الکسا می تواند شما را از طریق ویندوز را بشنود?

آمازون اضافه شده توانایی برای کاربران را به باز کردن درهای خود را هوشمند مجهز به قفل با استفاده از الکسا. این یکی از ویژگی های خوش آمدید، اما آن را به برخی نگرانی های خود را در مورد مزاحمان فریاد از طریق ویندوز به الکسا برای باز کردن درب خود را افزایش. این نگرانی شما، هر چند باید نگران است؟

مرتبط با: نحوه باز کردن شما هوشمند قفل با الکسا

برای استارت، قابلیت باز کردن برای الکسا یک اقدام امنیتی فوق العاده کوچک شامل. زمانی شما الکسا به درب را باز کند می گویند شما نیز یک کد چهار رقمی صوتی با صدای بلند برای تایید باید بگویم. بنابراین حتی اگر یک مزاحم توانست با موفقیت از طریق پنجره که الکسا، آنها کد منحصر به فرد که در واقع دور زدن قفل خود را نیاز می داد.

اما من می خواستم ببینم اگر ممکن است برای الکسا به گوش من را از طریق ویندوز در وهله اول بود. در راه اندازی اکو نزدیک درب پاسیو شیشه ای من و کار کردم.

همانطور که می بینید در عکس بالا، من مجموعه اکو نزدیک درب پاسیو، اما نه در کنار آن به راست–در واقع، در اکثر خانه ها، اکو به طور مستقیم در مقابل پنجره خاموش کنند، به سمت جایی نمی خواهد خواست.

پا در خارج از درب پاسیو بسته های “الکسا” بارها فریاد همسایه فکر برخی از دختر احتمالا بودند نام الکسا مرا از خانه لگد شروع شده و من در ساخت آخرین حمله مذبوحانه تلاش به نحوی اینجا دوباره بدست.

مرتبط با: چگونه به کنترل خود آمازون اکو از هر نقطه با استفاده از تلفن شما

الکسا، هر چند داشتن آن نیست. در گود حتی دستم دور شیشه را امتحان کنید و کنسانتره صدا، اما کار نمی کند یا — دو قاب شیشه ای قادر به انجام یک کار بزرگ است. این بود تا زمانی که من نقل مکان کرد اکو حدود 3-4 متر به طور مستقیم در مقابل درب پاسیو است که من در نهایت شروع به دیدن نتایج نیست. من توانستم به ماشه الکسا حدود 70 درصد از زمان و حتی قادر به آتش کردن زن و شوهر از دستورات پایه مانند “هوا است؟” و “چه زمانی است؟” –هر چند آن زمان افشای سر دستورات از پاسخ به سادگی به شنیدن نام خود بود.

در حال حاضر زمان برای لحظه ای از حقیقت بود — خواهد بود قادر به باز کردن درب خانه خود توسط فریاد در الکسا که از طریق پنجره? آن زمان من چند بار تلاش درد بزرگ هستند، اما من در نهایت آن را به کار کردم. اگر چه آن مشکل تر شده است که اگر همسر من تا به حال نشده به وجود دو به من که، در واقع، الکسا من به درستی شنیده سیگنال. در غیر این صورت، من می توانست به تکیه بر حلقه نور چراغ بالای اکو و به سادگی حدس می زنم آن کار می کرد یا نه.

بنابراین ممکن است برای کسی که برای فعال کردن اکو خود را از خارج از? بله، ممکن است. اگر شما الکسا نزدیک به پنجره نشسته اند و یا شاید شما تک قاب شیشه ای (یا ویندوز به ترک خورده باز ترک)، سپس این آسان به دستکاری می شود اگر اینجا از بیرون. اما در بیشتر مواقع آن فقط خیلی خوب به کار نیست.

به علاوه، حتی اگر کسی می خواست به باز کردن قفل هوشمند خود را با استفاده از الکسا، آنها کد صوتی برای این کار نیاز دارید. پس تلاش بیهوده از شروع خواهد بود.