توییتر برای آندروید هم اکنون با استفاده از خود emojis و این خبر خوبی برای دستگاه های قدیمی

 توییتر برای آندروید

  • توییتر در اندیشه در حال حاضر خود emojis به جای دستگاه شما استفاده می کند.
  • این به علت عدم سازگاری emoji در نسخه های آندروید است.
  • اگر دستگاه شما اجرا می شود اندیشه KitKat و اب نبات چوبی و باد صبا یا نان بادامی می emojis جدید در داخل تنظیمات را فعال کنید.

حتی اگر emoji تبدیل به یک بخش حیاتی از چگونه ارتباط ما با دیگران بر روی دستگاه های ما، مسئله سازگاری وجود است. توییتر امیدوار است برای سهولت این مسئله را با مجموعه خود را از emojis.

به عنوان دقیق در Emojipedia ، توییتر دیگر استفاده می کند emojis بومی در گوشی های هوشمند خود در بر داشت. در عوض، سرویس در حال حاضر با استفاده از خود “Twemoji” که می بینید اگر شما استفاده از توییتر بر روی دسکتاپ.

تغییر به احتمال زیاد بسیاری از مردم را خوشحال خواهد شد. چه ممکن است برخی افراد نمی دانند که نسخه های جدید آندروید معمولا شامل emojis های جدید و به روز است که با نسخه های قدیمی تر است. حتی غریبه سازندگان دستگاه مثل سامسونگ استفاده از مجموعه خود را از emojis است که ممکن است در سراسر دستگاه های ناسازگار.

Emojipedia

تکه تکه شدن این جای شگفتی نیست به کاربران آندروید است. با توجه به آخرین نسخه شماره توزیع، تقریبا 40 درصد از دستگاه های اندیشه کردن در 2014 اجرا وحشی اندیشه اب نبات چوبی یا مسن تر. 26 درصد از دستگاه، در همین حال، باد صبا اندیشه 2015 را اجرا.

گوگل سعی در حل مسئله قطعه قطعه شدن emoji با کتابخانه پشتیبانی EmojiCompat است که نیاز به یک برنامه منتظر سیستم عامل آندروید به روز رسانی به آخرین emojis را حذف می کند. مقاله مرتبط

در پایان روز، با این حال، آن است تا دستگاه تولید کنندگان برای اطمینان حاصل کنید که دستگاه های خود را به روز. که افسرده است. شرکت ها باید است که توییتر برای مداخله و آدرس شماره قطعه قطعه شدن emoji بود خجالت.

برای Twemoji موجود در نرم افزار رسمی توییتر برای KitKat و اب نبات چوبی و باد صبا و نان بادامی و کاربران باید با توجه به توییتر، پشتیبانی. تغییر در تنظیمات برنامه را که اجازه می دهد تا شما تصمیم به استفاده از Twemoji و یا emojis بومی دستگاه شما وجود دارد.

ما نمی دانیم که این بدان معنی برای شخص ثالث توییتر واژهنامه. برخی از آنها استفاده EmojiCompat، پس emoji تکه تکه شدن مسئله نیست، اما این مورد برای همه آنها نیست.