روز نخست آمازون 2018: تاریخ، تبلیغات، و بیشتر

TechRadar

  • A نشت جدید از ادعای TechRadar است که رویداد سالانه آمازون روز نخست فروش در تاریخ 16 ژوئیه شروع خواهد شد.
  • بزرگ فروش آمازون نخست اعضا ممکن است برای 36 ساعت امسال دانلود.
  • روز نخست آمازون تخفیف های بزرگ در سراسر هیئت مدیره ارائه می دهد و شامل معاملات بر روی محصولات خود آمازون.

آمازون نخست روز معمولا زمانی در ماه جولای اتفاق می افتد و در حال حاضر ما زمانی که ممکن است اتفاق می افتد دقیقا چهارم سالانه آمازون فروش رویداد آموخته اند ممکن است. Techradar گزارش که بیرون درز آگهی بنر در سایت آمازون انگلستان یافت نشان می دهد که روز نخست را به اتفاق می افتد در تاریخ 16 ژوئیه. آن ظاهرا مدت 36 ساعت این سال ساخت آن آمازون نخست روز-و–شاهزاده بکشد.

نگه داشتن در ذهن است که این تاریخ هنوز رسما توسط آمازون تایید شده است. با این حال، زمان بندی تاریخ بیرون درز حس، را به عنوان نشانه پایان مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 ژوئیه 15. به همین دلیل است که آمازون خواهید راه اندازی بزرگترین غیر کریسمس رویداد فروش آن در طول جام جهانی می ایستد.

اگر تمایل به خرید آیتم های بسیاری، بسیاری از تخفیف در طول روز نخست آمازون که شما تبدیل به یک عضو نخست نیاز به خاطر داشته باشید. در حال حاضر هزینه های $12.99 ماه یا 199 دلار در سال و ارائه می دهد یک تن از مزایای، از جمله رایگان تحویل دو روزه در میلیون ها نفر از موارد دسترسی به فیلم های آمازون نخست فیلم و تلویزیون نشان می دهد و بیشتر. هنگامی که آمازون تایید تاریخ را برای 2018 روز نخست ما این پست بروز خواهد شد.