بگو سلام به فوق العاده باریک اسوس Chromebook C223

 Chromebook C223 اسوس اسوس

  • Chromebook C223 ممکن است از طریق خرده فروش نروژی درز است.
  • حتی اگر در دسترس بودن و قیمت گذاری ناشناخته است، Chromebook C223 Chromebook کم پایان ممکن است.

حتی اگر Asus بهترین گوشی های هوشمند و رایانه های ویندوز شده شناخته شده است، این شرکت همچنین رتبهٔ Chromebooks از زمان به زمان cranks. به نظر می رسد C223 Chromebook اسوس بعدی دستگاه سیستم عامل کروم که بیرون درز از طریق خرده فروش نروژی قدرت شود.

با توجه به لیست Chromebook C223 ورزشی 11.6-اینچ صفحه نمایش با وضوح 1.366 x 768 دو هسته ای اینتل سلرون N3350 “آپولو دریاچه” پردازنده, 4 GB RAM و 32 گیگابایت از ذخیره سازی. نمایش به عنوان صفحه نمایش لمسی دو هر چند معنی انتخاب پردازنده دستگاه طرفداران را شامل نمی شود.

C223 Chromebook بسیار باریک در تصاویر به نظر می رسد و 1.23 کیلوگرم وزن (~ 2.7 پوند). هر چند عدم وجود صفحه نمایش لمسی با استفاده از اندیشه برنامه ها کمی پیچیده را ممکن است همچنین دستگاه پشتیبانی از بازی بزرگ از جعبه، فرض می کنیم. مقاله مرتبط

از نظر ورزشی، Chromebook C223 ویژگی های یک پورت USB نوع C، یک اندازه کامل پورت USB، یک اسلات کارت حافظه microSD و جک هدفون در سمت چپ. در سمت راست دستگاه پورت USB نوع C یکی دیگر ویژگی.

در نهایت، خرده فروش لیست Chromebook C223 برای 2.719 تاج (~ $336). هر چند آن می آیند اگر آن را در ایالات متحده

هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از ما نمی دانم مورد Chromebook C223 مانند زمانی که آن را راه اندازی خواهد شد که در آن مردم آن می توانید خرید و چقدر آن را برای فروش راه اندازی شد که قیمت کمی بالا برای سخت افزار، به نظر می رسد. با این حال، نوعی اعلام از اسوس مدتی به زودی انتظار می رود.