تلاش برای راه اندازی یک شبکه اختصاصی مجازی برای RDP.

من اجرای 18.04 اوبونتو بر روی لپ تاپ. گوشی من افسار برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنم.

من کامپیوتر در خانه در حال اجرا نسخه های ویندوز 10 خانه. آن برنامه سرور اصلی که در دسترسی بیش از ارتباط فعال در حال اجرا است.

گاهی اوقات برنامه با مشکل مواجه شد به خصوص طراحی نشده است. من جسمی نمی تواند برنامه را راه اندازی مجدد. من نیاز به یک راه حل برای انجام این کار از راه دور.

در غرفه، نسخه خانگی W10 مشاهده دسکتاپ از راه دور در سراسر شبکه ارائه نمی کند. آن می توانید آن را بر روی شبکه محلی ارائه نمی دهد.

راه حل من برای ایجاد شبکه اختصاصی مجازی ویندوز بر روی دسکتاپ و سپس اتصال به شبکه اختصاصی مجازی در اوبونتو لپ تاپ. از آنجا، من می خواهم برای دسترسی دسک تاپ RDP.

دسکتاپ W10 راه اندازی نام میزبان با سرویس IP پویا است. کامپیوتر واقعی statically روت است اما پورت برای استفاده در روتر هدایت می شود.

من این نام میزبان به عنوان آدرس سرور را در صفحه W10 استفاده کنم؟ یا من فقط نیاز به statically مسیر و استفاده از آی پی شبکه اختصاص داده شده است؟ در زبان فرض کنید که در کنار اوبونتو، من استفاده از نام میزبان برای دسترسی به و با پورت فرستاده شده در آی پی استاتیک آن اجازه می دهد دسترسی به آن دستگاه هستم؟

خرید فیلترشکن