2018 آنلاین رفتار روند: داده های جدید در رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو، و بیشتر

رسوایی حریم خصوصی با فیس بوک، توییتر hashtag انقلابات و جدید اینترنتی بی سابقه مقررات 2018 است در حال حاضر شکل گیری تا سال و مواد منفجره برای شود دنیای دیجیتال .

اما حتی با درام, مردم در اینترنت دادن نیست و بیشتر و بیشتر از ما صرف ما روز آنلاین ، اتصال به یکدیگر و بلندی.

برای مطالعه بیشتر در برای مورد ما شباهت ها و تفاوت های ما و رجوع کنید چگونه ما درگیر با همیشه در حال گسترش، هر چه پویا شبکه جهانی وب .

روند استفاده از اینترنت

بالاترین و پایین ترین نفوذ اینترنت کشور

آن است که کشور با بدترین مردم در آنلاین کره شمالی موجب تعجب باید. با تمام وب سایت های تحت کنترل دولت، ملت جدا شده اکثر سانسور اینترنت در جهان است.

مانند ساير کشورها، با بدترین مردم با دسترسی به وب، کره شمالی همچنین یکی از جهان gdps ها کمترین سرانه. با توجه به اینکه کشور که در آن استفاده از اینترنت در آن فراگیر ترین است برخی از ثروتمندترین های جهان تولید ناخالص داخلی در واقع شاخص بزرگترین نفوذ اینترنت به نظر می رسد.

افزایش در استفاده از اینترنت بین 2000 و 2018

دو دهه گذشته افزایش عظیم در استفاده از اینترنت در آفریقا دیده می شود. در مقابل، به علت به اوایل افزایش پذیرش در شمال امریکا حداقل است.

نفوذ اینترنت توسط منطقه

استفاده از اینترنت گسترده ترین در شمال و غرب اروپا است اما نادر. در آفریقای مرکزی و شرقی باقی مانده است.

صرف زمان در هر روز در اینترنت

با تمام سواحل خود زرق و برق دار، تا حدودی تعجب آور است که افراد در تایلند صرف زمان بسیاری را به صفحات خود است. همچنین تعجب آور است که آمریکایی ها، با وجود شهرت خود را روی نیمکت سیب زمینی، میزان متوسط زمان در اینترنت صرف.

محبوبیت سیستم عامل های مختلف (بین المللی)

ubiquity دستگاه های تلفن همراه و قیمت بالای آیفون است دلایل چرا آندروید سیستم عامل محبوب ترین در جهان است.

دلیل این واقعیت است که آن را ابزار منبع باز آن دائما در حال تغییر است، لینوکس با كمترين فراواني، احتمال آن را به استفاده از اگر شما دانش فنی به چالش کشیدن استفاده می شود.

محبوبیت مرورگرها

در سراسر جهان، کروم محبوب ترین مرورگر را توسط یک مایل است. آنومالی فقط عمده را می توان در آفریقا که در آن اپرا می گیرد سرب دیده می شود.

با توجه به این واقعیت است که نیاز به داده های کمتری از کروم و اپرا بنابراین گزینه بهتر است اگر شما لازم نیست که آخرین دستگاه یا بسته اطلاعات بزرگترین محبوبیت اپرا در قاره فقیرترین احتمال است.

محبوبیت موتور جستجوی مختلف (بین المللی)

گوگل است پس همیشه حاضر عبارت به “گوگل آن” مترادف با هر نوع از اینترنت جستجو تبدیل شده است.

تعدادی از دلایل محبوبیت گوگل از جمله تبلیغات کمتر از سایر موتورهای جستجو تبلیغات بیشتر مربوط به نمایش داده شد جستجو و نتایج سریع وجود دارد. به علاوه، گوگل می آید در دستگاه های آندروید است که محبوب ترین دستگاه های تلفن همراه در دنیا نصب شده.

روند در رسانه های اجتماعی

محبوبیت از رسانه سیستم عامل اجتماعی (بین المللی)

در دنیا غالب فیس بوک به عنوان محبوب ترین رسانه های اجتماعی پلت فرم.

کاربران فعال ماهانه در هر پلت فرم رسانه اجتماعی (بین المللی)

فیس بوک است بیش از 2 میلیارد دلار ماهانه کاربران بیش از 600 میلیون بیش از YouTube بعد بستر رسانه های اجتماعی محبوب ترین.

این احتمال به دلیل انگیزه فیس بوک را در خط مقدم تحولات جدید بوده است. در حالی که سایر سایت های رسانه های اجتماعی بالا تمرکز بر ویژگی های یک یا دو، فیس بوک به آنها شامل همه، از متن و عکس ارسال دو تماس های ویدئویی و پیام دو تبلیغات کسب و کار و وقایع.

محبوب سیستم عامل رسانه های اجتماعی توسط قاره

اگر چه فیس بوک محبوب ترین رسانه های اجتماعی پلت فرم در هر قاره، آن چهره stiffest از زمان مسابقه در شمال امریکا.

این احتمالاً به دلیل رسوایی اخیر مربوط به حریم خصوصی کاربر (ویژه مجموعه ای از داده های کاربر توسط Analytica کمبریج)، که به طور گسترده تر در ایالات متحده از در دیگر نقاط جهان گزارش شده است.

استفاده از رسانه های اجتماعی توسط جنس (ایالات متحده)

در حالی که برخی از سیستم عامل رسانه های اجتماعی مورد استفاده است به همان اندازه با اما و زنان در آن وجود هستند نابرابری نشان استفاده بیشتر توسط زنان. وسرد ترین نمونه از این Agonized است باقی مانده، که یک مطالعه نشان داده است با زنان به عنوان ابزار انگیزه یا aspirational استفاده می شود بیشتر و ابزار شهر اما بیشتر به عنوان فیس بوک.

اجتماعی رسانه استفاده توسط سن (ایالات متحده)

به طور کلی استفاده از رسانه های اجتماعی با سن را کاهش می دهد.

که در آن انحراف است با LinkedIn و WhatsApp, که 30 تا 49 سال مورد علاقه می بینیم-ها.

دلیل آن است که سایت های شبکه های حرفه ای و 30 تا 49 سال است دلیل مربوط است بسیار محبوب است با این گروه-ها سن دقیق که کار توسعه است در بحرانی ترین هستند. از سوی دیگر uptick در WhatsApp استفاده در این گروه احتمال کمتر به با عشق خود را از نرم افزار از آن با اولویت 18 تا 29 سال است-ها مبتنی بر تصویر نرم افزار پیام مانند نمایش مشخصات عمومی و SnapChat.

رسانه اجتماعی استفاده از سطح از آموزش و پرورش (آمریکا)

رسانه های اجتماعی استفاده تمایل به افزایش با افزایش در آموزش و پرورش. بدون هیچ دلیل واضح چرا این مورد است، اما شاید آن است چرا شغل سفید رنگ توسط افراد با تحصيلات عالي برگزار شد بیشتر احتمال دارد که شامل استفاده از کامپیوتر است که کارگران پرداخت هزینه فرصت های بیشتر به دزدکی حرکت کردن قله است که حساب های رسانه های اجتماعی خود.

فیس بوک تعادل جنسیتی توسط کشور

تعجب, کشورهای که فیس بوک استفاده اکثر مردم شهر یخ اما هستند کسانی که مردسالار هستند و که در آن جدایی جنسیتی است هنجار.

در واقع سازمان ملل در این فهرست برخی از فاحش از نظر اطاعت زنانی همچون خشونت های جنسی فراگیر و سیستمیک بریدن آلت جنسی زنان و ازدواج اجباری کودکان است.

روند برنامه های مسنجر

محبوبیت از مختلف مسنجر نرم افزار

WhatsApp و فیس بوک راه برای محبوب ترین برنامه های مسنجر منجر شود و در واقع هر دو متعلق به توسط فیس بوک.

ویژه، این مورد در چین، جایی که فیس بوک و WhatsApp توسط دولت مسدود شده است نمی باشد. با این وجود، غالب WeChat متعلق به چینی.

به طور مشابه، ژاپنی به نفع خط مستقر در ژاپن و کره جنوبی به نفع کره بر اساس KakaoTalk.

روند استفاده از دستگاه

ترافیک وب توسط دستگاه (بین المللی)

وجود دارد هیچ چیز راحت تر از داشتن یک کامپیوتر است که در جیب شما پس از آن جای تعجب نیست که بیش از نیمی از مرور وب اتفاق می افتد بر روی گوشی های است.

تلفن همراه در مقابل استفاده از دسکتاپ

اینترنت پیش بر روی دستگاه های تلفن همراه از رومیزی در سال 2016 یک روند که حتی بیشتر در 2017 تلفظ شد و که به احتمال زیاد به همچنان در سال های آینده تلفن های با بیشتر و بیشتر طراحی شده است استفاده شده است قابلیت های.

محبوبیت دستگاه های مختلف (بین المللی)

از ردیابی نیمکت ما روال تناسب اندام دو سریعترین مسیر پیدا کردن برای ما رفت و آمد، دو که قدیمی فروش, برنامه برای اساسا هر عنصر از زندگی مدرن. بنابراین جای تعجب نیست که مردم صرف زمان بیشتری را در خود دستگاه های تلفن همراه از در های رومیزی است.

استفاده از دستگاه در طول روز متفاوت

به طور متوسط دستگاه های رومیزی استفاده می شود اغلب در طول روز زمانی که زنبور کارگر دارد در cubicles خود را زمانی که مردم کردن ساعت در حالی که دستگاه های تلفن همراه محبوب تر هستند.

درصد افزایش در استفاده از تلفن همراه برای مختلف انواع وب سایت های (آمریکا)

انواع خاصی از وب سایت ها مانند کسانی اختصاص داده شده به محتوای بزرگسالان و بازی ها شاهد افزایش نامتناسب در دسترسی از دستگاه های تلفن همراه, به ویژه هنگامی که در مقایسه با سایت های خبری و سلامت.

این احتمال با توجه به پیشرفت در تکنولوژی تلفن همراه است. به طور خاص، گوشی های حال حاضر به اندازه کافی قوی به جای وب سایت ها و سیستم عامل است که جریان ویدئو و نیاز به قدرت پردازش بیشتر است.

نفوذ استفاده از موبایل توسط منطقه

حتی در مناطق ثروتمند مانند اروپا و شمال امریکا، هنوز هم وجود دارد که درصد قابل توجهی از افرادی که نه دسترسی به اینترنت در گوشی خود.

روند در اخبار دیجیتال

آنلاین اخبار مصرف (ایالات متحده)

حتی با تکنولوژی ارائه گزینه های بیشتر برای نحوه مصرف اخبار آنلاین، خواندن هنوز محبوب ترین روش است.

تعامل با اخبار در اجتماعی رسانه ها (ایالات متحده)

تعجب, هستند رایج ترین راه برای مردم به تعامل با اخبار در رسانه های اجتماعی هستند که نیاز به تلاش کم مانند کلیک کردن بر روی لینک و یا “میل”. قطره از نامزدی برای تعامل بیشتر کار فشرده مانند ارسال خبرها و یا بحث در مورد رویدادهای اخیر.