8 چیزهایی شما ممکن است نمی دانم مورد Chromebooks

Chromebooks آمده اند راه طولانی از اصلی Cr-48 بازگشت در سال 2010 و قوی تر (و جریان اصلی) در حال حاضر از همیشه. اگر شما کنجکاو در مورد سیستم عامل وب محور گوگل است، برخی از چیزهایی که شما نمی دونید اینجا هستید.

کروم سیستم عامل مبتنی بر لینوکس

لینوکس سیستم عامل متن باز که هر کسی می تواند دانلود، تغییر، و برای ساخت خود را توزیع است. است که دقیقا همان چیزی است که گوگل با کروم سیستم عامل با استفاده از هسته لینوکس و اطراف آن ساختمان بود. این مشخصات فنی سیستم عامل کروم توزیع لینوکس گوگل مارک بسیار شبیه اندیشه باعث می شود.

این چگونه Chromebooks هستند قادر به بومی به اجرای برنامه های لینوکس است.

مرتبط با: نحوه اجرای برنامه های لینوکس در Chromebook بدون باز کردن کامل پنجره های لینوکس

Chromebooks است ذاتا امن و باید بدون ویروس ها

امنیت یکی از بزرگترین نمایندگان فروش Chromebooks بیشتر است. آنها بسیار امن و مستعد ابتلا به هر گونه ویروس ها شناخته شده نیست. این است زیرا هر صفحه وب app کروم اجرا می شود و داخل خود مجازی “گودال ماسهبازی,” معنی دیگر جنبه های کامپیوتر می تواند توسط یک صفحه آلوده به خطر بیافتد. و به محض این که صفحه مشکل بسته است، خطر نابود شده است.

مرتبط: سه راه Chromebooks هستند بهتر از رایانه های شخصی یا مکینتاش

شما داده است همیشه حمایت کردن

سیستم عامل کروم است متمرکز بر ابر سیستم عامل و از محصول گوگل، ذخیره سازی اولیه خود گوگل درایو است. این بدان معناست که همه چیز شما را داخل این پوشه ها در دیسک ذخیره به طور خودکار با آزمایشی همگام سازی.

نه تنها این، اما تمام تنظیمات کروم پسوند کلمات عبور و تقریبا هر چیز دیگری با ابر همزمان نیز است. تمام مسائل خود را، تمام وقت حمایت است.

یک استثنا در اینجا, البته از Chromebook ذخیره سازی محلی است. اگر فایل های محلی از جای را در درایو ذخیره کسانی که نیست حمایت کردن. همه چیز دیگری، هر چند است.

Chromebooks اجرا بیشتر برنامه ها از هر دستگاه بر روی سیاره

حال حاضر، اکثر Chromebooks کروم برنامه های وب و برنامه های آندروید از جعبه میتونه. در چند ماه بسیاری نیز قادر به اجرای برنامه های لینوکس خواهد بود.

اما (هر چند این مسلما می تواند کمی پوسته پوسته است, بسته به نرم افزار) شما همچنین می توانید اجرای برنامه های ویندوز با متقاطع یا شراب. این سیستم عامل کروم متنوع ترین سیستم عامل در اطراف، با قابلیت اجرای چهار نوع مختلف از نرم افزار باعث می شود — در همان جلسه.

کروم سیستم عامل نمی باشد “فقط مرورگر”

روایت “Chromebooks هستند فقط مرورگر وب” است بنابراین قدیمی و خسته در این نقطه تقریبا خنده دار است. بنابراین این را حتی از راه دور درست نیست Chromebooks بیشتر از نسخه لپ تاپ مرورگر کروم برای سال در حال حاضر، بوده است. همانطور که در بالا نشان داده شده، شما آنقدر در Chromebooks در حال حاضر انجام دهید.

مرتبط با: Chromebooks است بیش از “تنها مرورگر”

همه چیز گره خورده است به حساب Google خود

این نوع می رود دست در دست با نزدیکترین مورد پشتیبان گیری، اما در مورد آن روشن نیست: همه چیز شما را انجام دهد از Chromebook به حساب Google خود متصل می شود. فایل بر روی دیسک ذخیره می شود، پسوند به حساب شما همگام سازی می شوند، بنابراین آنها را به هر Chromebooks آینده شما ممکن است گرفتن همگام کنید حتی در نرم افزار است که شما دانلود از فروشگاه App Chrome به حساب Google خود ذخیره می شوند.

همان می رود برای اندیشه و اندیشه واژهنامه — همه به حساب Google خود گره خورده است. به معنای واقعی کلمه ستون فقرات کل تجربه سیستم عامل کروم است.

وجود دارد پنهان سیستم نظر خواهی برای پیشرفته کاربران

یکی از بهترین چیزها در مورد سیستم عامل کروم است که چگونه ساده آن است. اساسا هر کسی می تواند گرفتن Chromebook، با حساب Google خود وارد شوید و بخواهید تقریبا بلافاصله آشنا با آنچه اتفاق می افتد. اما اگر شما tinkerer، شما هنوز با سیستم عامل بیش از حد ساده باقی میماند — انواع سرد ترفند شما می توانید انجام دهید برای دریافت بیشتر از Chromebook خود وجود دارد.

به عنوان مثال، شما می توانید تغییر کانال بروز رسانی — آن را با استفاده از کانال پشته به طور پیش فرض، اما بتا نیز وجود دارد و پاسخ های ایجاد شده به گوشه ای از ویژگی های جدید در حالی که آنها هنوز در توسعه. حتی ساخت قناری از سیستم عامل کروم برای اکثر مطلق خونریزی لبه است.

به طور مشابه، همه نوع پرچم وجود دارد — این ویژگی های تجربی است که هنوز در حال توسعه هستند — در هر کانال. این کار را برای سعی کنید چیزهای جدید با ضامن ساده استفاده کنید. برای هر کسی که دوست دارد چیزهای جدید را امتحان کنید خیلی باحال است.

Chromebooks می تواند اجرا مایکروسافت آفیس (و دیگر نرم افزار)

دوباره، به این می رود دست در دست با نزدیکترین است، اما ارزش صحبت کردن در مورد دوباره است به طور خاص برای مایکروسافت آفیس. این احتمالا یکی از متداول ترین سوال در مورد سیستم عامل کروم را به طور کلی است و پاسخ بسیار ساده است: بله، آن می تواند مایکروسافت آفیس را اجرا کنید. در واقع می توانید آن را در راه های مختلفی انجام دهید.

اگر قابلیت های پیشرفته ترین دفتر را لازم نیست اول از همه، شما آندرویید یا دفتر آنلاین استفاده کنید. اگر کسانی مناسب نیست و شما نیاز به کامل مجموعه دفتر شما چیزی را مانند متقاطع Chromebooks برای اجرای ویندوز کامل ایجاد حق در Chromebook خود استفاده کنید.

مرتبط با: چگونه برای اجرای نرم افزار در Chromebook