمانی که آنها هم به نوبه خود را فراموش کرده مشتری VPN خود را قبل از ورود به شبکه اجتماعی یا شبکه اختصاصی مجازی خود کاهش یافته است در طول اتصال.

مهم است شما VPN استفاده از اتصالات بر اساس پروتکل openvpn نیاز است. این زمینه های فنی، اما داستان کوتاه است که این پروتکل منبع باز نسبت به پروتکل PPTP و L2TP/IPsec است که معمولا به علت نقص های امنیتی و سایر معایب استفاده می شود، است. بهترین openvpn نیاز با حداقل 256-بیتی رمزگذاری AES و با خانه دی ان اس سرور نیز استفاده کنید. تیک که.

حفظ حریم خصوصی شبکه اختصاصی مجازی: داده ورود تونن

که ورود اطلاعات شما ممکن است انتخاب منافع خود را مانند آن وحشتناک تونن رایگان و یا آنها ممکن است مجبور به ورود به دلایل دیگر، می خواهم نوعی از قانون کشور محدود.

اگر حفظ حریم خصوصی خود را نگرانی اجتناب از vpn ها است که ورود به سیستم تضمین می کند شما هدف تامین امنیت اطلاعات شما را در اولین مانع شکست نیست. برخی از vpn ها برای ورود به هر چیزی و سپس آن را به هر حال هنوز هم ادعا می کنند. این vpn ها ممکن است هر سیاهههای مربوط داده ذخیره نیست اما باید توسط قانون حفظ سیاهههای مربوط، اتصال که ممکن است قادر به نشان دادن چیزی درباره جنبش های کاملا طبیعی و یا محل نگهداری می گویند. هر چند به سرعت در حال تغییر قوانین کشور مبدا برای شبکه اختصاصی مجازی شما بیشتر بگویید. پاناما سیاهههای مربوط را نیاز ندارد و نه نشانی از هنگ کنگ.

محدودیت های اتصال و یا دانلود کنم؟ که ورود به سیستم، پس مراقب باشید اگر شما نیاز به VPN صفر ثبت شود.

نشانه بزرگ است در ماهیت نوع قربانی VPN را دو مشتریان. اگر آنها مربوط به اتصال و یا محدودیت در اشتراک به صورت آنها باز باید نوعی از اتصال سیاهههای مربوط. تنها راه آنها می توانند از این مدیریت است.

بنابراین، ضروری است به بررسی سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط مربوطه است.

برخی از vpn ها بهتر و سیاست های آنها:

بیان VPN: سیاست حفظ حریم خصوصی، شرایط سرویس

NordVPN: سیاست حفظ حریم خصوصی شرایط استفاده از خدمات

هر یک از این خدمات مورد نه ذخیره سازی داده های خود را صریح و روشن است. را ExpressVPN:

ما سیاهههای مربوط به فعالیت های خود را، از جمله ورود بدون مرور تاریخچه مقصد ترافیک داده محتوا یا DNS موارد جمع آوری. هرگز سیاهههای مربوط به اتصال بدون سیاهههای مربوط به آدرس آی پی، آدرس VPN IP خروجی، مهر زمان اتصال، یا مدت زمان جلسه را معنی کنیم.

همه این مناطق هستند کلید نگرانی های خود را برای هر کاربر. در واقع این شرکت ها هر دو به حتی اطلاعات آنها را در خط مشی رازداری خود را مانند جزئیات ثبت نام اولیه مانند آدرس ایمیل را برای حساب ثبت نام نیاز را پوشش میدهد. اطلاعات پرداخت شما نیز با توجه به ارزش است.

اطلاعات پرداخت: اگر شما توزیع بیش از شما اطلاعات پرداخت بابت خدمات VPN شما قطعه مهم دیگری از داده های شما

در حال حاضر، بسیاری از ناشناس ماندن خود را از دست رفته می تواند. همه گزینه های پرداخت همان و واقعا تنها امکان برای محافظت از اطلاعات شما Bitcoin یا دیگر cryptocurrency، پول نقد یا کارت هدیه از طریق یکی دیگر از خدمات خریداری شده استفاده می کنند.

اگر مشخصات پرداخت خود را ذخیره شده است، شما خودتان دوباره باز حرکت میکنیم.

اکثر vpn ها پورتال شخص ثالث پرداخت یعنی آنها اطلاعات خود را دریافت کنید، اما طرف دیگر مرتبط استفاده کنید. شما نیاز به خواندن شرایط خدمات پرداخت از سیاست های حفظ حریم خصوصی و خدمات بیش از حد و اگر می خواهید بدانید که چگونه آن را با استفاده از داده های خود را. به طور خلاصه، اگر شما فقط قادر به پرداخت با کارت اعتباری و یا پی پال، برخی از اطلاعات خواهد شد جمع آوری و ذخیره شده برای مدت حداقل.

با محدودیت های پرکردن این پرداخت; آن به طور کلی فقط یک آدرس ایمیل نیاز. هر چند IPVanish نمی کند پیشنهاد این، ExpressVPN و NordVPN.

مشکل چاپلوسی

متاسفانه سال تونن بسیاری از یک چیز می گوید و دیگری انجام می شود. آن را بخشی از قلمرو تونن — نه فقط نگاه کردن به آنچه که آنها ادعا می کنند اما خواندن چاپ خوب نیز هست. Hidemyass infamously در مناقشه با ناشناس پس از دادن گفته تا عضو LulzSec embroiled-بود. PureVPN از طریق شماره های مشابه که در آن شرکت اف بی آی در مورد cyberstalking کمک رفت. این فقط دو مورد مشخصات بالاتر را در طول سال است.

هفته گذشته آن نیز پدید که IPVanish کردن سیاهههای مربوط به اف بی آی نیز داده بود.

نظر می رسد IPVanish، تحت شرکت مادر سپس گروه شبکه Highwinds، به سیاهههای مربوط به زمانی در سال 2016، قبل از شما منتشر شدسرویس توسط اپراتور StackPath در 2017، حدود هفت ماه بود به دست آورد.

با این حال، IPVanish ادعا می کند آن سیاهههای مربوط به صفر ارائه دهنده خدمات شبکه اختصاصی مجازی است و همواره بوده است. جمله بندی در سال 2016 توجه داشته باشید. ادعای ساده و مهمی است.

هنوز Highwinds گروه شبکه اطلاعات کاربر به تحقیقات جنایی اف بی آی مورد اتهام پورنوگرافی در سال 2016 ارائه نکرده است. ترک کنار اخلاق بدیهی است شنیع شرکت مادر VPN ارائه اطلاعات بسیار است که VPN گفت به آنها وارد نمی کند.

چگونه می تواند آنها اگر آنها صفر سیاهههای مربوط است؟

همانطور که اشاره شد، این قبل از با دیگر تونن که اصرار آنها در راستای سیاست های حفظ حریم خصوصی را پاسخ ام اتفاق افتاده است. بسیاری از ارائه دهندگان نگه داشتن آی پی سیاهههای مربوط به اتصالات تصاویرش بار اتصال و مقدار دانلود شده و کدام کشور VPN متصل به. بسیاری از آن فقط به قادر به شما ارائه خدمات پشتیبانی اگر چیزی را اشتباه می رود یا برای مهندسین به تماشای در مورد ردیابی غیر منتظره خرابی مورد نیاز است. فراداده مورد اتصال شما است.

Vpn ها نیز ممکن است توسط اجرای قانون از طریق نامه امنیت ملی یا NSL، برای ورود به حساب های کاربری وجوددارد. همیشه وقتی که مورد اما شکایت دادگاه نشان می دهد که به نظر نمی رسد روشن نیست.

هنگامی که شبکه اختصاصی مجازی خود را در بازار به عنوان یک چیز و سپس رفتار مانند یک ردیف مشکل است.

اگر چه این نوشته ها که این مرحله ساخته شده توسط یک حساب تایید کرازبی لنس StackPath مدیر عامل دو پست در اسراییل در پاسخ به ادعاهای ساخته شده. در پاسخ به پرسش های ایمیل از ما StackPath معاون محصول بازاریابی & جرمی پالمر بیشتر موقعیت این شرکت روشن.

ما خوشحالم شما را خواسته است. سخنانی بود از سال 2016 طولانی قبل از StackPath IPVanish به دست آورد در 2017. IPVanish نمی کند است و نه خواهد شد ورود به سیستم و یا سیاهههای مربوط بزرگ از کاربران ما به عنوان یک شرکت StackPath. من نمی تواند به آنچه اتفاق افتاده در پخش فرد دیگری صحبت می کنند و تیم مدیریت که بلند رفته است. اما علاوه بر این در را نمی ورود به سیستم، StackPath حریم خصوصی کاربران ما بدون در نظر گرفتن که در غیر این صورت خواسته دفاع.

بدانید که آنچه اتفاق افتاده با IPVanish و StackPath سخت به یک حادثه خارج از مالکیت یا کنترل آن دشوار است. در نهایت، آن را نشان می دهد استفاده از VPN تنها عامل بازدارنده است. آن یک گزینه خوب برای حفاظت از خود در عمومی Wi-Fi، وب سایت های جلوگیری از ردیابی شما، یا متوقف کردن ISP از ردیابی شما در حالی که شما جریان دانلود یا هستیم.

واضح است که اگر می خواهید بازیگران دولت جلوگیری از ردیابی شما، شما احتمالا باید باشد انجام هر چیزی که در همه بسیار بد است، چه رسد به آن انجام و VPN است هیچ تضمین حفاظت در برابر بازوی طولانی از قانون کافی نیست.

من می خواهم به امن و نه استفاده از VPN

به ما نشان داده ایم، با استفاده از VPN است محفوظ ازخطا وشکست — فقط یکی از راه های حفاظت از اطلاعات شما است.

یک روش بسیار امن به شبکه Tor استفاده می کند. در حالی که شبکه اختصاصی مجازی می داند و آی پی واقعی شما ورود به سیستم، داده ها ارسال و دریافت از طریق Tor روت از طریق تعداد گره. کلید شبکه است که هر گره تنها یک نقطه قبلی و پیش می داند.

که هیچ نقطه مسیر کامل بین کامپیوتر شما و جایی که شما را برای اتصال سعی کنید کسی می تواند.

مشکل با Tor است که بسیار کند است. همانطور که ممکن است به نظر می رسد از هر جا دوست دارید نیست همیشه هم به راحتی به عنوان یک راه برای دسترسی به داده ها تنها در اختیار برخی کشورها استفاده.

ادوارد Snowden استفاده از Tor اما این است که چون او اطلاعات بسیار حساس است. Tor برای همه نیست.

Tor امثال راه حل استفاده از ادوارد Snowden، چرا که او داده است برخی از حساس ترین در جهان و حریم خصوصی همه چیز است.

برای اکثر مردم VPN گام اول لازم در ایمن کاوش اینترنت بیشتر است. انواع کمربند و suspenders Tor یا حتی تر همراه با VPN برای لایه اضافی امنیتی استفاده کنید. به دلیل عدم کنترل سرعت بیش از محل شما بیشتر یا کمتر فراموش می تواند جریان و یا دانلود استفاده از tor کنيد.

انتخاب VPN

هر توصیه برای VPN همراه خود backstory با تجربه خوب و بد. هنرمندان بالا سازگار می تواند از لطف در لحظه سقوط و گاهی اوقات هزینه محدودیت عمده برای برخی از کاربران هستند.

ExpressVPN است یکی از ما ترین توصیه، اما این بدان معنی نیست که vpn ها دیگر برای شما مناسب است. ExpressVPN اتفاق می افتد برای دیدار با هر نیاز جدی به فنی “ستون، و همه چیز مثل پشتیبانی از هر پلت فرم بزرگ، سرعت بالا، شبکه تقریبا بینظیر از کشورهای پشتیبانی قوی است و واقعا” صفر سیاهههای مربوط (سوابق دادگاه نشان داده اند توقیف شده را نگه می دارد سرور سیاهههای مربوط به هیچ موجود).

البته تنها VPN خارج وجود ندارد و رقبا در بازار سختی قرار است به طور منظم.

دروس اصلی در اینجا: VPN اعتماد ندارند تا زمانی که شما انجام تحقیقات، مگر اینکه هیچ دیگر گزینه و حتی در آن احتمالا دان رایگان VPN را لمس نمی ‘ t آن را انجام دهد. مگر در مورد شبکه اختصاصی مجازی در برخی از راه آزمایش شده در نهایت، آگاه که سیاهههای مربوط به هیچ معنا نیست که همیشه بدون سیاهههای مربوط باشد. ایمن بمانی!