AMC بهتر MoviePass به نام لیست برای 20 دلار در هر ماه بررسی گیک

امروز، AMC 20 دلار/ماه تئاتر اشتراک دو رقیب MoviePass را اعلام کرد. که ارزش اسمی دو برابر هزینه است، اما هنگامی که شما به چاپ خوب، خیلی بیشتر سخاوتمندانه است.

عیب اصلی با MoviePass (گذشته از مشتریان با دائما تغییر معامله گمراه کننده) است که با بسیاری از ستار می آید. شما آن به سفارش بلیط پیشرفته برای تئاتر بیشتر استفاده نکنید. شما می توانید آن را به خرید IMAX استفاده نمی کنید. شما نمی توانید به تماشای فیلم همان چند بار، که در واقع بود اجازه آغاز خواهد شد اما درست قبل از بزرگترین فیلم سال بیرون آمد که از ویژگی های این برنامه yanked بود. آن تا به حال بسیاری از موانع برای دریافت بیش از MoviePass یک قرارداد بسیار خوب برای علاقمندان به سینما مشتاق است. بیشتر مسائل پیچیده اينکه AMC هرگز در هیئت مدیره با MoviePass بوده است. و در حال حاضر ما می دانیم که پاسخ همه خیلی واضح است که چرا،: AMC به راه اندازی سرویس خود می خواستم.

AMC در برنامه جدید به نام فهرستی-افزودنی به شرکت های اینترنتی AMC برنامه موجود است. برای 20 دلار در هر ماه (در ابتدا، شما مجبور به پرداخت برای سه ماه در یک بار، اما شما به ماه به ماه پرداخت پس از آن حرکت)، شما می توانید به تماشای فیلم تا سه هفته. این هفته جمعه از طریق پنجشنبه، که باعث می شود حس داده چگونه فیلم منتشر می شوند اما اگر به اوایل showings پنجشنبه که نیاز به کمی احتیاط تعريف ميشود. در نگاه اول این معامله بدتر از MoviePass برای تلفن های موبایل. مطمئنا MoviePass فریاد واقعی که با صدای بلند است. اما با بسیاری از چیزهای شیطان در جزئیات است.

به محض اینکه آنها فروش رفته بر خلاف MoviePass، شما AMC لیست به رزرو بلیط پیشرفته استفاده کنید. بنابراین بعدی زمان ستارگان بلیط فروش رفته، نمی خواهد نیاز به پوسته از پول نقد به صندلی خود را اوایل کتاب. شما همچنین می توانید بلیط برای تمام showings فانتزی مانند 3D (eh) و از همه مهمتر، IMAX و دالبی دید. این تئاتر با کیفیت بالاتر تمایل دارند هزینه حق بیمه، اما آنها چپ از مدل های اشتراک مانند MoviePass ارائه می دهد.

اگر شما انتخاب می کنید تا شاید مهمتر از همه، شما چند بار تماشای فیلم می تواند. MoviePass در حال حاضر مورد نیاز شما را به تماشای فیلم حداقل 12 سال برای شکستن حتی و با یک لیست برچسب های قیمت بالاتر, که به راحتی می تواند تا ارتفاع 20 فیلم سال (بسته به قیمت بلیط و ترجیح می دهند که از نوع نمایش شما) برسد. بالا این است که اگر شما فقط هر بار تماشای فیلم می توانید بپرسید. با این حال، اگر شما می گویند, پلنگ سیاه سه بار در تئاتر, می توانید تماشا, شما ممکن است بیشتر تمایل به ارزش پول خود را.

با این حال، حتی در ده فیلم در سال زیادی برای حتی چرم گاومیش فیلم متوسط دارد. بنابراین، AMC شیرین معامله است. لیست نورد به برنامه های اینترنتی AMC موجود است که پاداش به مکرر فیلم را برانگیخت. در این برنامه هر بلیط یا امتیازات شما فروش (و همچنین هزینه خود برنامه) را بدست آورده شما 10% پاداش. اگر شما صرف $50 در تئاتر، پس شما 5 دلار گردیم. که بدان معنی است که زمانی که شما با پرداخت 20 دلار برای فیلم های خود را ماه، 2 دلار در پاداش به که شما می توانید صرف در امتیازات و یا بلیط های آینده شما. این به طور موثر باعث می شود قیمت اشتراک $18/ماه. برای مرجع، یک چشم انداز دالبی بلیط (حداقل در منطقه من مسافت پیموده شده خود ممکن است متفاوت باشد) $17.50 بود. از طریق این لنز AMC را عضویت شروع به نگاه بسیار ارزنده است. یک حرکت نزولی است که بلیط خریداری شده با استفاده از لیست شما ندهید نقاط (که باعث می شود حس، لیست اشتراک خود را در حال حاضر به شما می دهد نقاط) اما خرید بلیط برای دوستان خود و داشتن آنها را در پرداخت شما بازگشته است یک راه عالی برای ساخت تا به اندازه کافی دو پاداش نمره برخی امتیازات رایگان و اشتراک خود را برای خود را (تا حدی) پرداخت.

در نهایت، هر دو برنامه به درخواست تجدید نظر به علاقمندان به سینما مشتاق رفتن. شکستن حتی نسبتا آسان برای هر دو برنامه است، اما گرفتن بیشتر از آنچه شما برای پرداخت بخشی از مشکل است. AMC قادر به شارژ بیشتر پول در امید “پایدار” شده است اما آن را نیز ارائه محصولي عینی. با محدودیت کمتر و دسترسی به نمایش حق بیمه بیشتر به استدلال می کنند که شما هنوز گرفتن ارزش پول خود را از آن سخت است. MoviePass ممکن است درخواست تجدید نظر برای کسانی که ترجیح می دهند قیمت پایین, و اگر شما می توانید از هر محدودیتی در این شرکت “نامحدود” طرح، ما شما را سرزنش نیست. با این حال، بین کاربران جدید MoviePass هل دادن به تعهدات دراز مدت و سرعت سریع در که آنها در حال سوختن از طریق پول، لیست یخ مطمئنا به دنبال مثل شرط ایمن تر.

AMC لیست هفته آینده در ژوئن 26th زنده خواهد بود.

منبع: AMC از طریق

قرار دادن