مصاحبه با VPNmentor: 5 آمار شما از دست رفته

فقط چند هفته بازگشت، ما معاونت جرمی پالمر، تا به حال فرصتی برای نشستن و پاسخ به سوالات از vpnMentor. آیتم در دستور کار? سابقه و هدف در IPVanish و به همین دلیل “ اگر شما برای این محصول پرداخت نیست، شما هستند محصول “. 5 حقایق ایستاده شما را ممکن است از دست رفته اینجا هستید:

1. ما یک تیم 200 فرد (اما نیست که همیشه مورد).

همانطور که ذکر شد توسط پالمر، IPVanish VPN زاییده افکار گروه شبکه Highwinds است. عمده کانادا و پلیر خدمات شبکه Highwinds زیرساخت های اختصاصی می تواند برای سایر خدمات قوی تر دانستند. هر چند آن را با تنها چند اعضای تیم Highwinds در 2012 راه اندازی شد، IPVanish بود در اوایل سال 2017 به دست آورد و دارای عقاید کلیسا. امروز، IPVanish بیش از 200 کارمند متشکل از مهندسان و مديران و متخصصان مالی و کارکنان پشتیبانی است.

2-ما خود را (تقریبا) همه چیز.

وجود دارد خیلی به مقایسه و کنتراست هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات شبکه اختصاصی مجازی, اما ما لبه. آنچه ما را جدا از بسیاری از رقابت است که ما خود به 95% از ما سخت افزار یا “رک و پشته” که بسیاری آن را دوست. ما خودمان مراکز داده فیبر کابل و مولفه های هر سرور که مهم اجرا.

3-ما متخصصان شبکه اختصاصی مجازی، و ما را بر روی آن متمرکز کنید.

IPVanish که ما می دانیم آنچه که ما در حال. ما کاملا متعهد به علت ما در حالی که دیگر ارائه دهندگان خدمات به فضاهای دیگر حرکت می کند و اجازه می دهد شبکه اختصاصی مجازی به کنار جاده سقوط. است که می گویند ما در نمی تنوع در آینده شما هر گونه شرایط “IHOb” با IPVanish را نمی بیند. اما تخصص ما در سریع، امن VPN و ما غرور خودمان را در آن.

4. ما همه طرفداران حفظ حریم خصوصی در اینجا.

ما IPVanish را به عنوان یک قهرمان برای حفظ حریم خصوصی در نظر است، اما هر کس است که IPVanish حریم خصوصی مدافع خود. هر کس (از رئیس دفتر حقوقی به رئیس بخش انطباق) در همان صفحه از نظر اخلاق کسب و کار است. اگر ما چیزی است که توان است نامش بیشتر یا بیشتر مشتری شفافیت را فراهم می کند را می توانید انجام دهید، حتی اگر آن نمی باشد سریع ترین و یا مقرون به صرفه ترین تصمیم ما آن، انجام دهد.

5-ما یک ISP شما می توانید اعتماد کنید.

در حالی که ما قادر به ارائه سرویس اینترنت به شما نیست، ما دوست داریم به خودمان فکر می کنم به عنوان واسطه شما می توانید اعتماد. مطمئنا، ارائه دهنده پهن باند خود را می توانید اتصال شما رفتن اما نیز همه چیز را بیش از آن میگیرند. IPVanish انتخاب بین یک شبکه است که منافع خود را در ذهن و شبکه است که همواره اطلاعات خود را به آن اهرم برای سود در خوشه چینی را فراهم می کند.

خواندن مصاحبه کامل را در vpnMentor. com