زندگی می کنند چت ضروری است؟ 3 دلایل خود چت زنده است علاوه بر این بسیار مهم برای وب سایت خود را در سال 2018

در سال 2016 همراه پیام های گزارش شده توسط Ubisend, بیش از نیم (51 ٪) از همه مصرف کنندگان می خواهید کسب و کار می شد 24/7. توسط “موجود” ما فقط در معنی نیست-کسب و کار نیز باید با پایه مشتری خود را مشغول می شود.

گفتگوی زنده خیابان مناسب و فوری برای مشتریان برای دریافت سوالات و مشکلات حل و فصل قبل از آنها خرید خود را است. همچنین است یک راه عالی برای جمع آوری داده ها در عادات خرید کاربران خود را بنابراین شما می توانید ایجاد کنید بیشتر شخصی است که تجارب آنها را خرید.

البته همه چت زنده برابر خلق شده اند. کوفی عنان از اوقات جعبه چت annoyingly سرزده است که بسیاری از صفحه نمایش، عدم حل و فصل مسائل، و یا فقدان دانش محصول و سیاست همه از کاربر تجربه ساخت چت زنده معکوس برای دستیابی به خط پایین کم می تواند. اما اکثر بازاریابان اینترنتی تا ارزش آن بدون میدهد و بهترین شیوه های و یا معترضین، صاحبان کسب و کار خاراندن سر خود را به عنوان چگونه دقیقا به درو مزایای کامل چت روم هایپ.

طوری که آیا اجرای شما فروشگاه آنلاین کوچک یا بزرگ الکترونیکی تجارت پلت فرم اینجا سه دلیل که اجرای زنده چت باید یکی از اولویت های خود را در سال 2018 است.

  1. این افزایش فروش

مطالعه بارها به نقل استناد خطوط هوایی ویرجین به عنوان یک مثال از چگونه زندگی می کنند چت نرخ تبدیل را افزایش می دهد: پس از استفاده از چت زنده نرخ تبدیل خود رسیده بالا 23% برای رزرو هواپیمایی. مشتریان که با استفاده از چت زنده 3.5 x احتمال بیشتری برای تبدیل از مشتریان که نمی شد.

اما تحقیقات کمی بیشتر نشان می دهد که خطوط هوایی ویرجین به استفاده از چت زنده برای هر صفحه انتخاب کردن نیست. بلکه آنها را هدف قرار داده خاص پرواز خطوط هوایی می خواستم به اولویت بندی برای رزرو، سپس ارائه شده چت دعوت به مشتریان در حال حاضر این پرواز در حال دیدن سایت.

این روش منجر به افزایش 15 ٪ در مقدار متوسط سفارش و مجاز هواپیمایی برای صرفه جویی در پاسخ دادن به تماس های تلفنی و یا پاسخ به ایمیل مشتری-چون عامل متوسط چت را پوشش می تواند کار انجام شده عوامل 15 دو ایمیل اختصاصی.

اینجا دروغ درس: چت باید باشد مستقر استراتژیک موثر باشد. بسته به ماهیت کسب و کار شما از خود بپرسید: وجود دارد محصولات پر ارزش خاص است که شما می خواهم برای ترویج اما شاید به ارائه جزئیات بیشتر و یا کمک قبل از بازدید کنندگان خود خرید را نیاز است؟ که است که مشتریان را به امتیاز اغلب گیر و کسی می تواند با استفاده از صحبت کردن به کمک همه چیز حرکت است؟ این صفحه مقایسه محصول، قیمت گذاری صفحات و یا شاید اطلاعات حمل و نقل می تواند. با استفاده از گوگل آنالیز برای کشف کردن که در آن بازدید کنندگان خود را خروج lingering یا هستند و سپس راه اندازی چت زندگی می کنند برای آن مناطق.

سپس، البته، مردم موسول چت زنده آن وجود دارد. عوامل چت باید بدانید که همه ی جزئیات مورد شرکت شما انتظار می رود; بعد از همه jack-of-all-trades استاد هیچ است. بلکه ممکن است موثرتر را عوامل به سرعت در اطلاعات عمومی و سپس آنها را در مناطق خاص تخصص داشته باشد.

به عنوان مثال، یک عامل چت اختصاصی دو محصول لیست یا مقایسه صفحات می تواند. ارائه اطلاعات مربوطه، آنها همچنین موثرتر خواهد بود و این آنها را کارآمد تر در آن صلیب فروش یا فروش بالا خواهد بود.

  1. این می افزاید: لمس شخصی برای کسب و کار شما

در فرد خرید خرده فروشی شما affords لمس انسان خاصی که اغلب در تجارت الکترونیکی است. لمس فیزیکی توصیه های شخصی افراد می دانند که شما و آدرس شما با نام چند مزیت را به خرده فروشان.

چت زندگی می کنند اجازه می دهد تا شما را به آن عنصر شخصی در کسب و کار آنلاین شما دوباره- و اگر مطالعه Genesys نشان مردم هستند احتمال بیشتری برای تایید علامت های تجاری که رویکرد انسان تر در خدمات به مشتریان خود نشان می دهد.

البته این با اخطار آمده: اگر عوامل چت دیده، نیستند، آنها واقع می توانید از تجربه کاربر به جای بالا بردن آن کم است. فکر می کنم در مورد آخرین باری که شما را در تلفن با هرزه خدمات مشتری بودند: چه مدت شما ندارم صبر کنید قبل از اینکه شما در نهایت با کسی صحبت کردم؟ برای توضیح معضل خود را چندین بار قبل از شما راه حل رو داشت؟ در حالی که نماینده در برخی جزئیات بررسی یا تماس خود را به بخش دیگری منتقل شما را در انتظار برای چند دقیقه قرار داده شد? با تلفن و یا در شخص پشتیبانی، اطمینان حاصل شود که عوامل چت زنده موجود در جامد اصول مشتری محور.

هنگامی که کسانی که در محل هستند، شما می توانید استفاده تکنولوژی برای افزایش تجربه کاربر. به عنوان مثال، چت زنده به طور خودکار درخواست مشتری برای او یا نام اینجا قبل از عامل خود را با آنها درگیر است: مطالعه توسط Accenture در بر داشت که 56 درصد از مصرف کنندگان هستند احتمال بیشتری برای فروشگاه در e-tailer است که آنها را با نام به رسمیت می شناسد. بنابراین عوامل خود را به راحتی می تواند رفع اشکال و یا محصولات مربوطه که در آن کاربر شده است بر اساس توصیه خاصی چت زنده حتی خریدار سفر از طریق سایت شما پیگیری خواهد شد.

  1. این نشان می دهد بینش های ارزشمند به کاربران خود عادات خرید

چت زنده نیست تنها راه برای نیازهای کاربر آدرس به عنوان آنها می آیند تا; آنها نیز راهی برای جمع آوری داده ها بنابراین شما می توانید طراحی سایت تجارت الکترونیکی محدود و بیشتر شخصی خرید تجربه ایجاد.

به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل گذشته متن چت برای مشکلات متداول کاربران را کمک می کند تا شما چقدر موثر طراحی سایت شما هر زمینه است که نیاز به اطلاعات قابل دسترس بیشتر را reworked یا رابط اشاره است، درک کاربر پسند.

گرفتن بسیاری از سوالات در مورد یک محصول خاص? شاید توضیحات محصول اشتباه را دقت کنید و نیاز به بازنویسی شود. کاربران پرسیدن سوالات مربوط به سیاست های حمل و نقل و بازگشت? اطلاعات لازم است در محل های قابل دسترس بیشتر نمایش داده شود. مردم دچار مشکلات چک کردن با یک مرورگر خاص? ممکن است یک مسئله برنامه نویسی در باطن.

همانطور که می توانید حدس بزنید، این بینش عملی بهبود تجربه مشتری اعتماد نام تجاری شما و افزایش سطح رضایت کاربر. آن نیز ممکن است جلوگیری از از دست دادن درآمد به دلیل مشکلات و محکم کردنی: از داده های چت زنده خود را تجزیه و تحلیل، طراحی نرم افزار شرکت پیشرو کشف مسئله بزرگ با فرآیند پرداخت آنلاین خود را که مشتریان اروپایی بود مانع از تکمیل خرید کنند. در حالی که این شرکت مشغول به کار در یک راه حل جامع, آنها به سرعت به اطلاع مشتریان اروپایی خود را درباره نحوه حرکت مسئله جلوگیری از 11.5 میلیون دلار فروش دست.

دور

با بسیار مثبت داده مزایای چت زندگی می کنند برای تجارت الکترونیکی، این تعجبی ندارد که آن را به یکی از بزرگترین روند اینترنت است در حال حاضر است. اما اجرای چت زندگی می کنند کمی بیشتر پیچیده تر به سادگی نصب یک اسکریپت است و اطمینان مردم به آن مرد تو. که گفت: اگر از طریق استراتژی خود را برای استقرار چت زنده فکر خاصی که آن می خواهد خوبی به ارزش سرمایه گذاری شما هستیم.