نمایش راه راه نقص اینجا چرا آنها رخ می دهد

 راه راه بر روی صفحه نمایش گوشی Xperia نیست. سونی tweakers

  • پاسخ داده اند پس از گزارش صاحبان گوشی عجیب راه راه بر روی صفحه نمایش خود را ظاهر می شود.
  • شرکت ژاپنی ادعا می کند که آن را به سادگی برای تخلیه الکترواستاتیکی به جای نقص مقاصدشان مربوط است.
  • به نظر می رسد این مسئله تاثیر XZ1 XZ2 Xperia فشرده و جمع و جور XZ2.

به نظر می رسد مانند سونی دایالر XZ1 XZ2 جور و صاحبان ادعا با راه راه عجیب در صفحه نمایش خود را داشته اند. شرکت ژاپنی در حال حاضر ارائه شده توضیح به Tweakers (h/تی: وبلاگ Xperia )، ادعا نمایش راه راه واقع نقص نیست.

هنگامی که کاربران اغلب مالیدن یا لمس صفحه نمایش خود را پس از مدت کوتاهی ناپدید راه راه گزارش ظاهر می شود. با این حال، به اندازه کافی مانع است که برخی از کاربران به انجمن سونی موبایل گزارش موضوع گرفته شده است.

تست توسط Tweakers نشان می دهد که XZ1 XZ2 XZ2 کامپکت جمع و جور و متاثر از این مسئله هستند. دایالر X و XZ حق بیمه از الگوها، رنج می برند با این حال به نظر نمی رسد.

در بیانیه ای دو Tweakers ، سونی می گوید نمایش راه راه نیست در واقع نقص اما با توجه به “برق” در برخی دستگاه ها رخ می دهد.

“به علت ویژگی صفحه نمایش طرح های راه راه در برخی از مدل ها با توجه به اثرات الکترواستاتیک ممکن است دیده شود. نقص عملکردی ندارد و معمولا ناپدید می شوند الگوهای وقتی الکترواستاتیک ناپدید، “نسخه ترجمه شده ماشینی سونی بیانیه را بخوانید.

سونی نشان داده است که آیا غرامت به کاربران متاثر از نمایش راه راه doled شود خواهد شد. با این حال، در این مرحله شرکت به کاربران گرفتن این مسئله در گشاد گشاد راه رفتن خود را در بانکی به نظر می رسد.

گوشی سونی از صفحه راه راه رنج می برند؟ مسئله overblown است؟ ما در بخش نظرات اطلاع دهید!