تبادل اتوبان شلوغ ترین در جهان واقع در شود؟

پاسخ: لس آنجلس

اگر شما ساکن لس آنجلس و خواهید شکایت حق ترافیک سنگین obscenely در حیاط پشتی منزل خود، اینجا به شما بگویم که شما را کاملا در انجام این کار توجیه می کنیم — بیش از حتی توجیه. از هنگامی که بسیاری از مناطق اطراف آمریکا با مشکلات بد ترافیک و تاخیر طولانی موردی در ایالات متحده (و یا جهان که برای ماده) که رقبای ترافیک مبادله شرق لس آنجلس وجود ندارد.

تبادل محل جلسه چهار بزرگراه جداگانه است: I-5 (طلایی دولت آزادراه/سانتا آنا آزادراه)، I-10 (سن برناردینو آزادراه/سانتا مونیکا آزادراه)، SR 60 شرق (پومونا آزادراه) و ایالات متحده 101 (آزادراه سانتا آنا). که حتی کسی که هرگز مشغول تبادل رانده است می توانید تصور کنید، که بسیاری از ماشین با هم همزمان در حال آمدن است. تبادل معمولا دارای دو سپر سپر ترافیک تقریبا تمام روز و قسمت جنوبی در تنهایی دسته بیش از 550.000 وسایل نقلیه در هر روز. به قرار دادن این را به چشم انداز است که تقریبا جمعیت کل دولت از وایومینگ، به صورت ماشین عبور از طریق مبادله است.

بیشتر پیچیده امر کل، نه تنها آن تبادل به شدت ترین سفر در جهان است اما طرح بزرگراه منجر به حرکت آسان بین آنها نیست. حرکت از یک بزرگراه را به دیگری، مسافران اغلب به خروج از همه با هم تبادل و انتقال کوچکتر بین ایالتی اتصالات استفاده می کنند به جای مانده در بورس اصلی وجود داشته باشد.

تصویر توسط Mikeetc/ویکی مدیا.