آن امن برای غیر فعال کردن killswitch با آن درست نصب فایروال است؟ (ویندوز 10, openvpn نیاز, ForceBindIP)

سلام، من OpenVPN روی دستگاه ویندوز من در تمام اوقات با استفاده از. فایروال ویندوز برای جلوگیری از برنامه های مهم (اصلی مرورگر, مسنجر, مشتری خارجی) به جز زمانی که استفاده می کنم IPs از محدوده (نسبتا کوچک) است که تعیین می کند سرویس دهنده VPN من داخل تونل تنظیم شده است. Killswitch توسط دروازه حذف شده است.

من نیاز به استفاده از مرورگر من دوم (کروم) عبور تونل برای چیزهای کار منحصرا و استفاده از ForceBindIP برای این منظور. بدیهی است، که نیاز به غیر فعال کردن killswitch. همچنین، به هر دلیل در این پیکربندی کروم دی ان اس سرور سرویس دهنده VPN من همان تونل استفاده می کند.

این تنظیمات حریم خصوصی من مصالحه کند? با توجه به اینکه دیوار آتش جلوگیری از برنامه های مهم از کار در خارج از تونل من می تواند چشم پوشی VPN killswitch با استفاده از، و یا آن را خطر بزرگی می خواهد

خرید فیلترشکن

2 دیدگاه برای “آن امن برای غیر فعال کردن killswitch با آن درست نصب فایروال است؟ (ویندوز 10, openvpn نیاز, ForceBindIP)”

  1. I think a reasonable setup in this case is to have a virtual machine for your work related stuff.

  2. You could look into split-tunneling options. (Rules-based routing over VPN or not) If you’re using a power open-source option like pfSense to do your firewall work, this is called “Policy Routing” and there’s a lot of guides around the web for it. (If you Google it, make sure you limit your results to 2017/2018 for the best guides that don’t have dated info)

    Or as /u/v2345 suggested, a VM with different permissions would also work.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.