تلفن های با سخت افزار لقب مانند مه جدید تبدیل hotness

 X یافتن آن

دوربین های کشویی در آن X یافتن آن را به نگاه کمی مانند ربات.

اوایل این هفته آن پیدا کردن X رسما اعلام شد. این گوشی در حال حاضر دارای رکورد بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدن برای گوشی های هوشمند که درصد 93.8. این شاهکار را با مجموعه ای از دوربین در جلو و پشت است که برخاستن از بالای X پیدا کردن زمانی که در استفاده از انجام. به نظر می رسد بسیار سرد.

ادامه مطلب: X پیدا کردن آن در مقابل رقابت

هفته گذشته ضبط صفحه نمایش t0 بدن توسط دیگر تلفن Nex Vivo, که نسبت صفحه نمایش به بدن درصد 91.24 برگزار شد. Nex دوربین عقب نگه می دارد در پشت اما جلوی دوربین که از قاب گوشی بالا میآید و رود پایین زمانی که هنوز در حال استفاده است. همچنین در نمایش اسکنر اثر انگشت است، و با استفاده از صفحه نمایش خود را به عنوان سخنران صوتی.

راه اندازی X پیدا کردن آن و Vivo Nex نماینده فشار ثابت به مصرف کنندگان تجربه واقعا تمام صفحه نمایش گوشی های هوشمند هستند. انتخاب برای قرار دادن در دوربین است که هنگام بیرون آمدن آنها از تلفن فقط کار نیز به نظر می رسد نشان دهنده موج جدیدی از سخت افزار لقب در آینده، آینده نژاد سازندگان گوشی های هوشمند برای یک راه برای گوشی خود ایستادگی کردن.

پاپ مکانیکی تا دوربین راه رفتن است؟

 Nex Vivo

جلو دوربین در Vivo Nex لزوم بیرون.

گوشی های هوشمند تمام صفحه نمایش بدون شک کولر، نگاه، اما داشتن قطعات و دوربین های پاپ آپ در بالا در حال حرکت راه رفتن ممکن است. مشکل آشکار با این نوع طرح استفاده از قطعات مکانیکی به بالا و رفتن است.

قطعات متحرک می تواند درونت را پایین و شکست در طول زمان (کسی که تجربه شکست پنجره های قدرت در ماشین خود به این مسئله می تواند گواهی دادن). در حالی که ادعای آن و Vivo را به انجام test در مکانیکی قابلیت اطمینان شخص در دوربین های در پیدا کردن X و Nex حاصل کنید که آنها شکست خواهد شد، ما را به دیدن اگر که در واقع ترجمه به جهان واقعی است.

حتی اگر حزب حرکت در آن دوربین موفق نیست، آنها را به مسائل دیگر. قرار دادن مورد (حداقل یک معمولی) در X پیدا کردن آن غیر ممکن است اگر شما می خواهید برای گرفتن یک عکس selfie است. این مکانیزم نیز باز تلفن تا گرد و غبار کهنه و آب در راه های جدید است که سخت تر برای دفاع در برابر. با گذشت زمان، آنها می تواند سردرد بزرگ برای صاحبان این گوشی تبدیل.

لقب دیگر سخت افزار در حال حاضر اینجا انجمن موتور گیم پد

به گیم پد موتور وزارت دفاع تبدیل تلفن های موتور Z به کنسول بازی قابل حمل هستند.

در تلفن خود بدانید که سخت افزار لقب اطراف در حالی که در حال حاضر شده است نیاز به یک دوربین کشویی نیست. موتورولا استفاده مدها موتور آن برای تلفن های موتور Z آن برای چند سال در حال حاضر ترویج شده است. اتصال لوازم جانبی به پشت تلفن های موتور Z با آهن ربا و ارائه گوشی های مختلف از ویژگی های اضافی از جمله عمر بیشتر باتری دوربین بهتر و گیم پد است که موتور Z را می توانید به کنسول بازی.

تلفن ضروری با اتصال مغناطیسی و انتقال بی سیم داده ها مثال دیگر است. و چند سال پیش، ال جی سعی کردم و موفق به دریافت خود حیله از زمین یاد دوستان LG G5?

تلفن های بازی هاردکور در حال افزایش است، با ویژگی های سخت افزاری مثل 90 هرتز و حتی نمایش 120 هرتز، همراه با ویژگی های خنک کننده خاص و در حداقل یک مورد با آینده Asus ROG تلفن، اورکلاک پردازنده هستند.

 قرمز یک هیدروژن با نمایش هولوگرافی قرمز

، هیدروژن یک بعد از این سال با صفحه نمایش 3D “4 مشاهده” خود راه اندازی خواهد شد.

بیایید آینده قرمز هیدروژن یک، ظاهرا آمدن بعد از این سال با نمایش 3D هولوگرافی، که شرکت بالا پایان دوربین تماس مشاهده 4 (4V) فراموش نکنید. آن تصور به محتویات ویدئویی از قبل ایجاد شده و زنده نگاه 3D است که به ظاهر از روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

 سامسونگ

سامسونگ برای اختراع ثبت شده برای گوشی های هوشمند قابل انعطاف آن اعمال می شود.

LetsGoDigital

بالای همه که بزرگترین حیله سخت افزار برای تلفن های هوشمند ممکن است هنوز می شود: یک گوشی با صفحه نمایش واقعا قابل انعطاف و foldable. در حالی که ما در حال حاضر گوشی های هوشمند با دو صفحه مجزا با لولا متصل دیده اند، سامسونگ در یک گوشی با صفحه نمایش واقعی انعطاف پذیر برای مدتی کار شده و مدتی در 2019 راه اندازی کند. همچنین شایعات Huawei است وجود دارد کار کردن با صفحه نمایش چینی تولید کننده BOE در 8 اینچ foldable تلفن، که در اواخر سال 2018 راه اندازی ممکن است.

 Huawei P20 نرم افزار

سه سنسور دوربین عقب در Huawei P20 طرفدار حیله سخت افزار دیگر “مثال” هستند.

برخی از ویژگی های سخت افزار دامن تعریف حیله اما ارائه توابع واقعا مفید. ما شاهد سخت افزار جالب ویژگی های موسیقی پاپ در گوشی های خاصی مانند سه سنسور دوربین عقب در Huawei P20 حرفه ای یافت. صفحه نمایش سنسور اثر انگشت شروع به پاپ در گوشی مانند Vivo Nex و زودتر Vivo X 21. با استفاده از مادون قرمز بر اساس تشخیص صورت برای باز کردن قفل گوشی به آرامی راه خود را به تلفن های بیشتری ساخت است. ما قبلا به ذکر است چگونه Vivo Nex ditches بلندگوی استاندارد در تلفن نفع طراحی است که باعث می شود صفحه نمایش تولید خارج از صدا.

مبارزه با منحصر به فرد

به نظر می رسد سازندگان گوشی های هوشمند می دانم آنها رها کند جدید دستگاه های شاخص هر سال با یک پردازنده سریع تر، حافظه بیشتر و ذخیره سازی و رزولوشن بالاتر صفحه نمایش. آن ممکن است روند چند سال پیش بوده است اما در حال حاضر هر کس می تواند انجام این کار. شما باید محصول خود را به ایستادگی کردن. ویژگی های سخت افزار جدید, هر دو تحت هود و آنهایی است که می تواند در خارج دیده می شود قطعا این کار را انجام می دهد. آن باقی مانده است دیده می شود اگر این پیشرفت سخت افزار واقعی یا فقط روند است که به سرعت برطرف خواهد شد.

کدام یک از این لقب سخت افزار شما test زمان گذشته چیست؟ ما در نظرات اطلاع دهید!