[Tutorial] چگونه به میزبان خود را VPN در DigitalOcean برای ارزان (آزاد 50 دلار اعتبار برای دانش آموزان) و چون من پناهگاه در کمتر از 15 دقیقه با استفاده از نرم افزار متن باز

سلام بچه ها، من این راهنمای نوشتن ‘ t دیده این اطلاعات سازمان منظمی اینجا قبل از.

من شده اند با استفاده از 19459003 (https://github.com/trailofbits/algo) برای چند ماه با نتایج بزرگ و نمی تواند شادتر. Algo منبع باز خود میزبان نرم افزار VPN که به امن و سریع برای اعزام با حداقل تنظیمات طراحی شده است.

بسیاری از اطلاعات من بود از [this guide] (https://zeltser.com/deploy-algo-vpn-digital-ocean/) است که گام به گام بزرگ آموزشی در مورد چگونگی راه اندازی کنید. من شدیدا پیشنهاد شما آن را دنبال کنید. * توجه: نویسنده که راهنمای کد ارجاع خود را برای DigitalOcean به سایت گنجانده شده است. اگر شما نمی خواهید برای استفاده از آن و سپس بازدید از وب سایت انجام دستی. ***** آنچه من را در راهنمای که پیدا کند تخفیف دانشجویی ارائه شده برای کاربران دیجیتال اقیانوس بود. شما می توانید 50 $ کوپن اساسا اجازه شما شبکه اختصاصی مجازی خصوصی خود را برای بیش از 6 ماه (بسته به استفاده شما). برای دریافت کوپن تا ثبت نام کنید GitHub را دانش آموز پاسخ بسته، که به شما دسترسی به یک بار از مزایای بزرگ. برای ثبت نام در چک کردن این صفحه: https://education.github.com/pack من حتی دانشجویی ایالات متحده و من هنوز قادر به گرفتن حساب به طور خودکار ثبت شده بود.

هنگامی که شما ثبت نام کردید، شما قادر خواهید بود به ادعای کد در صفحه ارائه می دهد ([screenshot] (https://i.imgur.com/2iJ5aoG.jpg)). که با کد شما می توانید به حساب خود بروید و آن اعمال می شود.

* توجه داشته باشید: من اعتقاد دارم که شما هنوز هم نیاز به کارت اعتباری هر چند آن متهم نخواهد شد تا زمانی که شما اجرا از شما رایگان اعتباری. آیا برای استفاده از خدمات خود را مرتبط با حساب خود ******** چرا این گزینه بهتر از استفاده از VPN تجاری است? ** خوب ، من فکر می کنم این امر می تواند دانش مشترک توسط حالا که تونن تجاری بسیار سخت به اعتماد به ویژه آنهایی که رایگان هستند. هرگز که آنها نظارت اتصال شما و نگه داشتن لاگ همه ترافیک شما می توانید مطمئن باشید.

مزایای استفاده از قطره است که زمانی که نیاز ناشی میشود، شما به راحتی می توانید اتمی VPN با یک کلیک و پاسخ میزبان آن تحت IP مختلف در هیچ زمان. حتی انتخاب منطقه مختلف بسته به نیاز شما.

* این را برای دور زدن بلوک منطقه Netflix استفاده می? * من واهمه دارم. بار من سعی کردم آن، Netflix قادر به تشخیص من با استفاده از VPN است. احتمالا با توجه به اطلاعات WHOIS در میزبان آدرس آی پی. YMMV هر چند.

لطفا احساس رایگان برای پرسیدن هر گونه سوال و من بهترین من برای کمک به انجام دهد. بسیاری از سوالات متداول معتقدم در راهنمای در شده هر چند پاسخ داده می شود.

VPN خود را لذت ببرید!

PS: مدها, اگر هر مطلب شکستن قانون در این پست وجود دارد لطفا اجازه دهید من می دانم و حذف/آن را تغییر دهد.

خرید فیلترشکن

5 دیدگاه برای “[Tutorial] چگونه به میزبان خود را VPN در DigitalOcean برای ارزان (آزاد 50 دلار اعتبار برای دانش آموزان) و چون من پناهگاه در کمتر از 15 دقیقه با استفاده از نرم افزار متن باز”

  1. If you’re paying for a server to host a personal VPN on and your server gets flagged, I can guarantee the hosting service (in this case DigitalOcean) is logging and fully complying with national laws where it operates (see: handing over complete logs and user+financial data), so that flag is inherently tied directly to your bank account and your name. That’s why hosted VPNs are desirable, you are pooled in with thousands of other users and it is harder to trace packets back to a single person/source machine. You just need to pick one which seems trustworthy. If your only goal is to bypass a firewall (*access*), then yes a personally hosted VPN is probably adequate. If your go*al is ano*nymity, then it is not.

  2. >The benefit of using a Droplet is that when the need arises, you can very easily nuke the VPN with a single click and…

    How do you know when the need arises? They are not going to announce they are tracking you for you to be spooked. They will do the opposite and make you think that everything is safe and sound. For this reason public VPN (public/shared IP) is more secure so that they can’t track or pin point your usage to you by analyzing the IP/s.

  3. Thank you for the guide. What kind of speeds do you get up and down? And ping? These are very important for a VPN

  4. In my opinion, Algo VPN is good for everything except restricted networks, ISPs or countries.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.