چه آن است و چگونه به استفاده از آن

آندروید کاربران طولانی قادر به ارسال متون از رایانه های خود را با شخص ثالث ابزار مانند Pushbullet یا MightyText بوده است. اما گوگل این تابع با ویژگی جدید به نام “پیام” برای وب بومی است. در اینجا این است که آنچه در آن همه مورد است.

پیام وب چیست؟

پیام برای وب است گوگل را به طور کامل یکپارچه راه برای ارسال پیام متنی به طور مستقیم از کامپیوتر شما. نیاز به app اندیشه پیام های این شرکت، بنابراین اگر شما چیز دیگری برای پیام های متنی استفاده می کنید، این قابلیت کار نخواهد کرد. که اول (و تنها?) واقعی پیش بینی احتیاطی اینجا است.

ایده در اینجا چیز جدیدی نیست، چرا که آن را نیاز ندارند، هر گونه راه حل و یا پیام ارسال شده از طریق سرورهای شخص ثالث این واقعیت است که این قسمت اصلی پیام است معامله خیلی بزرگ است. ایجاد ارتباط امن بین گوشی و رایانه برقرار است.

توجه داشته باشید: پیام وب هنوز نورد است و هنوز در دسترس نیست.

این متفاوت از دیگر چت واژهنامه گوگل چگونه است؟

گوگل که برای داشتن برنامه های چت بیشتر است که کسی مراقبت به تعداد شات واجب خود اینجا است. و وجود دارد Hangouts و اواز و جازه blah blah, blah — اما پیام برای وب متفاوت است.

آن جهت روشن است: آن SMS و MMS از رایانه است. که در آن است! نه چیزی بیشتر، نه چیزی کمتر. این تماس های تلفنی و یا گزینه های ویدیو چت ارائه نمی و واقعا بسیاری از زنگ ها و whistles وجود ندارد. ساده است، و این خوب است.

نحوه تنظیم کردن پیام برای وب

تنظیم پیام برای وب فوق العاده آسان است. برای شروع، بیش از پرش به messages.android.com در مرورگر وب–مرورگری برای این حتی یکی در تلفن و یا قرص های دیگر کار می کنند. که یک چیز فوق العاده باحال در مورد پیام های وب است.

سایت به شما نشان می دهد که کد QR است که شما از گوشی خود را اسکن کنید. باز کردن پیام های از دست دادن سه نقطه در بالا سمت راست گوشه پیام برای وب را انتخاب کنید و سپس دکمه “اسکن کد QR” را ضربه بزنید. سپس هدف فقط دوربین های خود را در کد را در مرورگر خود.

پیام های وب به تلفن متصل و syncs تمام پیام های فعلی خود را در عرض چند ثانیه،.

فقط تکرار این روند برای اضافه کردن چندین کامپیوتر.

با استفاده از پیام های برای وب

رابط کاربری آن بسیار شبیه به آنچه شما را به دیدن در تلفن خود استفاده می شود است، بنابراین گذار بسیار آسان بوده. رابط اصلی به دو بخش شکسته: لیست پیام و منطقه گفتگو.

شما می توانید ارسال و دریافت پیام های متنی، اما آن نیز پشتیبانی emoji تابلوچسبها و حتی تصاویر–که همه آنها را می توان در سمت راست جعبه پیام دیده.

اما کمی بیشتر به آن از فقط ارسال و دریافت متون بر روی کامپیوتر شما وجود دارد. برخی از ویژگی های اضافی شما می خواهید برای بررسی کنید اینجا.

افزایش سرعت پیام ها برای تنظیمات وب

منوی تنظیمات با کلیک کردن روی دکمه سه نقطه در گوشه سمت راست بالای لیست پیام شما می توانید.

صفحه تنظیمات شامل برخی از ابزارهای ساده اما مفید، مثل گزینه ای برای فعال کردن اعلان ها و پیش نمایش پیام ضامن می باشد.

شما همچنین می توانید تم تیره را فعال کنید. و ما امیدوار بدان معناست که برنامه پیام واقعی حالت تیره به زودی، بیش از حد تنظیم کنید.

ضامن “به خاطر کامپیوتر این” چیزی است که شما برای فعال کردن در ماشین شخصی خود را به این ترتیب شما لازم نیست که اسکن QR دوباره هر بار که می خواهید به ارسال متن خواهید است.

و اگر شما میخواهید بدانید که زمانی که به تلفن متصل هستید، اما آن با استفاده از داده های تلفن همراه به جای Wi-Fi، تبدیل داده ها استفاده از پیام اطمینان حاصل کنید اطلاع رسانی مناسب می کند. در نهایت، زن و شوهر از گزینه های قابلیت دسترسی در اینجا وجود دارد: میانبرهای صفحه کلید و حالت کنتراست بالا.

گزینه برای مکالمات فردی

در وجود همچنین چند گزینه است که شما می توانید برای مکالمات فردی است. در گوشه سمت راست بالای پنجره پیام دو دکمه وجود دارد: بل و منو را فشار دهید.

با کلیک بر روی زنگ مکالمه صدای قطع می کند. شما بدانید که آن را خاموش است زمانی که حمله از طریق زنگ وجود دارد. Muting اعلان “بلوک” از این گفتگو خاص. به آن unmute فقط زنگ دوباره کلیک کنید.

منو دکمه خانه تقریبا تمام گزینه های همان شما در برنامه پیام بر روی تلفن خود: مردم & گزینه های بایگانی حذف ارسال نظرات و کمک. اینها همه بسیار خود توضیحی اما یک گزینه به وضوح اینجا گم شده وجود دارد: جستجو. در زمان کنونی هیچ راهی برای جستجو در پیام های از کامپیوتر شما، که bummer وجود دارد. امیدوارم آن به زودی.

دیگر همه چیز شما باید بدانید

هم چند چیز دیگر شما باید بدانید درباره پیام برای وب وجود دارد.

شما می توانید تنها باید یک جلسه فعال در زمان

اگر شما چندین کامپیوتر است شایان ذکر است که شما تنها یکی از آنها را با پیام های وب در یک زمان می توانید استفاده کنید — اگر جلسه در یک رایانه دیگر فعال آن شما اطلاع می دهد.

خوشبختانه، شما به راحتی با کلیک بر روی “اینجا استفاده” دکمه را در اطلاع رسانی جابجا می تواند.

شما می توانید از راه دور ثبت نام از از نرم افزار

اگر شما تصمیم می گیرید در هر نقطه ای که شما نیاز به یک اتصال از راه دور شما می تواند آن را از کامپیوتر در سوال، اما لازم نیست — شما نیز باید گزینه ای را برای کشتن هر (تمام) از راه دور اتصالات و از حدود

فقط پیام را در گوشی خود باز شیر دکمه منو و سپس پیام را برای وب را انتخاب کنید. این صفحه را نشان می دهد تمام کامپیوتر شما فعلی وارد. از دست دادن X به سمت راست از کامپیوتر به آن اتصال خاص، یا فقط شیر “امضا کردن تمام کامپیوتر” به شدید تمام ارتباطات از راه دور.


پیام برای وب چیزی است که اندیشه است مورد نیاز برای مدت طولانی زمان و آن را به شروع بسیار است است. این است پاک و آشنا، تقریبا تمام ویژگی های شما می خواهید از نرم افزار از راه دور texting، و مهمتر از همه ارائه می دهد: بومی است.