تفاوت بین چهار 7 و 8 و 10 قرص چیست؟ -بررسی گیک

آمازون قرص چهار ارائه برخی از بهترین صدای بلند برای خود شما می توانید در قرص امروز اما تفاوت های بیشتری به این قرص از فقط اندازه وجود دارد. تفکیک کنید با هر کدام است.

اما قبل از اینکه ما را تحت هود به نگاهی به مشخصات سخت افزار فرو رفتن، هر چند، در مورد هر قرص و شباهت های خود اصول اولیه ببینیم.

تفاوت های فوری: صفحه نمایش و ذخیره سازی

اول، اولیه و بیشترین تفاوت بلافاصله قابل توجه است اندازه. جدیدترین قرص HD 4 می آید در سه اندازه: 7 چهار، چهار HD 8 و 10 HD چهار. نام مرجع مستقیم برای اندازه گیری قطر صفحه نمایش دستگاه را دارد. هر مدل نیز می آید با دو ذخیره سازی گزینه — 8 GB/16 GB برای 7 4 16 GB/32 GB برای چهار HD 8 و 32 GB/64 GB HD 10 چهار — و همچنین گزینه برای دریافت قرص با و یا بدون ویژه ارائه می دهد.

پیشنهادات ویژه اساسا آمازون راه از پرداخت یارانه قیمت قرص های با آگهی های تبلیغاتی هستند. اگر شما را با پیشنهادات ویژه تبلیغات در lockscreen و گاهی در سایه اعلان می بینید. لازم نیست دو زیان در آنها، البته، اما شما باید قرار داده تا با نگاه کردن به آنها را اگر می خواهید صرفه جویی پانزده دلار.

بدون در نظر گرفتن که شما را به انتخاب قرص، همه آنها یکسان نرم افزار نیز اجرا, — زندانی در بزرگترین دستگاه گرفتن بیش از یک کوچکترین از نظر سیستم عامل که خوب است وجود دارد.

تا آنجا که شباهت های کلی نگران و اساسی “این یک صفحه نمایش بزرگتر است” تفاوت دارد، اما چیزهایی کاملا متفاوت بین مدل های زمانی که شما را در مشخصات سخت افزار زیرچشمی نگاه کردن لرزش.

تفاوت های ظریف: زیر سرپوش مشخصات

گذشته از اندازه، البته، تفاوت اصلی در سه مدل HD چهار زیر کاپوت یافت می شود. آمازون است تا حدودی مبهم در مورد آنچه که دقیقا شما را تحت هود از هر مدل پیدا کنید — این رویکرد که آنها احتمال عملکرد دستگاه را ترجیح می دهم و تجربه صحبت می کنند برای خود در میان تولید کنندگان دستگاه متداول تر است. من که می نمايند اما C’mon — حداقل دانستن مشخصات مهم است. خوشبختانه، حفر کمی در سایت آمازون پاسخ میریزد نور در تمام جزئیات.

در واقع، جان کلام این است: قرص آتش بزرگتر است، قوی تر است. نگاهی به هر مدل با مشخصات مهم در مقایسه با اینجا است:

7 چهار چهار HD 8 چهار HD 10
دقت صفحه 1024 × 600 1280 × 800 MediaTek پردازنده 1920 × 1200
MT8127B (1.3 گیگاهرتز) MediaTek MT8163V/B (1.3 گیگاهرتز) MediaTex MT8173 رم (1.8 گیگاهرتز)
1 GB 1.5 GB 2 GB
GPU بازوی مالی 450 بازوی مالی T720 PowerVR GX6250

چند افتراق عوامل دیگری نیز هست مانند این واقعیت است که HD 10 دارای پشتیبانی از 802.11 ب, وجود دارد, g n, و ac Wi-Fi و 7/HD 8 عدم پشتیبانی ac 802.11. جالب توجه است، HD 8 است تنها با چند لمسی 10 نقطه است — 7 و HD 10 تنها قربانی چند لمسی 5 نقطه.

در غیر این صورت، HD 10 است تنها با قابلیت های همیشه گوش دادن الکسا است — حتی با صفحه نمایش دستگاه را خاموش است. دستگاه های دیگر را در اتهام برای این ویژگی است.

7 نیز تنها کسی است که فاقد حسگر نور محیط است — یعنی پشتیبانی نمی کند هر نوع عملکرد خودکار روشنایی.

چه در مورد قرص های بچه ها

7 چهار و HD 8 هر دو نیز نسخه بچه ها قرص، اما اساسا همان تنوع غیر بچه ها هستند. اولیه مختلف (ذخیره برای می افزاید: در همراه با نسخه های بچه ها) است که آنها تنها با استفاده از گزینه ذخیره سازی یک آمده و گزینه ای را برای پیشنهادات ویژه است.

که گفت:, اگر شما با توجه به خرید چهار 7 و یا HD 8, شما واقعا باید با توجه به خرید نسخه بچه ها به جای مدل استاندارد–حتی اگر شما هرگز به اشتراک گذاری دستگاه با یک کودک برنامه ویژگی های اضافی راحتی سنگین تر بودن هزینه اضافی.