IOS 12 می تواند توقف USB دستگاه از ترک خوردگی خود آیفون كد

A تنظیمات پیش فرض جدید می تواند به توقف اجرای قانون — و جنایتکاران — از آنلاک آیفون و یا iPad با استفاده از سخت افزار تخصصی.

بتا توسعه دهنده برای iOS 12 شامل گزینه در تنظیمات > لمسی شناسه & كد نام کارت لوازم جانبی. تبدیل به طور پیش فرض این تنظیم مانع از دستگاه های USB از اتصال به گوشی شما مگر اینکه رمز عبور شما را در یک ساعت گذشته وارد کرده اید. این مربوط است زیرا GrayKey تخصصی سخت افزار استفاده شده توسط اجرای قانون به دور زدن آی فون passcodes دستگاه از طریق USB وصل می شود. دسترسی بدون رمز عبور که ابزار و دیگران آن را دوست دارم فلج کند.

است که می گویند این گام بعدی در اپل گربه و ماوس بازی با اجرای قانون است. می گویند مقامات اجرای قانون با این تغییر هیجان زده نمی شود، اما از دیدگاه کاربر این گزینه کمک می کند تا به تلفن خود را امن نگه داشتن امن است.

البته ممکن است کشتی ویژگی در همه. مادربرد گزارش می دهد که بتا از iOS 11.3 و 11.4 هر دو شامل این ویژگی همان تنها برای نسخه نهایی از هر یک را شامل نمی. اما اگر این کشتی می کند شما می توانید انتظار گربه و ماوس به بازی.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.