(چرا و چگونه) شما تلفن و الکترونیک دیگر

تمیز شود باید تلفن ناخالص، اما آن خیلی تلاش برای پاک کردن آن و خلاص شدن از شر تمام میکروب ها آن را نمی کنند. در اینجا (چرا و چگونه) باید شما را تمیز کردن و مطابق با اصول بهداشتی تلفن و دیگر دستگاه های اطراف خانه خود را.

مرتبط با: چگونه به گیک راهنمای برای تمیز کردن شما ال سی دی مانیتور روی صفحه نمایش

باکتری ها و میکروب ها و دیگر چیزهای ناخالص است همه در اطراف ما. همه آن است که بد است، و برخی کاملا بی ضرر هستند اما آن آسان است در سراسر مختلف میکروب ها، قارچ ها، باکتری است که بالقوه برای ساخت شما را بیمار است. تلفن شما فقط یک مکان که در آن تن میکروب rent-free زندگی است.

بررسی دقیق تر (به معنای واقعی کلمه)

فکر dirtiest مکان در خانه خود را که در آن شما ممکن است فرض کنیم میکروب ها و باکتری ها در حال رشد هستند. اولین چیزهایی که به ذهن می آیند احتمال حمام خود را و شاید سینک آشپزخانه اما احتمالا گوشی شما، صفحه کلید، ماوس و تلویزیون از راه دور هستند.

برخلاف آنچه فکر می کنید ممکن است توالت شما احتمالا نسبت به تلفن و دیگر دستگاه های پاک است و که بیشتر به ما ثابت پارانویا حمام بودن چنین سرمایه گذاری جوانه hellscape، که ما تمایل به آن را بیشتر از مناطق دیگر و یا همه چیز تمیز است اطراف خانه. به علاوه، صندلی توالت هستند غیر متخلخل و دان ‘ t معمولا بسیارى nooks و crannies که افسار پنهان کردن می تواند.

برای دیدن برای خودم، من کیت پتری دیش و چند چیز در خانه من داخل کاسه توالت من (غفلت نیز برای تمیز کردن آن را برای چند هفته… برای علم) از جمله swabbed. منتظر حدود یک هفته و نیم در آن و آمد به نتایج را مشاهده کنید. آنچه که من در بر داشت اینجا است:

همانطور که می بینید، باکتری از روی صفحه نمایش گوشی به همان اندازه رشد تند و زننده تا از داخل کاسه توالت من. در حال حاضر، شما احتمالا انگشت خود را همراه داخل کاسه توالت بدون شستن دست های خود بعد از آن ضربه تند وشدید زدن نیست. اما شما نیز احتمالا دو بار مورد انگشت خود را بر روی تلفن خود را در تمام طول روز کنترل می کشیدن فکر نمی کنم.

همین دلیل است که ما نشان می دهد یک بار در حالی که تلفن خود را تمیز کردن.

چگونه به پاک شما تلفن & دیگر دستگاه ها

وجود ندارد زیادی به آن زمانی که آن را به تمیز کردن و مطابق با اصول بهداشتی در دستگاه های خود را، اما تلفن های همراه را می توان به ویژه روی حیله و تزویر. شما باید حداقل با صفحه نمایش دقیق باشد.

اکثر صفحه نمایش گوشی های هوشمند و قرص پوشش oleophobic است که نگه می دارد در خلیج، ساخت آنها را آسان تر برای تمیز کردن لکه های اثر انگشت و روغن است. با این حال، با استفاده از هر نوع مواد شیمیایی یا ساینده برای تمیز کردن صفحه نمایش پایین که پوشش خاص می پوشند.

ایزوپروپیل الکل ضد عفونی کننده بزرگ است، اما ایده آل برای صفحه نمایش ابزار است.

با توجه به آن، شما بسیاری از گزینه های تا آنجا که داروی نظافت به جز آب و میکرو پارچه است اما برخی از مردم نیز توسط الکل و آمونیاک آزاد تمیز کردن اسپری برای عینک به معنای سوگند یاد کرد. هر کدام که شما انتخاب می کنید، مایع (آب یا پاک کن) را به پارچه خود را اعمال می شود و سپس پاک کردن تلفن — پاشش آب یا پاک کننده به طور مستقیم بر روی تلفن خود شدت افزایش شانس مایع ساخت راه خود را از طریق ترک و شکاف و احتمالا باعث آسیب.

مرتبط با: نحوه پاک خود نینتندو سوئیچ

اگر oleophobic نهایت پوشش به طور کامل، که می توان آن را دوباره کت، اما بهتر است برای حفظ آن تا زمانی که شما می توانید پاک پایان جهان نیست.

در دیگر دستگاه های اطراف خانه خود را مانند صفحه کلید و موش تلویزیون کنترل از راه دور و بیشتر، شما می توانید کمی بیشتر پرخاشگرانه و استفاده از الکل ایزوپروپیل یا هر عامل خانگی تمیز کردن (Clorox دستمال مرطوب, تمیز کردن اسپری، و غیره)، اما من می خواهم به آن را ساده نگه دارید و فقط استفاده از برخی از ایزوپروپیل الکل. باز هم، هر چند، بخار پارچه اول دریافت و سپس پاک کردن ابزارک ها را.

آیا عرق آن حد

در پایان روز، حتی اگر تلفن خود را به عنوان به عنوان یک کاسه توالت کثیف است، هر چه شما، حق کشتن نیست?

آسان به پارانوید مورد میکروب است. یک آسیب شناس حتی توصیه تلفن خود را هر روز تمیز کردن اما این احتمال که اکثریت عظیم ما نمی حتی نزدیک به آن نوع تعمیر و نگهداری منظم است. با این حال ما هنوز اینجا میان زندگی هستیم.

توصیه های ما? بیش از حد عرق نکنید. فقط کمی آگاهی بیشتری از چیزهایی که شما باید تمیز (حتی دستگاه که بیشتر استفاده می کنید) و اضافه کردن آنها را به خانه خود را منظم تمیز کردن برنامه.