مسافرت هوایی انتقادات به را استرس از بلند پروازهای بررسی گیک

ده می توان… کمتر خوشایند. بنابراین اگر شما باید برای مقابله با آمریکا TSA. اما برخی از انتخاب های متفکر و بسته بندی در بار همراه مسافر خود را تحمل پذیر تر می توانید آن را.

اسباب بازی و ابزار زیر است که تقریبا به طور انحصاری برای کاهش استرس سفر هوایی و کسانی که مایل بالا رفتن در فلش طراحی شده اند. آیا شما ترجیح می دهند چرت زدن دو راه خود را از طریق آسمان، خودتان را سرگرم یا فقط به راحتی در حالی که ممکن است در محیط محدود و سرد و خشک کابین هواپیمایی می شود، شما کاری مفید در انتخاب های زیر را پیدا کنید.

جایی دیگری برای شما مدعی هستید: لغو سر و صدا هدفون

اینجاست همراه کلاسیک برای مسافران هوایی مکرر. بین سر و صدای موتور و حواس پرتی شما اصحاب مودب کمتر رفت و آمد، وسیله ای برای مسدود کردن همه آن ما برای موسیقی یا فیلم ضروری است. شما می توانید برای ارزان بیش از گوش هدفون برای کاهش نویز اولیه برخی، اما برای فرار واقعا سعادتمند شما می خواهید به قدم تا جفت قوطی با فعال سر و صدای الکترونیکی قابلیت لغو. اگر شما ترجیح می دهید در کنار جوانه 35 QuietComfort بوز برای اندازه کامل هدفون و یا QuietComfort 20 توصیه می شود.

برای شما مدعی هستید هیچ جا: تنظیم فشار گوش

منظم قدیمی فوم گوش انجام خواهد داد خوب اگر همه شما نگران است سکوت در حالی که چرت زدن و یا بخوانید. اما اگر فشار هوا متغیر از بالا رفتن و یا ارتفاع ‘نزولی’ شما اذیت, در نظر رفتن برای یک مجموعه است که به طور خاص طراحی شده برای کاهش فشار آن است. خدمه هواپیمایی EarPlanes شاخه بدون لاتکس است که باز کردن کانال گوش خود را و آنها را کمتر در معرض متصل کردن در حالی که دادن به شما برخی از سر و صدا حفاظت در همان زمان عشق. در اندازه های بزرگسالان و کودکان با گزینه های یکبار مصرف و قابل شستشو، بیش از حد است.

برای ابتلا به برخی از Zs: ماسک خواب

خواب ماسک برای خواب آرام در بستر خود هستند، اما آنها حتی بهتر است برای محیط های که در آن چراغ در دارد دائما… مثل می گویند، وسط صندلی کنار کسی که می خواهد پنجره باز دائما. از آنجا که آنها سبک و جمع و جور، ماسک سفر بزرگ اصحاب حتی برای بخش غیر پرواز از سفر خود را می سازد. آلاسکا تحمل طبیعی ابریشم خواب ماسک توصیه می شود.

برای نگه داشتن Toasty انگشتان پا: گرم کفی یا جوراب

کابین تحت فشار شرکت های هواپیمایی می سرد, به خصوص اگر شما به طور طبیعی در معرض اندام سرد. راه حل های شسته و رفته ای گرمایش کفی کفش خود را که شما را با گرمای اضافی کافی برای مقابله با کنترل درجه حرارت تهاجمی کابین است ارائه است. نسخه های قابل شارژ وجود دارد اما آنها کمتر قابل اعتماد و ضخیم تر از آنها می تواند به نظر می رسد.

توصیه می شود مجموعه ای از کف شیمیایی فعال دست گرم یکبار مصرف: باز کردن بسته قبل از اینکه شما شروع به گرم کردن هیئت مدیره و هنگامی که شما زمین اونا دور انداختن. اگر شما ترجیح می دهند به لغزش کردن کفش خود را هنگامی که چرخ بالا برود، و متناوب, لباس MMLove باطری کارکرد مشابه با سه سطح و حرارت ارائه.

برای خودتان نگه داشتن هیدراته صنعتی: تاشو فیلتر آب بطری

کابین این هواپیما نیز شگفت آور خشک است و شما خواهید خودتان سرعت تشنه گرفتن اما آوردن آب بطری از طریق امنیت هیچ دیگر گزینه ای و مسئولین پرواز ممکن است بیش از حد شلوغ با تشنگی خود را نگه دارید. آگهی های مکرر این دوست که بطری های خود را بسته و دوباره پر کردن در چشمه قبل از سوار شدن. اما این بدان معناست که فضای کمتری را در کیسه خود را و شاید شما آب لوله کشی در فرودگاه اعتماد ندارند. بطری Hydrapak Befree Katadyn راه حل است.

لیتر کامل است که به اندازه کافی به شما از طریق طول پرواز باید، و شامل یک فیلتر آب میکرون در کلاه را نگه می دارد. بهترین از همه، آن قابل انعطاف پلاستیکی كلید برای ذخیره بسته اما در خود کامل می ایستد. این بطری نیز بزرگ همراه برای پیاده روی یا کمپینگ در مقصد خود را می سازد.

برای سرگرمی: قرص یا E-خوان

شما تقریبا به طور قطع تلفن همراه خود را با شما در پرواز خود را و که باید کافی اگر همه شما را برای انجام طرح است گوش دادن به موسیقی. اما صفحه نمایش کوچک برای جلسات طولانی خواندن یا تصویری روباتهای انسان نما که کرسی اقتصاد حتی اتاق به اندازه کافی به راحتی لپ تاپ ندارید که نامه خوانندگان و قرص ترتيب مناسب برای هستند کمتر از ایده آل است.

خطوط روشن شدن و اپل عملا توصیه های استاندارد است: ما دوست داریم Paperwhite روشن شدن (با چراغ های LED ساخته شده) و استاندارد ده اینچ اپل برای ترکیب خود را از ابزار و ارزش. انحصار مجازی آمازون در بازار کتاب هر مدل رقابت سخت را توصیه می کند و انتخاب حق بیمه قرص اندیشه متاسفانه در چند سال گذشته خشک شده است. ارتقاء به مدل های حق بیمه مثل روشن شدن واحه و اپل نرم افزار، باید برای کسانی که دائما آنها استفاده از هنگام سفر هنوز رزرو شده.

برای راحت سرگرمی: Kickstand قابل حمل

اگر شما به یک فیلم هستند یا دو بار پرواز شما, شما یک راه آسان به سرپا نگه داشتن تلفن یا قرص در هوا می خواهید. از آنجا که اکثر تولید کنندگان هستند بیزارند آنها را در طرح های خود را، شما باید خود را بسته. شامل مقدار زیادی از موارد قرص و تلفن kickstand کوچک به عنوان بخشی از طرح های حفاظتی خود را، اما ما گزینه اختصاص داده شده برای ثبات و انعطاف پذیری آن را ترجیح می دهند “. این مدل آلومینیوم قابل تنظیم از لنگر من در چند پرواز اطلس، و آن را به اندازه کافی ارزان که شما آن حد در صورت پشیمان خدمت شما طور تصادفی آن را در اتاق هتل خود را ترک.

برای ابزارک ها را نگه داشتن: بسته باتری قابل حمل

البته تلفن یا قرص باید شده تا کنید. احتمالا ام شارژر خود را بسته بندی شده، اما همه هواپیما دسترسی برای هر صندلی (به خصوص در اتوبوس های داخلی پرواز) شده اند. راه حل بسته باتری های قابل حمل است که به طور کامل ابزارک ها را چندین بار در طول شارژ می شود.

مقدار زیادی از انتخاب وجود دارد و ما مانند مدل های قابل اعتماد، اقتصادی از لنگر و Aukey. اما بانک Heloideo فشرده یخ 10000mAh قدرت ویژه سفر دوستانه, از آن شامل سیب کابل کابل USB-C و کابل MicroUSB همه یکپارچه بنابراین تمام ابزار شما نیاز به مورد، بدون نیاز به scrounge برای دیگر طناب پوشانده شده است. همچنین این استاندارد آمریکا برابر پایین دیوار پلاگین برای به طور مستقیم شارژ آن است. و اگر شما نیاز به ابزار بدون اون به اتهام یا نیاز به شارژ باتری خود را از یک پلاگین غیر ایالات متحده اتفاق می افتد، آن پورت USB استاندارد برای برق در داخل و خارج نیز هست. بسته کوچک بسیار خوبی فکر کردن است. شما می توانید ما بررسی کامل در اینجا بخوانید.

برای نگهداری امن Stuff: کوله پشتی ضد سرقت

فرودگاه ها و دیگر مراکز سفر هستند لکه های بدنام برای, از همه بسته بندی کیسه پر از اشیاء با ارزش. شما مال شما با انتخاب کیسه ای است که در طراحی به طور خاص برای دزد نگه را امن نگه می دارد. ما تا بهترین دسته گرد است، اما انتخاب ما برای کاربران عمومی PacSafe ضد سرقت 25L. این تقویت مواد و کالاهای اساسی امنیت ها و حتی جیب RFID ضد برای دزد انواع دیجیتال ارائه می دهد. قرص/لپ تاپ آستین نیز ساخته می شود.

برای نگه داشتن بستن Stuff: حلق آویز پرواز کیسه

اما آنچه در مورد دسترسی به تمام ابزارهای این هنگامی که شما در هوا? برای اجتناب از ناراحتی غواصی زیر صندلی در مقابل شما و یا فشردن اطراف همکار engers برای دسترسی به شبکه خطوط عبور نابغه بسته بالا ارتفاع پرواز کیسه توصیه می شود.

این بسته های کوچکتر تسمه طراحی شده برای قرار دادن در اطراف سینی پرواز در صندلی جلوی شما دادن به شما دسترسی سریع و مستندسازی تمام الکترونیک و لوازم جانبی شامل. به اندازه کافی برای عبور به عنوان بار همراه مسافر دوم بدون مالش بر علیه محدودیت های اندازه کوچک است و زمانی که شما رسیدن به مقصد خود را بند آن دو به عنوان یک بسته قرص یا لپ تاپ عمومی اجازه می دهد.

تصویر های اعتباری: Shutterstock/KieferPix