10 نرم افزار & تبادل نظر شما دیجیتالی بسته برای تعطیلات

شما نیست همیشه فکر می کنم باید درباره برنامه های بسته بندی و تبادل نظر برای سفر خود را اما آنها در واقع می تواند فوق العاده مفید است. دیدن برنامه های اسباب بازی و وسایل که شما باید قبل از شما سر کردن برای سفر خود را بسته. سهم

هیچ چیز ضربان احساس تعطیلات رفتن. شما می توانید در نهایت رفتن از استرس روزانه و اگر شما خوش شانس، رفت و آمد با خانواده صرف چند روز یا چند هفته.

قبل از شما دور می توانید با این حال، شما اول برای مقابله با سردرد بسته بندي است. این قبل از آن می شود نه ساعت پر از استرس تعطیلات خط خارج شدن می توانید شروع به .

مهم است به فکر فراتر از لباس و تصمیم می گیرید که دیجیتال شما مورد نیاز دو بسته قبل از ترک خانه. این موارد را مطمئن که می رسند در مقصد خود را بدون گرفتن از دست, محافظت از خودتان از سارقان هویت و به لذت بردن کلی از سفر خود را اضافه کنید.

آید به دیجیتالی برای سفر بسته بندی در تجربه من، مردم اغلب در تقاطع دارد صرف زمان زیادی در بحث چه باید آنها را که آنها ناچار به چیزی مهم را فراموش کرده ام را.

در حالی که من به شما چند جفت جوراب و لباس زیر نمی تواند بگوید دو بسته (هر چند برنامه برای آن وجود دارد)، من می تواند به شما بگویم که که انتقادات وسایل و برنامه های شما امنیت و راحتی در سفر خود را به من بدهید.

به مردم اتصال فای اغلب ضرورت است و به این ترتیب که در تعطیلات. هکرها و cybercriminals از این آگاه هستند و اغلب حلق آویز در اطراف کافه ها تلاش برای سرقت اطلاعات شخصی از طریق کشف شود می تواند. ExpressVPN یکی از vpn ها پیشرو در بازار و آن خواهد شد رمزگذاری داده های خود، ساختن آن غیرممکن برای گوشی خود را هک .

یکی از قدرت پردازش بزرگ ExpressVPN است که آنها بدون سوال پرسید، پول 30-روز تضمین . این به این معنی که شما لذت امنیت ExpressVPN رایگان اگر شما در حال برنامه ریزی یک سفر است که کمتر از یک ماه گذشته.

2. نرم افزار گوشی

وجود دارد به معنای واقعی کلمه صدها نفر از برنامه های که می تواند مفید باشد که رفتن در تعطیلات هستند. از آنجا که ما نمی توانیم به همه اینجا سه باید برنامه که اگر آنها را فهرست شما دان ‘ t در حال حاضر، شما باید آنها را به حال حاضر دانلود.

      1. PackPoint -مطمئن نیستم چه چیزی را بسته و یا چند جفت شلوارک شما نیاز دارید? PackPoint مقصد خود را شماره شب و برخی از فعالیت های که شما در حال برنامه ریزی در انجام و آن لیست بسته بندی برای شما ایجاد کنید.
      2. Waze -با Waze شما خواهد شد نه تنها برای جلوگیری از گم اما این جامعه GPS را نیز اساس کمک به جلوگیری از ترافیک با زمان واقعی به روز رسانی و تغییر مسیر. حالا شما می توانید دریافت کنید را خاموش جاده و اسرع وقت لذت بردن از تعطیلات.
      3. WhatsApp -علاوه بر خدمات اس ام اس رایگان WhatsApp هم رایگان صوتی و تصویری را به هر کاربر WhatsApp دیگر در عالم امکان. ایده آل برای اقامت در تماس با خانواده و دوستان در حالی که تو.

3. GoPro

نه مهم دوربین گوشی شما چقدر خوب است، GoPro می تواند رکورد آن لحظات ویژه تعطیلات در راه است که گوشی شما فقط می توانید از خواب. این کلیپ بر روی کلاه ایمنی خود را در حالی که دوچرخه سواری و یا آن را در آب در حالی که شنا و آن لحظات عالی در کیفیت بالا شفاف .

4-Apexel 5 در 1 دوربین لنز کیت

در حالی که بهترین گوشی های هوشمند به 20 مگاپیکسل دوربین می توانید, ویژگی زوم اغلب خیلی ضعیف است. این است که در آن Apexel دوربین لنز کیت برای آندروید یا آیفون می آید در دستی. آن تصاویر خود را به سطح بعدی را. کیت Apexel شامل 15 x لنزهای تله فتو زوم لنز زاویه لنز فیش آی لنز ماکرو و سه پایه تا آمده خانه از تعطیلات با کریستال روشن و قابل توجه تصاویر.

5. SanDisk 128 GB کارت حافظه

صحبت از کارت های حافظه، نمی ترک خانه بدون کارت حافظه 128 GB از SanDisk . هیچ چیز خسته کننده تر از راه اندازی کامل تصویر فقط برای اطلاع رسانی که فضای بیشتری در تلفن خود را برای عکس است وجود دارد (به من اعتماد از تجربه). 128 GB شما را آزادی را به عنوان بسیاری از تصاویر و فیلم ها که شما می خواهید در طول تعطیلات خود را.

6-Travelon دیجیتال چمدان های جیبی

اگر شما مانند من، شما احتمالا وزن توشه خود را با ایستادن در مقیاس با کیسه های خود را در دست و سپس کاهند وزن خود را. تنها برای رسیدن به فرودگاه و پیدا کردن که شما به طور معجزه آسایی گم چند پوند در راه، و در حال حاضر خود را کیسه اضافه وزن و شما نیاز به پرداخت هزینه.

با Travelon دیجیتال چمدان های جیبی شما هرگز باید به هاپ در مقیاس با توشه دوباره. فقط آن را به کیسه خود را دسته بلند آن بالا و وزن دقیق ثانیه دریافت کنید در بند.

7. روشن شدن

کتاب اضافه وزن و فله. اگر شما یک خواننده مشتاق، روشن شدن باید برای سفر خود را است. این دستگاه نازک با نگهداشتن صدها کتاب در یک بار آن را بهترین راه برای خواندن در حالی که در تعطیلات . اگر کارت کتابخانه های معتبر بنابراین شما همیشه خواهید به خواندن چیزی شما حتی جدید کتاب از کتابخانه به راست بر روی شما روشن شدن را می توانید.

8. Chromecast

در انتهای یک روز طولانی، شما ممکن است بخواهید به پشت پا زدن و تماشای تلویزیون. با این حال، وجود ندارد همیشه چیزی خوب و یا حتی شایسته در تلویزیون. همین دلیل است که شما باید این Chromecast کوچک را دانگل که را می توان متصل به هر تلویزیون با پورت HDMI . طول می کشد یک ثانیه برای اتصال و سپس شما می توانید پشت پا زدن و Netflix جریان از تلفن یا لپ تاپ به تلویزیون و یا چک کردن عکس ها و فیلم هایی که از پیش از آن روز صورت می گرفت.  

9. ضد سرقت کوله پشتی

کوله پشتی ضد سرقت شد دو ساخته شده ضرب و شتم به عشق که به طعمه در گردشگران . آن با زیپ های مخفی پارچه که برش جیب پنهان و بسیاری از دیگر لایه های حفاظتی می توان طراحی شده است. در حالی که همه که سرد است، دلیل باعث می شود ما لیست بسته بندی های دیجیتال USB مجتمع بندر واقع در کوله پشتی شارژ است. با آن، شما هرگز به نگرانی در مورد مرگ باتری گوشی خود را در حالی که شما کردن داشته باشد.

10. حلقه. com

در حالی که اکثر ابزارهای چیزهایی را با شما در تعطیلات هستند، حلقه دستگاه است که باقی می ماند در خانه است.  این برنامه بسیار خوب حرکت فعال بنابراین شما می دانید در حالی که تو خانه خود محافظت شده است در درب جلو و اطراف ملک خود را قرار داده حق به شما تلفن جریانهای ویدیو. 

اگر کسی زنگ خود حلقه یا knocks توسط شما شما می توانید به آنها صحبت کنید و آنها را هرگز نخواهم فهمید که به جای بودن در خانه شما مایل دور با بهره گیری از تعطیلات رویاهای خود هستید.

اطمینان حاصل کنید که شما را به درستی بسته بندی کنید، اجازه خواهد داد که شما برای شروع کردن از تعطیلات خود را در پای راست. من همه من می توانم برای کمک به شما ارسال کردن با ابزار و وسایل لازم برای این تعطیلات به یاد ماندنی (و محافظت از خانه خود را) انجام داده ام. بقیه به شما است.

به دنبال راهنمایی سفر دیگر ما نمیفهمد چگونه به صرفه جویی در هزینه در پرواز و هتل با یک شبکه اختصاصی مجازی.