رئیس جمهور آمریکا که محبوبیت استفاده از صندلی های Rocking?

جواب: جان کندی اله

صندلی rocking است نه محکم تثبیت تصویر فرهنگی به عنوان رئیس مورد علاقه سالمندان و تفریحانه — قدیمی زنان در مزرعه porches و vacationers تماشای مجموعه ای خورشید در سایه cabanas تاب.

ویژه جالب پس از آن که آنها قابل توجهی در دهه 1960 نه جوان و پر انرژی ایالات متحده رئيس جمهور جان اف کندی محبوبیت بودند است. در سال 1955، پزشک شخصی او جانت Travell توصیه می شود شنا و استفاده از صندلی rocking به عنوان درمان درد خود را از آسیب پایدار او را به عنوان سرباز در جنگ جهانی دوم. توصیه ظاهرا مؤثر بود و کندی کاملا در استفاده از یک صندلی rocking به عنوان راه به عضلات خود را در حالی که نشسته و نگه داشتن درد در خلیج فروخته شد.

وقتی او رییس جمهور شد، هنگامی که او سفر او صندلی rocking های مورد علاقه خود را مناسب همراه با او به کاخ سفید و در ایر فورس وان انجام گرفت. همچنین خرید صندلی اضافی rocking کمپ دیوید و شهرکهای کندی و اغلب آنها را به عنوان هدیه به دوستان، خانواده و حتی سران داد. کندی حرکت سوپاپ ماشین کاخ سفید در حال حاضر بر روی صفحه نمایش دائمی در جان اف کندی کتابخانه و موزه است.

اگر طرفداران صندلی rocking و می خواهید به یک قطعه کوچک از تاریخ خود شرکت که صندلی های مورد علاقه خود این است که هنوز هم در عمل امروز. P & P صندلی شرکت از کارولینای شمالی هنوز همان صندلی تاب دقیق با دست باعث می شود که کندی در 1960s دوست.

حسن نیت ارائه میدهد جان کندی اله کتابخانه کاخ سفید عکس مجموعه عکس.