مایکروسافت Nintendoes چه سونی Nintendon ŧ

مایکروسافت و نینتندو بهترین افراد هستند. نه واقعا خوب اما سایت آگهی امروز که در آن صاحبان سوئیچ نینتندو و ایکس باکس به اشتراک گذاری برخی از ماجراهای کمیته مبارزه با سانسور را قرار داده بود.

تبلیغ ترویج این واقعیت crossplay که در حال حاضر بین دو سیستم عامل در دسترس است. ناز, حق? اما پشت این ماجراهای voxel زیر آب قطع در شرکت دیگر: سونی کاملا.

برای توضیح اجازه دهید بحث در مورد دو هفته. بازی بزرگترین در جهان در حال حاضر، هفته گذشته کلید سایت راه اندازی است. میلیون ها سوئیچ صاحبان سعی در ورود به حساب خود را دو هفته، اما هر کسی که تا کنون دو هفته در پلی استیشن بازی کردم پیغام خطا پیش.

این خسته کننده است، و این چیزی است که سونی کار نگه می دارد. در هدف. که ما را به میلادی تغییر می کند. در اینجا Kaser راشل، برای وب بعدی

خوب، نوشتن تریلر سونی را به طور مستقیم اشاره نمی, اما سخت به معنای پشت ژانر “بهتر با هم” است. اگر مایکروسافت و نینتندو دو بچه است که مودبانه اطراف هم در زمین بازی toddling آغاز شده, سونی یک تنهایی نشسته در نوسان است.

این تقسیم به هیچ وجه محدود به کمیته مبارزه با سانسور است. سونی نیز در این گزارش خودداری اجازه crossplay با موشک لیگ — اجرایی با پاسخ Psyonix گفت چند ضلعی وجود دارد هیچ مشکلات فنی آن جلوگیری از این اتفاق تنها “سیاسی مانع.”

باز: این بر روی هدف است. سخت است تصور کنید چه فکر می کند سونی است آنها لون از عمد خود کنسول کمتر مفید ساخت.

اما من می دانم یک چیز: ساخت دوستانه نگاه مصرف کننده نینتندو و مایکروسافت کاملا ترفند به نیروی کشش برقی مقایسه است. راستش من تحت تاثیر قرار.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.