راه اندازی VPN تونل دو شبکه خانگی

من در تلاش برای یافتن موثرترین راه برای اجازه می دهد برای اتصال به شبکه خانه ام بنابراین من می توانید ببینید جریان ویدئو بر روی دوربین های آی پی محلی. سرور من تلاش برای تونل است دو است در زیر شبکه روتر زیر 2 (ظرف ارائه شده، سپس من dd-wrt). این سرور اوبونتو (16.04) با openvpn نصب شده است. این سرور حساس اما داده های رمزگذاری شده را نگه می دارد.

بهترین و مطمئن ترین راه برای دسترسی به شبکه در حالی که من دور از خانه چیست؟ در نگاه که algo ([https://github.com/trailofbits/algo] (https://github.com/trailofbits/algo)) اما من مطمئن نیستم اگر من واقعا نیاز. من رفتن به اضافه کردن اوبونتو قطره در اقیانوس های دیجیتال، نصب openvpn نیاز بود و سپس اتصال من کامپیوتر از راه دور و سرور خانه به این قطرات به عنوان مشتریان. این ایده مناسب است؟ ایده آل من می خواهم من کامپیوتر از راه دور به عمل می کنند، بنابراین من فقط می توانید بروید به مرورگر من و من دوربین ip آدرس را وارد کنید و مشاهده همه چیز رفتن بدون نیاز به مقابله با portforwarding از زیر شبکه به عنوان اگر من در خانه من.

خرید فیلترشکن

2 دیدگاه برای “راه اندازی VPN تونل دو شبکه خانگی”

  1. >I was going to add an ubuntu droplet on digital ocean, install openvpn, then connect both my remote pc and home server to this droplet as clients.

    That’ll do it! Will probably be the easiest and cheapest thing to set up, too.

  2. Run a raspberry pi with an openvpn server on it, run a dynamic DNS service like noip on it also and use it as the domain name instead of ip when setting up the openvpn server so it updates your ip when it changes, then just connect to your vpn from anywhere in the world and you’ve access to your local (home) network

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.