ترین نادیده گرفته Smarthome دستگاه شما احتمالا لازم نیست که

در حالی که بسیاری از محصولات smarthome با هدف راحتی آن، یک دستگاه smarthome است که در واقع بسیار مفید باشد، احتمالا شما صرفه جویی سردرد و تن پول: حسگر نشت آب قابل اعتماد .

مرتبط با: نحوه قرار دادن هم شما اولین Smarthome (بدون گرفتن ضعف)

آب آسیب است صاحب خانه بدترین کابوس, گذشته از آتش خانه یا بلایای طبیعی، البته. در حالی که نشت آب کوچک معامله بزرگ نیست، اگر شما پیدا کنید و آن را در اسرع وقت تعمیر لوله آب busted زیرزمین خشک به اقیانوس آرام در صفر ثانیه تخت می تواند روشن. با این حال، با سنسورهای نشت آب در محل شما حداقل فرصت برای کاهش سطح فاجعه است.

به همین دلیل است که این خیلی مهم است

در حالی که آن آسان توجه پشت سر هم آب لوله و آب کردن ASAP بسته است، نشت آب کند در حالی که خود خسته شده اید می توانید بروید. زمانی که شما آن را در نهایت متوجه، آسیب قابل توجهی می تواند در حال حاضر انجام می شود.

در حالی که شما دور از خانه می توان وضعیت حتی بدتر. اگر پاره لوله شما فشار آب شهر کامل پاشش آب به خانه خود را در حدود 20 گالن در هر دقیقه است. به شما برخی از زمینه در آب چقدر است که لوله جریان آزاد آب یکی از سطل سودمند آن در حدود 15 ثانیه پر کردن می تواند.

پس از آسیب انجام می شود, تا زمانی که شما شروع به تعمیر آن، با تشکر از رشد کپک آن تنها بدتر می شود. و هنگامی که شما شروع به فرآیند پاکسازی تقریبا همه چیز نیاز به جا شود، از جمله فرش تیغه و عایق (نه به ذکر است هر یک از آیتم های شخصی خود را مانند مبلمان. این ممکن است به ارزش تلاش برای خشک شدن همه چیز بهترین شما می توانید, اما گاهی اوقات آسیب در حال حاضر انجام شده.

برای اضافه کردن توهین به جراحت، بیمه به بیمه خانه دوست ندارم که در آن آسیب آب قابل توجهی شده است وجود دارد. آن نه تنها نرخ خود را به افزایش می شود, می توانید آن را اگر امتناع شرکت های بیمه آن را برای خریداران جدید فروش خانه خود را بدون هیچ زحمتی واقعی بعد از آن.

در حال حاضر، ما نیست که آب نشت سنسورهای پایان همه راه حل برای جلوگیری از صدمه به آب گفت:. پس از همه، آنها هنوز هم نمی خواهد جلوگیری از نشت آب یا لوله های پشت سر هم. با این حال، آنها اجازه تو لحظه است که آب در جایی که نباید باشد، که سپس اجازه می دهد تا شما را به کنترل وضعیت به کاهش هر گونه آسیب بیشتر تشخیص داده شده است.

این عالی است برای زمانی که شما دور از خانه و هیچ سرنخی از لوله های پشت سر هم ممکن داشته است — ارزش چند روز آب از لوله های پشت سر هم تیراندازی آسیب زیادی انجام دهد می تواند. امیدوارم، شما عادت عطف کردن اصلی آب خود را هر زمان که شما در تعطیلات بروید، اما حتی اگر شما در محل کار چند ساعت می تواند جریان آب هنوز هم مقدار زیادی از آسیب ساخته شده است.

چگونه به نصب سنسور نشت آب

وجود آب هوشمند چند نشت سنسورهای موجود در بازار هستند. هر کدام از آنها انجام می ترفند اما نکته مهم این است که شما دریافت کنید که با این نسخهها کار با توپی smarthome است. اگر شما دان ‘ t توپی smarthome، شما می توانید سنسور آب Wi-Fi است که به طور مستقیم به خانه شما Wi-Fi. با این حال، اگر شما ستون در این سنسور آب راه اندازی، شانس بیشتری است که شبکه Wi-Fi می شود bogged با بسیاری از دستگاه ها وجود دارد. این است که چرا ما مانند استفاده از Z-موج و توپی smarthome برای دستگاه های کوچکتر در اطراف خانه.

شما همچنین می توانید “گنگ” آب سنسور، اما همه آنها این است هنگامی که آنها آب است که اصلا مفید است زمانی که شما دور از خانه تشخیص صدا زنگ. با این حال، آنها به طور کلی ارزان تر از همتایان هوشمند و آنها بهتر از هیچ چیز. با این حال، ما نگاه نزدیک که خواهید بود مصرف سنسور هوشمند آب، به طور خاص این یکی از Aeotec.

سنسورهای آب بسیار ساده است و با داشتن دو نقطه تماس که قطع از یکدیگر کار می کنند. هر زمان که تماس دو نقطه تماس با هر دو را با آب (از آنجا که آب رسانا است) این مدار و زنگ را فعال (و اگر سنسور هوشمند هشدار به تلفن شما ارسال می کند).

مرتبط با: نحوه اضافه کردن سنسور های اضافی و دستگاه به شما راه اندازی SmartThings

پس از راه اندازی سنسور و اتصال آن به هاب خود (در مورد من چشمک توپی دارم)، مهم است که سنسور آب را به درستی نصب کنید شما. با برخی از سنسور (مانند سنسور آب SmartThings) به طوری که شما فقط می توانید محل آن را در یک سطح صاف که در آن ارتباط هستند در پایین سنسور بسیار آسان است. با این حال، با یک من تماس از طریق یک سیم بلند متصل شده و نیاز به درستی نصب شده است به چیزی.

با که گفت، مهم است که آنها خواهد شد چند میلی متر کردن زمین که شما فقط مخاطبین مسطح روی سطح افقی، غیر روحانی نمی است. بنابراین، آب مجبور به تشکیل گودال نسبتا قابل توجه قبل از برقراری تماس با سنسور آب. که مخاطبین هر دو سطح را لمس هستند در عوض، کوه مخاطبین عمودی پایین، رو. به این ترتیب هر آنچه آب سنسور ماشه.

از آنجا، بدن سنسور اصلی جایی تا بالاتر شامل پیچ یا نوار چسب (بدنه ضد آب نیست) با استفاده از سوار می توانید. مخاطبین خود را نیز با استفاده از نوار چسب اگر نصب شده می تواند لازم باشد.

هر زمان که می آید سنسور تماس با آب، پس از آن, شما توپی smarthome همراه نرم افزار هشدار را در تلفن خود ارسال داشته باشید. و یا اگر شما زنگ یا آژیر نیز راه اندازی هر زمان که نشت آب شناسایی شده است که آن را برای تلفن های موبایل زنگ نیز آن که برای اتصال به.

تصویر از michelmond/Shutterstock