به همین دلیل است که توقف می دهد امنیت نرم افزار برای آزاد


دانلود ما گزارش عمق: نهایی الکترونیکی راهنمای فروشندگان امنیت فناوری اطلاعات

بسیاری از فن آوری های امنیتی مختلف برای مصرف کنندگان و بسیاری از آنها هزینه پول برای استفاده وجود دارد. توقف یک استثنا که نرم ارائه تکنولوژی کاملا کاربردی، رایگان ضد ویروس امنیت به مصرف کنندگان است- اما چرا آنها انجام آن?

در مصاحبه تصویری از کف نمایش هفته گذشته کنفرانس RSA، اندرو Vlcek، CTO ایست توضیح داده شده کسب و کار و فنی منطقی پشت فن آوری امنیتی رایگان شرکت خود را.

“واقعیت صفر دلار هزینه آن مفید است، اما آن را نمی شود یک موفقیت مگر در مواردی که قابل رقابت با محصولات دیگر مردم پرداخت شد،” گفت: Vlcek.

مطمئنا توقف پرداخت محصولات نیز هست که آن را به صدها میلیون از کاربران که استفاده از محصول رایگان را ارائه می دهد داشته باشد. Vlcek، با این حال، که محصول رایگان فراهم می کند oprotection اساسی جامد برای مصرف کنندگان و ویژگی های پرداخت مزایای اضافی ارائه تاکید کرد. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= داشتن صدها میلیون رایگان کاربران نیز فراهم می کند مزایای فنی بیشتری برای توقف کنید. Vlcek گفت که خطر داده از کاربران رایگان به اطلاع دستگاه یادگیری قابلیت های پلت فرم، ارائه مجموعه داده های بزرگ کمک می کند.

ایست EDR

به طور کلی به گروه های مشابه به عنوان نقطه پایانی تشخیص و پاسخ (EDR) توسط تحلیلگران گروه بندی دریافت نمی کند. Vlcek گفت: هر چند در نظر او این تفاوت امروز نیست که فروشندگان EDR افتراق خود را با buzzword “یادگیری ماشین” تمایل دارند.

«هر کس در امنیت در حال انجام یادگیری ماشین و هوش مصنوعی,» گفت: Vlcek. “من فقط به دلیل مقدار داده ها ما را در ما موتور مصرف بسیار بزرگتر از هر کس دیگری است که ما تکنولوژی راه ما استفاده از هوش مصنوعی/ML برتر استدلال می کنند.”

سازمان دیده بان کامل فیلم مصاحبه با اندرو Vlcek CTO از توقف زیر:

شان مایکل Kerner سردبیر ارشد در eSecurityPlanet و InternetNews.com است. او به دنبال در توییتر @TechJournalist.

.